Jump to content
Geplaatst:
comment_1891021

Geef hier je wensen over de huizen, mansions, marina's wat je allemaal zou willen in de game.

Ik las DIT topic op GTAForums.com, en sluit me ook totaal aan bij de ideeen die de OP daar gaf, namelijk:

-Beach safehouse where you there could be a tent over the water where you can park a boat or two (a water garage). There could also be a landing pad (like a few of the houses in Alderney in GTA IV) where you can park a helicopter.

-I understand that GTA 4 had an urban setting but there should definitely be a garage to park your car in GTA Next. Otherwise stupid taxi drivers nudge your cars out of the parking zone and you lose them if you reload the game.

-If you are too far from your safehouse but have a really rare car there should be parking garages where you can pay to keep your car for a certain amount of time. The location would be added to your radar and you can pick up the car later.

-If there are apartments or condos, the balconies should be accessible. This would also give you a killer view of the city if its a high-rise in the downtown.

-The ability to save weapons and ammunition in your safe house. E.g. if you have an AK 47 but want to buy an M4 then you can "dump" the AK and then purchase the M4. This way the money you spent on the AK wouldn't be wasted (I realize in GTA 4 that if you buy a weapon from a category and then buy another weapon from that same category the ammo is carried over but this is a bit of a spinoff of that idea)

-Well this idea is a bit of a novelty but anyways: you can buy a safehouse one day and wait a few weeks (in-game) for its value to increase and sell it for a higher price.

-Also, renting out a safehouse as an alternative income would also be a welcome addition

-And of course, the ability to buy safehouses (which I really missed in GTA 4)

-Beach Safehuis. Waar je een soort tent over het water hebt, waar je een boot of 2 kunt parkeren (water garage). Ook kan er een Heli pad bij. (zoals een paar huizen in Alderney GTA IV)

-In GTA IV was er een stedelijke omgeving, maar zonder garages. Daardoor duwden taxichauffeurs je mooie autos vaak uit je parkeer plek, en die verdwijnen nadat je je spel opnieuw opstartte.

-Als je onderweg een mooie bolide vind, maar je bent te ver weg van je safehouse, zou een optie zijn, ergens in de stad tegen betaling, een garagebox huren. Om voor bepaalde tijd je voertuig te kunnen parkeren.

-Als er appartementen of Condos beschikbaar zijn. Moeten de balkons toegankelijk zijn. Dit zou een fantastisch uitzicht geven op de (nog onbekende) stad.

-De mogelijkheid om wapens, munitie op te slaan in je safehouse. Bijvoorbeeld, als je een AK 47 hebt, maar je wilt een M4. Dat je dan dus de AK in het huis legt, en vervolgens de M4 koopt. Op deze manier verspil je je geld niet.

- De mogenlijkheid om real estate te kunnen kopen, een tijd wachten en voor meer geld te verkopen.

-Ook zou het verhuren van een safehouse als een alternatief inkomen ook een welkome aanvulling zijn.

-En natuurlijk de mogelijkheid om safehouses kopen (wat ik echt miste in GTA 4)

Bewerkt: door Sharingan

• Reacties 168
  • Bezichtigingen 24.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1891855

Ook al lijkt het meer op de sims dan heeft gta V die stomme Sims in 1 dag verslagen met populariteit :D

Ik hoop dat je weet dat de Sims 2 meest verkochte game ooit is... (wel met uitbreidingen dus die zorgen voor die hoge cijfers) :7

Geplaatst:
comment_1891856

Ook al lijkt het meer op de sims dan heeft gta V die stomme Sims in 1 dag verslagen met populariteit icon_mrgreen.gif

Ik hoop dat je weet dat de Sims 2 meest verkochte game ooit is... (wel met uitbreidingen dus die zorgen voor die hoge cijfers) emo.gif

Ow...nosmile.gif Dacht eerder Call of Duty Modern Warfare 2. Sowieso is gta veel beter. Gta's minpunten zijn gewoon dat het minder gespeeld wordt omdat het voor 18+ is, al spele veel kinderen het icon_mrgreen.gif Sims is echt een spel voor kind en volwassene. Dus verkocht kan misschien beter zijn, maar de beste game is The Sims nooit smile3.gif

Bewerkt: door android

Geplaatst:
comment_1891865

Ook al lijkt het meer op de sims dan heeft gta V die stomme Sims in 1 dag verslagen met populariteit icon_mrgreen.gif

Ik hoop dat je weet dat de Sims 2 meest verkochte game ooit is... (wel met uitbreidingen dus die zorgen voor die hoge cijfers) emo.gif

En hee, je gaat toch niet opkomen voor The Sims he? confused2.gif

Geplaatst:
comment_1891869

Nee hoor, ik wou je er gewoon op wijzen.

