Jump to content
Geplaatst:
comment_1891206

hey allemaal

ik was een beetje aan het rond kijken op gtaforum..com en ik vond dit http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&f=239&t=490297

en ik vond deze website www.gtav-mp.com

als je naar die website gaat zie je de V logo maar dan met de tekst mutiplayer

zou het voor de standaard V multiplayer zijn of voor een mod zijn

wat denken jullie?

omdat de topic is samengevoegd

Wat zijn jullie wensen voor de Multiplayer van GTA V? Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!? ^_^

Zelf heb ik al wat kleine ideetjes voor de Multiplayer.

Survival Overrun

Deze Game Mode is afgeleid van de Game Mode Undead Overrun uit Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Je moet waves van vijandelijke Gangs overleven. Je begint bij Level 1 en bij elke 20 kills ga je één level omhoog.

Ook zullen de Gangs zich aanpassen aan het Level waarin je zit. Bij Level 1 is het een makkie, maar bij Level 6 is het al een stuk moeilijker. In Level 1 heb je alleen je vuisten om de vijanden tegen te houden. Maar bij elk Level krijg je één nieuw wapen. Voorbeeld:

1. Vuisten
  2. Mes
  3. Pistool
  4. Mini-Uzi
  5. M16
  6. Etc...

De Gangs zullen afhankelijke zijn van in welk gebied je een Survival Overrun start. Als je hem bijvoorbeeld in Hove Beach start zullen er allemaal Russen op je afkomen.

Killstreaks

Killstreaks zou ikzelf een leuke toevoeging vinden aan GTA V. Je moet niet denken aan de Killstreaks zoals je ze kent uit de Call of Duty Serie. Ze zijn helemaal voor GTA aangepast, dus verwacht niet dat als je op een mooie motor aan het rondrijden bent er ineens een AC-130 boven je vliegt. Een voorbeeld van Killstreaks in GTA V zouden kunnen zijn:

3 Kills - Recon (Alleen beschikbaar in Games waarbij de Blips op Off, Near of Shooting staan!)

5 Kills - Armor

7 Kills - Ammo voor al je wapens

10 Kills - *$10000

*Geld

Geld zou een leuke toevoeging zijn in de Multiplayer. Je kan er wapens, ammo en voertuigen van kopen. Deze voertuigen kan je dan wanneer je geld overhebt modden in een van de Garages. Wanneer je een stoere auto hebt gepimpt moet je niet bang zijn dat je hem nooit meer terug ziet als hij kapot gaat. Je kan er namelijk voor kiezen dat je je mooie auto opslaat in de Multiplayer Save Slots. Wanneer je auto kapot gaat kan je hem opnieuw laden, je zal dan samen met je auto op de dichtstbijzijnde parkeerplaats komen te staan.

Outfitter

Deze optie komt geheel uit de Multiplayer van Red Dead Redemption. Je karakter kan jezelf uitkiezen. Zo zijn er verschillende categorieën (bijvoorbeeld):

• Russian Maffia
  • FBI
  • Brandweer
  • Politie
  • Etc...

Je speelt karakters vrij door te levelen. Je kan levelen door Gang Hideouts te spelen, andere spelers te vermoorden, geld oprapen van voetgangers en winkels te beroven.

Mini Games

Zoals je in de DLC's van RDR kon Pokeren met vrienden, kan je dat nu ook in GTAV. Je kan verschillende mini games verzinnen.

Forge

Dit komt geheel uit de Halo Serie. Je kan je eigen stukje map bouwen. Dat is wat ik altijd al wou zien in GTA. Een Game Mode waarin je met vrienden je eigen basis kan maken.

Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!?

Bewerkt: door VWO-er
tags geüpdatet

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 11.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1932982

komt er wel een Multiplayer? Wat denken jullie?

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

Bron: klik

Lijkt me duidelijk. Maar om even op je vraag terug te komen, ik denk dat we een aantal nieuwe modussen krijgen en natuurlijk de standaard zoals Deathmatch etc. Veel kan ik er nog niet over zeggen aangezien we nog helemaal niks weten over de gameplay mogelijkheden.

