Jump to content
Geplaatst:
comment_1890479

Veel GTA-gamers hebben wel hun eigen genre van muziek de ze graag horen, vaak van GTA zelf.

Ik koos voor het 1ste, waarom? Omdat ik opgegroeid ben met Vice City,gekend door de soundtrack die verbluffend goed is! Ook al is die niet meer van deze tijd :ch:

Welke genre of zenders zou je graag zien in de next stop van GTA V?

>>> Door Jacky-2007: Keuze "Allemaal / maakt mij niet uit" nog even toegevoegd. :Y <<<

• Reacties 195
  • Bezichtigingen 36.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

155 leden hebben gestemd

1. 1. Welke genre/radiostation...

• Flash FM & Co (Pop and Wave 70s & 80s)
      59
    • L.A Noire muziek (Oldies)
      20
    • Electroshock & Co (Electro)
      47
    • Vibe 98.8 & Co (R&B and Soul)
      22
    • V-Rock & Co (Classic Rock, Pop Rock and Metal)
      67
    • Vladivostok (House/Eurodance)
      39
    • Massive B & Co (Reggae)
      22
    • IF99 (Funk)
      10
    • The Journey (Ambient/Chillout)
      14
    • Jazz Nation Radio (Jazz)
      14
    • Fusion (Jazz Fusion/Jazz-funk/Easy Listening)
      12
    • PLR & WKKT (Talkshows)
      20
    • Lazlow show
      21
    • Eigen muziek
      69
    • San Juan (Spanish/Reggaeton)
      17
    • Allemaal / maakt mij niet uit
      30

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1960114

ik heb ook een idee voor xbox en ps3 gebruikers

gwn je eigen muziek kunnen gebruiken dat gta v alle muziek die op je ps3/xbox staan hij afspeeld op de radio.

en voor pc-gebruikers gwn een mapje in documenten waar je je muziek in kan proppen

ik hoop dat jullie me snappen

Geplaatst:
comment_1960116

Dat is begrijpbaar uitgelegd.

Al wil ik ook nog wel muziek die R* heeft uitgekozen, die is altijd wel goed. Toch hoop ik ook dat je een aparte map krijgt bij PS3 en Xbox zodat je je eigen muziek kan afspelen, ik geloof dat dat alleen maar bij PC mogelijk was. Aangezien ik GTA V voor PS3 koop, zou dat wel leuk zijn.

Verder hoop ik, voor de creatieve zielen onder ons, dat je meerdere zenders kunt aanmaken. Dan kunnen mensen die het willen een playlist in elkaar zetten en eigen spotjes maken voor ertussen om zo een eigen radiozender te bouwen. Dan moet je gewoon het bestandje nog in een map plaatsen et voila.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1965364

Ik mis 'Radio Los Santos' in het lijstje. Niks was leuker om in San Andreas met je lowrider door Ganton the bouncen met Ice Cube, Snoop Dogg of Dr. Dre en etc op de achtergrond. Enige radio station dat naar mijn mening echt bij Los Santos past. Heerlijke muziek. Beter dan 'Beat 102.7' van GTA IV, wat een schijtrap was dat zeg.

Bewerkt: door WWW.outer

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1970587

Ik mis 'Radio Los Santos' in het lijstje. Niks was leuker om in San Andreas met je lowrider door Ganton the bouncen met Ice Cube, Snoop Dogg of Dr. Dre en etc op de achtergrond. Enige radio station dat naar mijn mening echt bij Los Santos past. Heerlijke muziek. Beter dan 'Beat 102.7' van GTA IV, wat een schijtrap was dat zeg.

't Mag dan wel "schijtrap" zijn geweest, maar 't pastte wel PERFECT bij die gangsters die zich in de ghetto van Algonquin ophielden. Besides, het is gebasseerd op Hot 92 in New York, die zowel bekende als minder bekende muziek uitzend. Veel van de nummers van The Beat zijn trouwens voor het spel zelf geschreven, als ik het niet verkeerd heb :7.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1970614

Laat ik erbij zeggen dat de nieuwe Los Santos zal zich in onze tijd afspelen (2010 - 2014). Dus de oude-rap staat niet meer op nummer 1 (denk ik, veel zullen nu opkijken tot verbazing). Hoopt op meer commercial music van de dag van vandaag (neen geen Dub en D&B) en er MOET een Flashback zender zijn!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1970653

Ik wil wel een beetje iets recent.

Iets van nummers die bijvoorbeeld in de Top 40 staan. Iets wat bekendere liedjes!

:puh:

Spijtig dat de muziek in GTA niet up-to-date is, als ze met een top 40 werken. GTA V zou stunten met een live muziek zender :)

Geplaatst:
comment_1970694

Spijtig dat de muziek in GTA niet up-to-date is, als ze met een top 40 werken. GTA V zou stunten met een live muziek zender smile3.gif

Nee maar ze kunnen er wel muziek van deze tijd in stoppen. Als ze er een live radio zender in stoppen, dan is Rockstar echt een master gewoon :puh: Maar daar ga ik geen verwachtingen op leggen.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1974904

Een zender als Liberty Rock Radio (IV), K-DST (SA), Vice City FM (TLAD) en Radio X (SA) zijn zeker welkom. Ook iets in de richting van Lips 106 (III) of een praatprogramma is ook leuk, of iets als The Journey (IV)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.