Jump to content
  • Reacties 232
  • Bezichtigingen 28.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1915448

De Jetpack lijkt me ook wel tof om terug te zien. ( En vooral handig ).

Inderdaad, die heb ik gemist in IV.

Als het aan mij zou leggen zou ik er enorm veel voertuigen in stoppen, zo rond de 250 en ook weer in verschillende uitvoeringen. Bijv. in real-life heb je de Audi A4, maar ook de S4 en de RS4. Van de A4 en de RS4 heb je ook weer een cabrioversie en van de A4 en S4 heb je ook station-versie. En dan natuurlijk niet alleen uiterlijke verschillen, maar ook een verschillende handling.

Geplaatst:
comment_1915462

De Jetpack lijkt me ook wel tof om terug te zien. ( En vooral handig ).

Inderdaad, die heb ik gemist in IV.

Als het aan mij zou leggen zou ik er enorm veel voertuigen in stoppen, zo rond de 250 en ook weer in verschillende uitvoeringen. Bijv. in real-life heb je de Audi A4, maar ook de S4 en de RS4. Van de A4 en de RS4 heb je ook weer een cabrioversie en van de A4 en S4 heb je ook station-versie. En dan natuurlijk niet alleen uiterlijke verschillen, maar ook een verschillende handling.

Ja, een jetpack zou inderdaad ideaal zijn. Alleen het moet wel passen bij het sfeertje. Als Rockstar de serieuze kant opgaat weet ik niet of een jetpack er wel bij past.

En om van allemaal verschillende versies van de zelfde autos te doen lijkt me ook niet echt wat. Kunnen ze die data beter investeren in totaal andere auto's of minder pop-ups.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1921461

Dan moeten ze die Packer wel goed aanpassen want het was leuk dat je het kon bewegen maar die auto's bleven er niet op staan. Dat vond ik wel jammer. Die sleepwagen was wel leuk smile3.gif Kon je treintje spelen met andere sleepwagens alleen als je het te lang maakte ging het fout icon_mrgreen.gif

Tip voor PatrickNL. Pas je hoofdpost even aan zodat dit een leuke topic kan worden voor speciale voertuigen.

Bewerkt: door GTAKevin023

Geplaatst:
comment_1921466

In de trailer is ondermeer een Truck met aanhanger te zien, dus dat zit er (hoogstwaarschijnlijk) in. Verder kan ik nog nergens opkomen ;)

En de auto die z'n dak-ding naar beneden doet ;)

Ik hoop dat er weer veel van zulke kleine dingen inkomen, want het is altijd leuk om een beetje mee te kloten :tu:

@Hiervocen: Je was me net voor :clown:

Bewerkt: door _Night-Men_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.