PrioX Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Geef je top 5 voertuigen aller tijden uit GTA die volgens jou moeten terugkeren in GTA V! [b]De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: [/b] [list=1] [*] [*] [*] [*] [*] [/list] Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Ik noem in m'n lijstje echte automerken. Ben de laatste tijd al die namen uit de GTA-reeks kwijt, en heb geen zin om WikiGTA af te zoeken. De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Lamborghini Ferrari Porsche Aston Martin Bus (leuke hiervan is dat ze meestal sterk zijn, voor meer lol ) Reageren
PrioX Geplaatst: 29 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Hexer Sabre GT Buffalo Swift Peyote Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Super GT Sanchez Infernus DF8-90 Peyote Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Hexer Hydra Washington Savanna BMX Ook de sportauto's zoals de Infernus zou ik graag terugzien, maar die zitten er sowieso wel in. Reageren
Eazy_ Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 (bewerkt) De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Rustler Nightblade Comet (GTAIV) Sultan RS Dukes En uiteraard de blista compact maar die komt elke keer weer terug. Bewerkt: 29 oktober 2011 door Eazy_ Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Regina (The Lost and Damned-versie) Rhapsody Buffalo Skylift (Mits hij ook werkt buiten missies om en beschikbaar is) Swift Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Huntley Sport Schafter F620 Buffallo Cognoscenti Reageren
commando Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Policecar / patrolcar etc. ( hoe kan het ook anders ) FireTruck Ambulance Airtug ( altijd leuk om met dat soort voertuigen op de weg te rijden ) Golfcart ( altijd leuk om met dat soort voertuigen op de weg te rijden ) Reageren
Dippie Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 (bewerkt) De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Huntley Sport Blista Compact Flash Oceanic Sentinel Bewerkt: 29 oktober 2011 door Doemar Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 (bewerkt) De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Cheetah Infernus Phoenix Stinger Turismo Maar natuurlijk ook nog veel meer andere voertuigen (zoals de Buffalo en de Tampa), maar er is maar plaats voor 5 =3 Bewerkt: 29 oktober 2011 door Hearv94 Reageren
Sharingan Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Sultan RS Dukes Mafia Sentinel Buffalo (GTA SA) BMX/fietsen Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Infernus Bullet FCR-900 Police Stinger Faggio En natuurlijk de gebruikelijk 'first responders' voertuigen zoals Police, Firetruck, Ambulance. Liefst met veel knipperende lichten. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 1. Vliegtuigen (Stuntplane het graagst) 2. Lowriders en andere tunable autos 3. Fun auto's zoals golfkarretjes, vortex etc 4. Motoren 5. RC AUTOS!! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Vooruit, laat ik hier dan ook maar eens mijn prachtige, ongezouten mening geven De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Deluxo Banshee (VC uitvoering uiteraard, de andere is waardeloos!) Hustler (Maar dan zonder dat vreselijke hotrodgeluid.. andere klassieke wagens zijn natuurlijk ook meer dan welkom) Tornado (50's ) Fortune (een mooie 'gewone' auto) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.