Jump to content
Geplaatst:
comment_1891021

Geef hier je wensen over de huizen, mansions, marina's wat je allemaal zou willen in de game.

Ik las DIT topic op GTAForums.com, en sluit me ook totaal aan bij de ideeen die de OP daar gaf, namelijk:

-Beach safehouse where you there could be a tent over the water where you can park a boat or two (a water garage). There could also be a landing pad (like a few of the houses in Alderney in GTA IV) where you can park a helicopter.

-I understand that GTA 4 had an urban setting but there should definitely be a garage to park your car in GTA Next. Otherwise stupid taxi drivers nudge your cars out of the parking zone and you lose them if you reload the game.

-If you are too far from your safehouse but have a really rare car there should be parking garages where you can pay to keep your car for a certain amount of time. The location would be added to your radar and you can pick up the car later.

-If there are apartments or condos, the balconies should be accessible. This would also give you a killer view of the city if its a high-rise in the downtown.

-The ability to save weapons and ammunition in your safe house. E.g. if you have an AK 47 but want to buy an M4 then you can "dump" the AK and then purchase the M4. This way the money you spent on the AK wouldn't be wasted (I realize in GTA 4 that if you buy a weapon from a category and then buy another weapon from that same category the ammo is carried over but this is a bit of a spinoff of that idea)

-Well this idea is a bit of a novelty but anyways: you can buy a safehouse one day and wait a few weeks (in-game) for its value to increase and sell it for a higher price.

-Also, renting out a safehouse as an alternative income would also be a welcome addition

-And of course, the ability to buy safehouses (which I really missed in GTA 4)

-Beach Safehuis. Waar je een soort tent over het water hebt, waar je een boot of 2 kunt parkeren (water garage). Ook kan er een Heli pad bij. (zoals een paar huizen in Alderney GTA IV)

-In GTA IV was er een stedelijke omgeving, maar zonder garages. Daardoor duwden taxichauffeurs je mooie autos vaak uit je parkeer plek, en die verdwijnen nadat je je spel opnieuw opstartte.

-Als je onderweg een mooie bolide vind, maar je bent te ver weg van je safehouse, zou een optie zijn, ergens in de stad tegen betaling, een garagebox huren. Om voor bepaalde tijd je voertuig te kunnen parkeren.

-Als er appartementen of Condos beschikbaar zijn. Moeten de balkons toegankelijk zijn. Dit zou een fantastisch uitzicht geven op de (nog onbekende) stad.

-De mogelijkheid om wapens, munitie op te slaan in je safehouse. Bijvoorbeeld, als je een AK 47 hebt, maar je wilt een M4. Dat je dan dus de AK in het huis legt, en vervolgens de M4 koopt. Op deze manier verspil je je geld niet.

- De mogenlijkheid om real estate te kunnen kopen, een tijd wachten en voor meer geld te verkopen.

-Ook zou het verhuren van een safehouse als een alternatief inkomen ook een welkome aanvulling zijn.

-En natuurlijk de mogelijkheid om safehouses kopen (wat ik echt miste in GTA 4)

Bewerkt: door Sharingan

• Reacties 168
  • Bezichtigingen 24.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1916092

Kom hier maar eens te staan zonder vervoer: Klik :D

Mooi dat je net een locatie kiest waar er binnen de 50 meter een Mountain Bike staat, dan snel even doorrijden en je zit op de snelweg ^^

Er bestaan toch nog wel rottere plekjes dan dat hoor Jacky, maar het is inderdaad een stukje erger in San Andreas dan in Liberty City :7

Geplaatst:
comment_1916096

@ Jacky-2007: Ik wou zeggen, 'k speel nu weer eens SA en ben nu in San Fiero belandt. Maar mijn hemel, wat een lange afstanden kun je door die Badlands maken. Als je daar in de middle of nowhere staat heb je echt een probleem, Liberty City en Alderney zijn volgebouwde steden met enkele kleine (industriële) zandplekjes. Ik hoop dat we genoeg landschap krijgen in V zodat je weer lekker kan verdwalen. :sigaar:

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Geplaatst:
comment_1916101

Die voeg ik later nog weleens toe aan mijn wenslijstje:

• Kunnen verdwalen in het gebied, ook na een half jaar nog.

