Jump to content
Geplaatst:
comment_1891206

hey allemaal

ik was een beetje aan het rond kijken op gtaforum..com en ik vond dit http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&f=239&t=490297

en ik vond deze website www.gtav-mp.com

als je naar die website gaat zie je de V logo maar dan met de tekst mutiplayer

zou het voor de standaard V multiplayer zijn of voor een mod zijn

wat denken jullie?

omdat de topic is samengevoegd

Wat zijn jullie wensen voor de Multiplayer van GTA V? Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!? ^_^

Zelf heb ik al wat kleine ideetjes voor de Multiplayer.

Survival Overrun

Deze Game Mode is afgeleid van de Game Mode Undead Overrun uit Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Je moet waves van vijandelijke Gangs overleven. Je begint bij Level 1 en bij elke 20 kills ga je één level omhoog.

Ook zullen de Gangs zich aanpassen aan het Level waarin je zit. Bij Level 1 is het een makkie, maar bij Level 6 is het al een stuk moeilijker. In Level 1 heb je alleen je vuisten om de vijanden tegen te houden. Maar bij elk Level krijg je één nieuw wapen. Voorbeeld:

1. Vuisten
  2. Mes
  3. Pistool
  4. Mini-Uzi
  5. M16
  6. Etc...

De Gangs zullen afhankelijke zijn van in welk gebied je een Survival Overrun start. Als je hem bijvoorbeeld in Hove Beach start zullen er allemaal Russen op je afkomen.

Killstreaks

Killstreaks zou ikzelf een leuke toevoeging vinden aan GTA V. Je moet niet denken aan de Killstreaks zoals je ze kent uit de Call of Duty Serie. Ze zijn helemaal voor GTA aangepast, dus verwacht niet dat als je op een mooie motor aan het rondrijden bent er ineens een AC-130 boven je vliegt. Een voorbeeld van Killstreaks in GTA V zouden kunnen zijn:

3 Kills - Recon (Alleen beschikbaar in Games waarbij de Blips op Off, Near of Shooting staan!)

5 Kills - Armor

7 Kills - Ammo voor al je wapens

10 Kills - *$10000

*Geld

Geld zou een leuke toevoeging zijn in de Multiplayer. Je kan er wapens, ammo en voertuigen van kopen. Deze voertuigen kan je dan wanneer je geld overhebt modden in een van de Garages. Wanneer je een stoere auto hebt gepimpt moet je niet bang zijn dat je hem nooit meer terug ziet als hij kapot gaat. Je kan er namelijk voor kiezen dat je je mooie auto opslaat in de Multiplayer Save Slots. Wanneer je auto kapot gaat kan je hem opnieuw laden, je zal dan samen met je auto op de dichtstbijzijnde parkeerplaats komen te staan.

Outfitter

Deze optie komt geheel uit de Multiplayer van Red Dead Redemption. Je karakter kan jezelf uitkiezen. Zo zijn er verschillende categorieën (bijvoorbeeld):

• Russian Maffia
  • FBI
  • Brandweer
  • Politie
  • Etc...

Je speelt karakters vrij door te levelen. Je kan levelen door Gang Hideouts te spelen, andere spelers te vermoorden, geld oprapen van voetgangers en winkels te beroven.

Mini Games

Zoals je in de DLC's van RDR kon Pokeren met vrienden, kan je dat nu ook in GTAV. Je kan verschillende mini games verzinnen.

Forge

Dit komt geheel uit de Halo Serie. Je kan je eigen stukje map bouwen. Dat is wat ik altijd al wou zien in GTA. Een Game Mode waarin je met vrienden je eigen basis kan maken.

Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!?

Bewerkt: door VWO-er
tags geüpdatet

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 11.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1893769

Dat is dus 1 grote troll.

post-128688-1320079343,64.gif

dat kan maar het kan ook zo iets zijn als sa-mp mta sa en IV-mp

we weten het niet

Hoe kunnen ze dan een mod 'aankondigen' zonder dat er enige solid info van de game beschikbaar is.. :bonk:

Blijkbaar kan het. ^_^

Geplaatst:
comment_1893850

Nu ik toch heb toegegeven dat de betreffende website uit de hoofdpost van mij is kunnen jullie eventueel jullie ideeën voor de mod ook in dit topic dat tevens over multiplayer gaat posten. Dan kunnen we al zeker aan jullie wensen voldoen. :tu:

ik haal de strepen weg dan kunnen ze hem beter lezen :puh:

Dat is dus 1 grote troll.

post-128688-1320079343,64.gif

dat kan maar het kan ook zo iets zijn als sa-mp mta sa en IV-mp

we weten het niet

Hoe kunnen ze dan een mod 'aankondigen' zonder dat er enige solid info van de game beschikbaar is.. :bonk:

