Jump to content
Geplaatst:
comment_1891021

Geef hier je wensen over de huizen, mansions, marina's wat je allemaal zou willen in de game.

Ik las DIT topic op GTAForums.com, en sluit me ook totaal aan bij de ideeen die de OP daar gaf, namelijk:

-Beach safehouse where you there could be a tent over the water where you can park a boat or two (a water garage). There could also be a landing pad (like a few of the houses in Alderney in GTA IV) where you can park a helicopter.

-I understand that GTA 4 had an urban setting but there should definitely be a garage to park your car in GTA Next. Otherwise stupid taxi drivers nudge your cars out of the parking zone and you lose them if you reload the game.

-If you are too far from your safehouse but have a really rare car there should be parking garages where you can pay to keep your car for a certain amount of time. The location would be added to your radar and you can pick up the car later.

-If there are apartments or condos, the balconies should be accessible. This would also give you a killer view of the city if its a high-rise in the downtown.

-The ability to save weapons and ammunition in your safe house. E.g. if you have an AK 47 but want to buy an M4 then you can "dump" the AK and then purchase the M4. This way the money you spent on the AK wouldn't be wasted (I realize in GTA 4 that if you buy a weapon from a category and then buy another weapon from that same category the ammo is carried over but this is a bit of a spinoff of that idea)

-Well this idea is a bit of a novelty but anyways: you can buy a safehouse one day and wait a few weeks (in-game) for its value to increase and sell it for a higher price.

-Also, renting out a safehouse as an alternative income would also be a welcome addition

-And of course, the ability to buy safehouses (which I really missed in GTA 4)

-Beach Safehuis. Waar je een soort tent over het water hebt, waar je een boot of 2 kunt parkeren (water garage). Ook kan er een Heli pad bij. (zoals een paar huizen in Alderney GTA IV)

-In GTA IV was er een stedelijke omgeving, maar zonder garages. Daardoor duwden taxichauffeurs je mooie autos vaak uit je parkeer plek, en die verdwijnen nadat je je spel opnieuw opstartte.

-Als je onderweg een mooie bolide vind, maar je bent te ver weg van je safehouse, zou een optie zijn, ergens in de stad tegen betaling, een garagebox huren. Om voor bepaalde tijd je voertuig te kunnen parkeren.

-Als er appartementen of Condos beschikbaar zijn. Moeten de balkons toegankelijk zijn. Dit zou een fantastisch uitzicht geven op de (nog onbekende) stad.

-De mogelijkheid om wapens, munitie op te slaan in je safehouse. Bijvoorbeeld, als je een AK 47 hebt, maar je wilt een M4. Dat je dan dus de AK in het huis legt, en vervolgens de M4 koopt. Op deze manier verspil je je geld niet.

- De mogenlijkheid om real estate te kunnen kopen, een tijd wachten en voor meer geld te verkopen.

-Ook zou het verhuren van een safehouse als een alternatief inkomen ook een welkome aanvulling zijn.

-En natuurlijk de mogelijkheid om safehouses kopen (wat ik echt miste in GTA 4)

Bewerkt: door Sharingan

  • Reacties 168
  • Bezichtigingen 24.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1898686

het zou leuk zijn als bijv. je vrouw/kind(eren) of andere belankerijke personen in huis rond lopen.

of dat je een keer ook gewoon de wc of de kraan of de douche kan gebruiken ect.

wat ook leuke is is een grote parkeerplaats vlak naast je safehouse waar alles word opgeslagen. :D

Geplaatst:
comment_1898695

Dat je kinderen ziet rondlopen zullen ze echt niet doen want je zou ze dan in principe kunnen vermoorden en dat kun je natuurlijk niet maken met kinderen, ook al is het maar een game :puh:

Maar dat je je vrouw en vrienden ergens ziet rondlopen buiten de missies om is wel een goed idee

Geplaatst:
comment_1898842

Een savehouse waar je je vrienden ook uit kunt nodigen, dat ze savonds langskomen om wat te drinken ofzo. Gewoon een net huis, garage erbij. En later in het spel, als je wat meer geld hebt, en dus grotere huizen kan kopen, pooltafel erin, tv waar je naar kan kijken, nette keuken met een koelkast waaruit je eten kan halen, om je health aan te vullen. En gewoon wat meer kleine dingetjes, zoals een telefoon die je kunt gebruiken, natuurlijk ook weer een pc of laptop. En dat smorgens de krant in de brievenbus gegooid word, met nieuws over dingen die jij uitgevreten hebt, of bijvoorbeeld advertenties om ergens bij te verdienen, met een nummer erbij zodat je die kan bellen. Taxichauffeur bijvoorbeeld, soort submissies.

