Jump to content
Geplaatst:
comment_1891021

Geef hier je wensen over de huizen, mansions, marina's wat je allemaal zou willen in de game.

Ik las DIT topic op GTAForums.com, en sluit me ook totaal aan bij de ideeen die de OP daar gaf, namelijk:

-Beach safehouse where you there could be a tent over the water where you can park a boat or two (a water garage). There could also be a landing pad (like a few of the houses in Alderney in GTA IV) where you can park a helicopter.

-I understand that GTA 4 had an urban setting but there should definitely be a garage to park your car in GTA Next. Otherwise stupid taxi drivers nudge your cars out of the parking zone and you lose them if you reload the game.

-If you are too far from your safehouse but have a really rare car there should be parking garages where you can pay to keep your car for a certain amount of time. The location would be added to your radar and you can pick up the car later.

-If there are apartments or condos, the balconies should be accessible. This would also give you a killer view of the city if its a high-rise in the downtown.

-The ability to save weapons and ammunition in your safe house. E.g. if you have an AK 47 but want to buy an M4 then you can "dump" the AK and then purchase the M4. This way the money you spent on the AK wouldn't be wasted (I realize in GTA 4 that if you buy a weapon from a category and then buy another weapon from that same category the ammo is carried over but this is a bit of a spinoff of that idea)

-Well this idea is a bit of a novelty but anyways: you can buy a safehouse one day and wait a few weeks (in-game) for its value to increase and sell it for a higher price.

-Also, renting out a safehouse as an alternative income would also be a welcome addition

-And of course, the ability to buy safehouses (which I really missed in GTA 4)

-Beach Safehuis. Waar je een soort tent over het water hebt, waar je een boot of 2 kunt parkeren (water garage). Ook kan er een Heli pad bij. (zoals een paar huizen in Alderney GTA IV)

-In GTA IV was er een stedelijke omgeving, maar zonder garages. Daardoor duwden taxichauffeurs je mooie autos vaak uit je parkeer plek, en die verdwijnen nadat je je spel opnieuw opstartte.

-Als je onderweg een mooie bolide vind, maar je bent te ver weg van je safehouse, zou een optie zijn, ergens in de stad tegen betaling, een garagebox huren. Om voor bepaalde tijd je voertuig te kunnen parkeren.

-Als er appartementen of Condos beschikbaar zijn. Moeten de balkons toegankelijk zijn. Dit zou een fantastisch uitzicht geven op de (nog onbekende) stad.

-De mogelijkheid om wapens, munitie op te slaan in je safehouse. Bijvoorbeeld, als je een AK 47 hebt, maar je wilt een M4. Dat je dan dus de AK in het huis legt, en vervolgens de M4 koopt. Op deze manier verspil je je geld niet.

- De mogenlijkheid om real estate te kunnen kopen, een tijd wachten en voor meer geld te verkopen.

-Ook zou het verhuren van een safehouse als een alternatief inkomen ook een welkome aanvulling zijn.

-En natuurlijk de mogelijkheid om safehouses kopen (wat ik echt miste in GTA 4)

Bewerkt: door Sharingan

• Reacties 168
  • Bezichtigingen 24.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1896861

ik hoop dat je weer safe houses kan kopen, maar dat het realistisch blijft.Niet dat je op den duur 30 huizen gaat bezitten :puh:

Ik wil juist het tegenover gestelde. Zoveel mogelijk huizen!

troll.png

Geplaatst:
comment_1897590

Ik krijg ineens een idee voor een Safehouse en dat is nog niet gezegt denk ik...

Wat als je nu eens een volledig appartement/blok kunt opkopen, zodat je eigenaar wordt van de grond en het gebouw dat er opstaat.

Kun je ingame dagelijks/wekelijks geld krijgen van de huurders, dat is dus geld investeren om er later met meer uit te komen... :puh:

Geplaatst:
comment_1897751

Ik krijg ineens een idee voor een Safehouse en dat is nog niet gezegt denk ik...

Wat als je nu eens een volledig appartement/blok kunt opkopen, zodat je eigenaar wordt van de grond en het gebouw dat er opstaat.

Kun je ingame dagelijks/wekelijks geld krijgen van de huurders, dat is dus geld investeren om er later met meer uit te komen... puh2.gif

Tja, mooi ideetje maat maar het moet wel gta blijven. Ik zeg niet dat het slecht is maar een eigenaar van een autodealer lijkt mij meer maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder van gebouwen. ;) Dan heb ik liever dat je in gta V eigenaar kan zijn van disco's, clubs, bars, en autodealers. Dat vindt ik veel maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder. Maar vindt het wel een leuk ideetje, maar niet echt maffia achtig.

Geplaatst:
comment_1897919

Kun je ingame dagelijks/wekelijks geld krijgen van de huurders, dat is dus geld investeren om er later met meer uit te komen... puh2.gif

Tja, mooi ideetje maat maar het moet wel gta blijven. Ik zeg niet dat het slecht is maar een eigenaar van een autodealer lijkt mij meer maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder van gebouwen. ;) Dan heb ik liever dat je in gta V eigenaar kan zijn van disco's, clubs, bars, en autodealers. Dat vindt ik veel maffia achtiger dan eigenaar van een woningcomplex of verhuurder. Maar vindt het wel een leuk ideetje, maar niet echt maffia achtig.