Blijkbaar kan het. ^_^

en of dat het kan :puh: je kan al een server maken enzo en de website

maar het begin pas echt als de game uit is :puh:

Bewerkt: door dennis313

Geplaatst:
comment_1893900

Ik denk dat MegaDreams ook al wel bezig is om de engine een beetje te leren kennen, bijvoorbeeld door IV:MP te downloaden en te kijken hoe het allemaal werkt. Op die manier kan hij zijn V:MP modificatie sneller bouwen nadat de game eenmaal uit is. (hint :engel: )

Ontopic: Rockstar Games heeft het volgende gezegd tot nu toe over multiplayer: "Met een gedurfde nieuwe richting in een vrije open-wereld, missie gebaseerd spel met online multiplayer functionaliteit"

Ik hoop dat dit vooral betekent dat ze zoiets hebben gemaakt zoals we hebben gezien in IV, met als enig verschil dat je nu ook zoals in RDR met je vrienden een ranked match zou moeten kunnen doen. Zolang de freeroam maar wel echt freeroam wordt zoals in IV, en niet zoals in RDR.. Maar dat heb ik geloof ik ook al op tien andere plekken gezegd.

Geplaatst:
comment_1893992

De engine van GTA V is zo te zien niet echt hetzelfde als die van GTA IV, al is het een verbetering kan ik alsnog niet bouwen op die van GTA IV. Het enigste wat ik op het moment doe is de basis van alles leggen, dus zorgen voor de server sockets de verschillende libraries en het inbrengen van de scripttaal.

Geplaatst:
comment_1894106

De engine van GTA V is zo te zien niet echt hetzelfde als die van GTA IV, al is het een verbetering kan ik alsnog niet bouwen op die van GTA IV. Het enigste wat ik op het moment doe is de basis van alles leggen, dus zorgen voor de server sockets de verschillende libraries en het inbrengen van de scripttaal.

En je engels aan het bijspijkeren met de hulp van Bas, haha. :puh:

Geplaatst:
comment_1894236

IV:MP faalt. Ik haat spawnkillen, hackers(die heb je niet in IV:MP), laggers(ping hoger dan 100 zou een regelrechte kick moeten zijn!!!), het gebrek aan voertuigen en aan wapens(je moet steeds zoeken naar voertuigen en wapens moet je steeds oprapen..).

Geen spawnkilling, geen laggers, geen hackers, veel voertuigen en veel wapens dus. :)

Geplaatst:
comment_1894525

ik denk dat megadreans het zo aan gaat pakken dat alles veel beter is dan IV:Mp misschien overtreft het MTA sa en sa-mp nog wel

maar ja eerst zien wanneer gta V uitkomt :puh:

Geplaatst:
comment_1894526

En nu weer terug ontopic. Mega's project is toekomstmuziek, en daarbij, dit topic is bedoeld om het te hebben over Rockstar's eigen multiplayer die in de game GTA V zal zijn, niet over modding projecten die multiplayer in GTA V willen uitbreiden.

Geplaatst:
comment_1894537

Ik hoop dat dit vooral betekent dat ze zoiets hebben gemaakt zoals we hebben gezien in IV, met als enig verschil dat je nu ook zoals in RDR met je vrienden een ranked match zou moeten kunnen doen. Zolang de freeroam maar wel echt freeroam wordt zoals in IV, en niet zoals in RDR.. Maar dat heb ik geloof ik ook al op tien andere plekken gezegd.

2 zielen, 1 gedachte :bier:

Geplaatst:
comment_1895622

ik ben bang dat r* weer zo als IV gaat maken maar MTA en Sa-mp zijn ook niet van r* zelf he

Geplaatst:
comment_1895646

ik ben bang dat r* weer zo als IV gaat maken maar MTA en Sa-mp zijn ook niet van r* zelf he

Ze hebben vast zelf ook wel mods van fans uitgeprobeerd. Wellicht ook deze, waarvan ze eerst hun eigen in IV stopten om te kijken of dat aansloeg. Misschien slaan ze nu een andere weg in door zoiets als SA-MP te ontwikkelen :puh:

It's just my idea (A)

Geplaatst:
comment_1895748

Nu niet verder over SA:MP, IV:MP of MTA graag. We hebben het hier over de onboard multiplayer die Rockstar Games in het spel gaat maken. Je kan ver gaan in je theorieën op basis van wat we hebben gezien in IV, TLAD, TBOGT, RDR en straks ook Max Payne 3.

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1932963

Ja, ik vroeg me af hoe de Multiplayer er uit gaat zien , komt er wel een Multiplayer? Wat denken jullie?

Bewerkt: door VWO-er
Samengevoegd met het reedsbestaande Multiplayer-topic.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.