Geplaatst:
comment_1898847

Een savehouse waar je je vrienden ook uit kunt nodigen, dat ze savonds langskomen om wat te drinken ofzo. Gewoon een net huis, garage erbij. En later in het spel, als je wat meer geld hebt, en dus grotere huizen kan kopen, pooltafel erin, tv waar je naar kan kijken, nette keuken met een koelkast waaruit je eten kan halen, om je health aan te vullen. En gewoon wat meer kleine dingetjes, zoals een telefoon die je kunt gebruiken, natuurlijk ook weer een pc of laptop. En dat smorgens de krant in de brievenbus gegooid word, met nieuws over dingen die jij uitgevreten hebt, of bijvoorbeeld advertenties om ergens bij te verdienen, met een nummer erbij zodat je die kan bellen. Taxichauffeur bijvoorbeeld, soort submissies.

Denk er precies hetzelfde over 8)

Dit is trouwens wel iets wat er echt in kan komen...

Geplaatst:
comment_1898848

Een savehouse waar je je vrienden ook uit kunt nodigen, dat ze savonds langskomen om wat te drinken ofzo. Gewoon een net huis, garage erbij. En later in het spel, als je wat meer geld hebt, en dus grotere huizen kan kopen, pooltafel erin, tv waar je naar kan kijken, nette keuken met een koelkast waaruit je eten kan halen, om je health aan te vullen. En gewoon wat meer kleine dingetjes, zoals een telefoon die je kunt gebruiken, natuurlijk ook weer een pc of laptop. En dat smorgens de krant in de brievenbus gegooid word, met nieuws over dingen die jij uitgevreten hebt, of bijvoorbeeld advertenties om ergens bij te verdienen, met een nummer erbij zodat je die kan bellen. Taxichauffeur bijvoorbeeld, soort submissies.

Helemaal mee eens, als dit erin zou komen zou ik echt heel blij zijn.

Geplaatst:
comment_1900017

In dat topic op gtaforums.com zag ik ook 2 hele goede ideeën:

Ten eerste de mogelijkheid om in je auto te slapen als je b.v. op een gegeven moment alles kwijt raakt door een gebeurtenis in de storyline.

Ten tweede een typische Amerikaanse jaren 80 'RV' waar je mee kunt rondrijden, maar die je ook als savepunt kunt gebruiken op speciaal aangewezen parkeerplaatsen, en in de wildernis.

Zo`n ding dus:

hinder-van-111907-lg.jpg

dat lijkt mij wel nice lekker lopen in je camper ^_^

( op mount chillad => handrem eraf => FUN!!! :D )

  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1913170

Ik hoop op een variatie van safehouses. Strandhuizen, stadspanden, ranches, een huis in de ghetto etc. Het hoeven er van mij niet zo veel te zijn als in GTA SA, maar toch wel wat meer als in GTA IV (en je moet ze wel zelf kunnen kopen). Ook zou ik verschillend interieur op prijs stellen (niet zoals in SA waarbij de 20keer hetzelfde interieur hebt). Ook zou ik het leuk vinden als het interieur iets meer mee ging tellen, ik denk dan aan de mogelijkheid om iets te kunnen doen met meubels, eten, drinken etc.

Geplaatst:
comment_1913290

Ik hoop op een variatie van safehouses. Strandhuizen, stadspanden, ranches, een huis in de ghetto etc. Het hoeven er van mij niet zo veel te zijn als in GTA SA, maar toch wel wat meer als in GTA IV (en je moet ze wel zelf kunnen kopen). Ook zou ik verschillend interieur op prijs stellen (niet zoals in SA waarbij de 20keer hetzelfde interieur hebt). Ook zou ik het leuk vinden als het interieur iets meer mee ging tellen, ik denk dan aan de mogelijkheid om iets te kunnen doen met meubels, eten, drinken etc.

Zou ik ook erg leuk vinden. Het zou misschien ook wel leuk zijn dat je later ook meubels kan kopen om je interieur een beetje aan te passen in je Safehouse.

Geplaatst:
comment_1913485

In principe is er niks in huis wat je echt nodig hebt of wat het spel beter maakt.

TV is een leuk extra, maar wat heb je nou aan een douche nemen of de kraan open draaien in de keuken. Een koelkast zou wel handig zijn als je personage moet eten om gezond te blijven. Maar ik zie voor de rest niet veel nut in een interactief huis. :puh:

Geplaatst:
comment_1913500

Je moet het zien aan een extra om het spel wat realistischer en beter aanvoelbaarder te maken, je bent ook niet verplicht om in je safehouse met je cornflakes onder de douche te gaan staan waarna je jezelf electrocuteert omdat je het licht probeerde te vervangen, maar het is dus wel mogelijk! Ach ja, hoop ik toch, lijkt me wel leuk als je omgeving interactief wordt. Interactiever mag in ieder geval wel. Zeg eens: hoevaak heb je al niet naast een bank of stoel gestaan in GTA en hurkte je om te kijken of het misschien niet leek dat je er op zat? Toch belachelijk vaak? :7 Daar moeten ze dus gewoon een interactieve knop (LB/L2) voor instellen en je zit! Toch veel gezelliger zo, je eten rustig opeten op een bankje in het park in plaats van dat rap even al lopend je bek in te rammen.