Toevallig ben ik vandaag naar 'De Heineken Ontvoering' geweest. Ik las op Wikipedia dat een deel van het losgeld gebruikt is voor het kopen van een flat in Zaandam, door de ontvoerders. Dus je weet maar nooit ^_^

Ontopic: Ik vind het zo'n gek idee nog niet, aangezien ik in de trailer een bord had zien hangen met 'For Rent' erop :D

Het zou denk ik wel iets aan het spel toevoegen, aangezien het een mooie tactiek zal zijn om rijk te worden. Weer wat anders dan mensen afknallen en auto's jatten om geld te verdienen. Maar, zoals android al zei, 'het moet wel gta blijven'.

Bewerkt: door _Night-Men_

Geplaatst:
comment_1897964

Natuurlijk moet het GTA blijven, ik toon gewoon een potentieel extraatje voor Safehouses :puh:

Het is gelijkaardig aan VCS, waar je ook geld kreeg voor het uitbreiden van je bedrijven.

Geplaatst:
comment_1898438

een mooie klasikke krappea kartonnen doos onder een mooie jaren 50 gestijlde snelweg brug 8)

In ieder geval niet álleen maar parkeervakken maar óók garages, de parkeervakken waren echt kut.

in gta 4 ramde ik de gestalde auto's wel eens dat is knetter iritant

Geplaatst:
comment_1898539

Misschien dan eens proberen om op de baan te rijden? :clown:

Ach ja, ik vond de parkeervakken wel best leuk, ik heb integendeel tot veel leden (blijkbaar) echt nooit lastgehad van die vakken, nooit auto's kwijtgeraakt en dergelijke...

Maar ik pleit wel voor variatie, dus een stad met zowel garages (al dan niet ondergronds) én parkeervakken... Het meest aangepaste en gevarieerde spel zal het langst overleven!

Geplaatst:
comment_1898545

Misschien dan eens proberen om op de baan te rijden? :clown:

Ach ja, ik vond de parkeervakken wel best leuk, ik heb integendeel tot veel leden (blijkbaar) echt nooit lastgehad van die vakken, nooit auto's kwijtgeraakt en dergelijke...

Maar ik pleit wel voor variatie, dus een stad met zowel garages (al dan niet ondergronds) én parkeervakken... Het meest aangepaste en gevarieerde spel zal het langst overleven!

De parkeervakken zijn ook wel leuk, maar dan had je bijvoorbeeld een mooie auto te pakken die je net zo graag wou hebben. Ben je bij je safehouse, stap je uit en dan rijd er zo'n stomme taxichauffeur je deur eraf :puh:. Dan ben je toch wel even geïrriteerd of niet? Haha.

Geplaatst:
comment_1898547

Zo gebeurd het ook wel eens dat als de politie achter je aan zit en je stapt in een auto vlakbij je parkeerplaats, dan kan de politie een van je gesavede auto's jatten om je te achtervolgen :puh:

Als je dan net een mooie auto daar hebt staan ben je die wel kwijt of je moet hem weer terug jatten :bonk:

Bewerkt: door Jarno91

Geplaatst:
comment_1898559

De parkeervakken zijn ook wel leuk, maar dan had je bijvoorbeeld een mooie auto te pakken die je net zo graag wou hebben. Ben je bij je safehouse, stap je uit en dan rijd er zo'n stomme taxichauffeur je deur eraf :puh:. Dan ben je toch wel even geïrriteerd of niet? Haha.

Ben ik nu de enige op het forum die dat echt nooit voorheeft?

Zelfs de politie is nog nooit op één van mijn auto's geknalt, terwijl ik tamelijk vaak langs me safehouses passeer hoor, om toch even op degene boven mij te reageren :3

Geplaatst:
comment_1898563

Ben ik nu de enige op het forum die dat echt nooit voorheeft?

Zelfs de politie is nog nooit op één van mijn auto's geknalt, terwijl ik tamelijk vaak langs me safehouses passeer hoor, om toch even op degene boven mij te reageren :3

Het gebeurde mij regelmatig in bijvoorbeeld dat huis in Algonquin. Heb ik twee wagens voor de deur staan (meestal zo'n weirde taxi van het vliegveld en een Peyote). Regelmatig als ik dan aan de andere kant van de stad was, bestelde ik een taxi naar dat safehouse. Dan parkeert de taxi midden op de parkeerplaats, soms liet dat zelfs één van m'n auto's verdwijnen. Wat wel op te lossen was door een marker 10 meter van je safehouse te zetten of zo.

Over parkeervlakken gesproken: ik heb liever dat het weer garages worden, maar dat die garages er dan wel wat knusser uit zien. De parkeervlakken in GTA IV waren sowieso spoilers, dan wist je al meteen 'dat safehouse kan ik vroeg of laat krijgen'.

En... een huis met een pooltafel zou wel weer leuk zijn, maar dan moet die nu wel normaal werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.