Jump to content
  • Reacties 232
  • Bezichtigingen 28.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1950310

De Comet was mijn favoriete auto, met motor aan de achterkant maakte het niet veel uit of dat overal tegenaan botste en laat nu alsjeblieft car modding er terug inzitten dat ik hem geel kan laten spuiten.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1954922

Wat betreft auto's die verdwijnen etc:

Maffia 2 had een goeie oplossing hiervoor... Je hebt een select aantal auto's die je kan aanvinken als 'jouw' auto. Deze auto's zullen niet verdwijnen en ook aangegeven worden op de landkaart.

Hopelijk word dit ook gebruikt in GTA V, want ik ergerde me er ook groen en geel aan.

Bewerkt: door Radiohead

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1974676

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V

*hydra (leuk om onder de bruggen mee te vliegen)

journey/camper (nog leuker als je er echt in kan slapen :) )

*Infernus (mooie auto en rijdt superfijn)

*Nrg900 (fijne motor waar ik lekekr mee kan stunten

*admiral (fijne auto die lekker rijdt)

Geplaatst:
comment_1974736

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V:

1. 1. Cuban Hermes
    2. Hotknife
    3. Sabre (GT, turbo, cholo)
    4. Bati 800 (Custom)
    5. Bloodring Banger

Bewerkt: door ballas4life

Geplaatst:
comment_1975149

De vorige GTA's hadden natuurlijk erg leuke voertuigen maar toch zou ik het ook vinden als ze eens vernieuwen. Compleet nieuwe voertuigen erin. De oudere voertuigen kennen we natuurlijk onderhand wel. Ik laat me gewoon lekker verrassen. Ik hoop alleen dat er veel variatie in de voertuigen is.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1988231

De vorige GTA's hadden natuurlijk erg leuke voertuigen maar toch zou ik het ook vinden als ze eens vernieuwen. Compleet nieuwe voertuigen erin. De oudere voertuigen kennen we natuurlijk onderhand wel. Ik laat me gewoon lekker verrassen. Ik hoop alleen dat er veel variatie in de voertuigen is.

In GTA IV zaten toch ook al veel nieuwe voertuigen, ze hadden mischien dezelfde naam. Maar waar het om ging was het uiterlijk, en dat was anders. En er zijn ook al veel nieuwe voertuigen in de trailer gespot dus ik denk dat het wel goed gaat komen qua nieuwe voertuigen. ;)

Geplaatst:
comment_1990046

Ik heb nog een idee voor een nieuw voertuig voor GTA V. Kans is bijna niet bestaande dat het erin komt, maar als dit toch het geval zou zijn, duidt dit eens te meer op het feit dat R* zijn wereld kent:

SeaBreacher_main.jpg

Dit is een Seabreacher. Het is geïnspireerd op de dolfijn, die boven het water springt om lucht te happen. De Seabreacher kan zo'n anderhalve meter onder water duiken en vervolgens drie meter bovend de waterlijn springen.

Het is natuurlijk duidelijk dat dit voertuig leuk is om je mee te amuseren in GTA V, maar het biedt ook mogelijkheden tot leuke missies of zijmissies. Misschien een heel hindernissenparcours waar je onder moet duiken of boven moet springen in het water?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.