Geplaatst:
comment_1913560

Inderdaad. En het nut van een douche is om jezelf te wassen, dus misschien dat je gedurende het spel vuil kunt worden?

Nu ik er zo over nadenk zou dat me eerder irriteren en neemt het vast onnodig veel geheugen in.

Maar er zijn zeker genoeg dingen in een huis waar een bedoeling aan kan worden gekoppeld en dan kan je andere dingen zoals douchen etc. gewoon doen voor de lol om het geheel realistischer te maken.

Geplaatst:
comment_1913569

Je moet het zien aan een extra om het spel wat realistischer en beter aanvoelbaarder te maken, je bent ook niet verplicht om in je safehouse met je cornflakes onder de douche te gaan staan waarna je jezelf electrocuteert omdat je het licht probeerde te vervangen, maar het is dus wel mogelijk! Ach ja, hoop ik toch, lijkt me wel leuk als je omgeving interactief wordt. Interactiever mag in ieder geval wel. Zeg eens: hoevaak heb je al niet naast een bank of stoel gestaan in GTA en hurkte je om te kijken of het misschien niet leek dat je er op zat? Toch belachelijk vaak? :7 Daar moeten ze dus gewoon een interactieve knop (LB/L2) voor instellen en je zit! Toch veel gezelliger zo, je eten rustig opeten op een bankje in het park in plaats van dat rap even al lopend je bek in te rammen.

Ik ben het er mee eens dat het spel inactiever moet worden :). In GTA SA heb ik echt het gevoel dat er naast de storyline veel meer te doen is als in GTA IV. Denk maar aan casino's, paardenraces etc. Ik hoop al dit soort kleine dingen terug te zien in GTA V.

Geplaatst:
comment_1913739

Je moet het zien aan een extra om het spel wat realistischer en beter aanvoelbaarder te maken,(Whoppa, heel verhaal over interactieve omgeving)

Ik wil heel ver meegaan in de wens op meer RPG elementen in de game, maarrrrrr... Dan niet zo slap als in MafiaII. Voor wie de game niet heeft gespeeld: Je kan de kraan opendoen, licht aan en uit, WC doortrekken, douche aanzetten, raam openen en sluiten, van je auto de voor- en achterklep openen en sluiten, maar je personage doet er vervolgens niets, maar dan ook helemaal niets nuttigs mee! Daardoor deed al dat RPG-achtige voor mij juist heel erg af aan voelbaar realisme. Wat is er nou realistisch aan een personage die de kraan kan opendraaien, en er vervolgens niets anders mee doet dan ernaar staan te kijken en luisteren totdat hij hem weer dicht draait? In dat opzicht vind ik GTA een betere filosofie erop nahouden: Alleen iets ermee doen als het ook echt iets voorstelt. Ik heb in GTA IV en de episodes (ik beperk me even tot de RAGE engine) nog geen enkele nutteloze feature kunnen vinden.

Ik zou het dus hardstikke gaaf vinden als we in GTA V in ons huis het licht aan kunnen doen, maar dan moet dat wel zijn omdat anders mijn personage 's nachts op de bank geen krant kan lezen, om maar wat te noemen. (Gezien in RDR)

Ook heel tof: Richtingaanwijzers, of een kilometerteller. Maar alleen wanneer er voor de politie in het spel een verschil zit tussen te had of niet te hard rijden, en er voor alle pedestrians een verschil zit tussen wel of geen richting aangeven. Anders moet Rockstar zich gewoon aan zijn huidige filosofie houden. :Y

Geplaatst:
comment_1913745

***

Daar kan ik me wel in vinden, ik zou ook alleen maar dergelijke features willen zien als ze enig nut hebben in het spel.

Net zoals het tanken, dat moet erin want dat heeft enige realistische toevoeging en kan gebruikt worden als extra feature in verband met de verhaallijn en dergelijke.

Zo zou je bijvoorbeeld als random encounter een ped in de woestijn kunnen tegenkomen die zonder benzine is gevallen waarop je dan kunt kiezen om hem naar huis te brengen, iemand te bellen of hem bestelen.

Een extra verdieping in de gameplay dus =3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.