Daarnaast kan ik me aansluiten bij Guardian - de Safehouses zouden wel wat uitgebreid mogen zijn, maar het mag nooit in de buurt komen van The Sims, dat zou de ziel van GTA vervuilen =3

Geplaatst:
comment_1891878

Nee hoor, ik wou je er gewoon op wijzen.

Daarnaast kan ik me aansluiten bij Guardian - de Safehouses zouden wel wat uitgebreid mogen zijn, maar het mag nooit in de buurt komen van The Sims, dat zou de ziel van GTA vervuilen =3

Ja cool2.gif

Geplaatst:
comment_1891885

Ik zie een hoop grappige ideeën langskomen, maar ik hoop niet dat het een soort van Sims wordt. Dus niet te uitgebreid.

maar ik vind wel dat er wat meer cut filmpjes in je eigen save huis mag gebeuren zo als dat de deurbel gaat en dat je vroend of fam lid gewond is en dat je dan achter de daders moet gaan

Geplaatst:
comment_1891940

Ik zie een hoop grappige ideeën langskomen, maar ik hoop niet dat het een soort van Sims wordt. Dus niet te uitgebreid.

maar ik vind wel dat er wat meer cut filmpjes in je eigen save huis mag gebeuren zo als dat de deurbel gaat en dat je vroend of fam lid gewond is en dat je dan achter de daders moet gaan

Ik dacht aan als je thuis bent dat je ook door vrienden opgehaald kan worden of zo :D Dat je je vrienden tegen kan komen op straat en dan mee lopen en chille of zo :) En ook thuis en zo.

Geplaatst:
comment_1892024

Inderdaad goede ideeën. Het zou wel handig zijn als je een paar wapens kon opslaan in je safe house, zodat je geen geld verspilt als je eens door de politie wordt gepakt of als je in het ziekenhuis beland. (Het zou dan ook leuk zijn dat de politie huiszoekingen kon doen, maar dat is weer wat te ver gezocht)

Verder hoop ik dat een van de safe houses een grote villa is, zoals die van Mad Dog in SA

Geplaatst:
comment_1893529

Ik zou het leuk vinden als het in de game is zoals je ziet in de trailer, dat de huizen te koop worden gezet (willekeurig) en dat als je er een ziet die je leuk vind dat je die dan kan kopen. Het zou ook wel leuk zijn als je het interieur kan bepalen (zoals in Saints Row 2, ongeveer maar dan beter). Verder hoop ik op villa's, penthouses, eventuele hotel suits maar dan wel echt hotels die een vakantie feeling geven. Dus niet die droge appartementjes in Las Venturas van GTA SA.

Geplaatst:
comment_1893546

Ik wil een Farm, Penthouse, Secret House (ergens verborgen bijv. in het metro netwerk), Villa's en als het heel San Andreas gaat bevatten ook weer een Airstrip! En een Strandhuis met aanleg plaatsen!

Geplaatst:
comment_1893578

Je moet in ieder geval door een raam heen kunnen kijken en zo zien wat er buiten gebeurt. Niet dat elk raam of is afgeplakt of de gordijnen dicht zijn of er staat iets voor. Verder zou het leuk zijn dat je alles, maar dan ook alles in je huis kapot kan maken.

Geplaatst:
comment_1893587

Het zou ook wel leuk zijn als je echt fabrieken en zo kan opkopen en daar winst uit kan halen.

Mag dan wel redelijk duur zijn, dat je niet opeens alles opkoopt ;p

Geplaatst:
comment_1893746

Je moet in ieder geval door een raam heen kunnen kijken en zo zien wat er buiten gebeurt. Niet dat elk raam of is afgeplakt of de gordijnen dicht zijn of er staat iets voor. Verder zou het leuk zijn dat je alles, maar dan ook alles in je huis kapot kan maken.

Helemaal mee eens. Wat een minpunt is dat tot nu toe aan de huizen van GTA zeg. Je kan in GTA 4 een heel klein betje uit het raam van het penthouse kijken in Algonquin.. je kan n beetje kijken uit de ramen van het huis wat van Playboy X is geweest en daar heb je het meeg ehad. in GTA San Andreas heb je 1 garagae bij een safehouse waar een raampje zit waar je doorheen kunt kijken dan kun je je eigen voertuigen in je garage zien. Alle andere huizen zijn betonnen blokken zonder raam.. beetje dom eerlijk gezegd. Hoop dat ze er nu verandering in gaan brengen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.