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Geplaatst:
comment_1932989

Dezelfde Multiplayer als bij GTA San Andreas op de PS2 XBOX 360 en PC.

Alleen dan veel moderner en veel meer opties...

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen. Op de PC heb je enkel SA-MP en MTA: SA als Multiplayer mods.

Geplaatst:
comment_1932992

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen.

Echt?

Naar wat ik herinner is het geen splitscreen maar één gemeenschappelijk screen waar een limitatie op zat op de afstand tussen beide personages.

Ik hoop wel dat er een goede multiplayer in V zit, gewoon op IV afgaande moet dat al in orde zijn, maar alles wat verbeteren mag wel :3

Geplaatst:
comment_1932993

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen.

Echt?

Naar wat ik herinner is het geen splitscreen maar één gemeenschappelijk screen waar een limitatie op zat op de afstand tussen beide personages.

Ik hoop wel dat er een goede multiplayer in V zit, gewoon op IV afgaande moet dat al in orde zijn, maar alles wat verbeteren mag wel :3

Je hebt gelijk, het is een 2 player mode waar je inderdaad één gemeenschappelijk beeld hebt. Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit heb gespeeld, vandaar de vergissing. :puh:

Edit: Zo ziet dat er dus uit:

Bewerkt: door GrandTheftTwano

Geplaatst:
comment_1933018

Echt?

Nu was GTA IV ook niet echt spannend als je kijkt wat MTA/SAMP deed met SA.

Geplaatst:
comment_1933028

Wat is dat een verschil zeg tussen het optreden van de politie in GTA SA en IV! De politie agent doet bijna niks. Het wordt toch weer eens een keer tijd om SA uit te kast te pakken. Ik heb nog nooit de multiplayer gespeeld van GTA SA,ziet er wel leuk uit.

Geplaatst:
comment_1933034

Klopt, al schijnt Rockstar wel ondersteuning te geven aan het MTA team (en toch slagen ze er niet in om meer spelers aan te trekken, oh de ironie). Ik hoop op dedicated servers voor GTA V, niet die slappe multiplayer van IV.

Geplaatst:
comment_1933042

Wat ik in iedergeval hoop is dat het een multi-player word die ondersteunt om bijv. de ps3 spelers en pc-spelers met elkaar kunnen spelen.

Ik heb IV nog nooit online gespeeld (Ik kan dat op een een of andere manier niet.) en kan ik daar niet over mee praten.

Geplaatst:
comment_1933071

Dezelfde Multiplayer als bij GTA San Andreas op de PS2 XBOX 360 en PC.

Alleen dan veel moderner en veel meer opties...

SA heeft geen Multiplayer op de consoles, enkel Splitscreen dat je met z'n tweeën kunt doen. Op de PC heb je enkel SA-MP en MTA: SA als Multiplayer mods.

Echt?

Phoenyxar weet 't dus nog goed van ''8 jarige game'' :D

Ik dacht al op GTA SA heeft toch geen splitscreen? maar zoals Phoenyxar al zei: ''één gemeenschappelijk screen''

Geplaatst:
comment_1933073

Vermits GTA V hun grootste game ooit zouden worden, vermoed ik dus ook dat ze meer werk dan ooit in de multiplayer hebben gestopt. De Single Player begint namelijk langzaamaan toch een beetje uit te sterven, en voor veel mensen begint de multiplayer zowat 'alles' te worden, dus het zou me eigenlijk ook niet verbazen moesten er ook echte challenges in zitten die je online zou moeten completen om de 100% te behalen, maar misschien dat dat ook wel optioneel zou worden dan.

Iig, ik heb de MP van IV nooit gespeeld, maar ik denk niet dat het mogelijk was om zelf servers te maken en eventueel wat aan te passen? Ik hoop eerlijk gezegd dat R* dat wel gaat doen. SA:MP is tenslotte erg succesvol geworden daardoor, en het zou het plezier-gehalte gewoon nog meer omhoog kunnen krikken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.