Enfin, het ging hier eigenlijk over safehouses. Een mooi safehouse in het midden van niets is natuurlijk ook wel gaaf. Kan je iemand meenemen, en zonder dat er een haan naar kraait omleggen.

Geplaatst:
comment_1916102

Ik denk dat als je eenmaal op een baan komt, dat je toch weer rap een voertuig hebt. Zowel in IV als in SA is er altijd een baan op een half minuutje lopen en aangezien de wegen altijd bomvol zijn van de auto's (weet niet hoe het in IV zit, maar in SA is zelfs de weg die in de woestijn loopt drukbereden).

Ik denk dat het me in V niet zo veel zou schelen als ik eens geen auto had en een paar minuutjes moest lopen, zeker niet als de map ongelooflijk uitgebreid is en je het gevoel hebt van 'he, ik zou zweren dat ze dit stukje vandaag erbij hebben gezet.'

Geplaatst:
comment_1916105

Die voeg ik later nog weleens toe aan mijn wenslijstje:

• Kunnen verdwalen in het gebied, ook na een half jaar nog.

Enfin, het ging hier eigenlijk over safehouses. Een mooi safehouse in het midden van niets is natuurlijk ook wel gaaf. Kan je iemand meenemen, en zonder dat er een haan naar kraait omleggen.

Zo'n blokhut als wat Catalina had in San Andreas lijkt me wel leuk, maar dan nog dieper in de wildernis. Doet me denken aan een seriemoordenaar die ook ergens in de middle of nowhere een blokhut heeft en daar allemaal lijken begraaft en omdat het zo afgelegen is weet niemand er iets van af :puh:

Geplaatst:
comment_1916144

@ Jacky-2007: Ik wou zeggen, 'k speel nu weer eens SA en ben nu in San Fiero belandt. Maar mijn hemel, wat een lange afstanden kun je door die Badlands maken. Als je daar in de middle of nowhere staat heb je echt een probleem, Liberty City en Alderney zijn volgebouwde steden met enkele kleine (industriële) zandplekjes. Ik hoop dat we genoeg landschap krijgen in V zodat je weer lekker kan verdwalen. loveit.gif

Vindt dit wel meevallen. Zo groot vindt ik SA niet om echt in te verdwalen. Komt denk ik omdat ik het te vaak gespeeld heb. Ik ben zo ergens waar ik wil. ;) Maar ieder zijn gevoel van afstanden :)

Geplaatst:
comment_1916257

Deze zou ik graag in GTA 5 willen zien:

• De Villa/Huis van Tony Montana van Scarface. Bijna hetzelfde als de Diaz Estate/Vercetti Estate van GTA Vice City.
  • Een Boerderij, op een berg net zoals dit Safehouse uit GTA San Andreas.

Geplaatst:
comment_1917424

Zoiets als in Saints row, als je je huis binnen gaat zijn je ster(ren) van je wanted level weg, zo is het handig om hier en daar een huisje te hebben.

Dat is ook mogelijk in GTA IV, alleen moet je dan wel eerst je spel opslaan wil je je wanted level kwijtraken.

Geplaatst:
comment_1917444

Dat werkt nu ook al zonder opslaan, je hoeft alleen maar op bed te gaan liggen en daarna druk je weer op escape zodat je het menu verlaat. Zo wordt er niks opgeslagen en je bent toch je wanted level kwijt en je leven is ook weer 100% geworden

Geplaatst:
comment_1917571

Dat moderne huis met de vorm van een stroopkoekhamburgerufo die van de berg af hangt, daar bij Vinewood ergens, in die rijke wijk. Volgens mij stond CJ op het balkon van dat huis, aan het eind van de San Andreas trailer, jaren geleden.

Geplaatst:
comment_1917702

Ik vind alles prima, als er maar wat te doen is in het safehouse. Ik moet zeggen dat een wapenopslag er handig is, en een garage erbij kan ook super handig zijn. En dan natuurlijk een aantal safehouses in het spel, maar niet zoveel als in San Andreas. :)

Geplaatst:
comment_1917718

Dat werkt nu ook al zonder opslaan, je hoeft alleen maar op bed te gaan liggen en daarna druk je weer op escape zodat je het menu verlaat. Zo wordt er niks opgeslagen en je bent toch je wanted level kwijt en je leven is ook weer 100% geworden

Jamaar daar heb ik toch helemaal geen zin in :7 ik wil gewoon huisje in huisje uit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.