Jump to content
Geplaatst:
comment_1891206

hey allemaal

ik was een beetje aan het rond kijken op gtaforum..com en ik vond dit http://www.gtaforums.com/index.php?act=ST&f=239&t=490297

en ik vond deze website www.gtav-mp.com

als je naar die website gaat zie je de V logo maar dan met de tekst mutiplayer

zou het voor de standaard V multiplayer zijn of voor een mod zijn

wat denken jullie?

omdat de topic is samengevoegd

Wat zijn jullie wensen voor de Multiplayer van GTA V? Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!? ^_^

Zelf heb ik al wat kleine ideetjes voor de Multiplayer.

Survival Overrun

Deze Game Mode is afgeleid van de Game Mode Undead Overrun uit Red Dead Redemption: Undead Nightmare. Je moet waves van vijandelijke Gangs overleven. Je begint bij Level 1 en bij elke 20 kills ga je één level omhoog.

Ook zullen de Gangs zich aanpassen aan het Level waarin je zit. Bij Level 1 is het een makkie, maar bij Level 6 is het al een stuk moeilijker. In Level 1 heb je alleen je vuisten om de vijanden tegen te houden. Maar bij elk Level krijg je één nieuw wapen. Voorbeeld:

1. Vuisten
  2. Mes
  3. Pistool
  4. Mini-Uzi
  5. M16
  6. Etc...

De Gangs zullen afhankelijke zijn van in welk gebied je een Survival Overrun start. Als je hem bijvoorbeeld in Hove Beach start zullen er allemaal Russen op je afkomen.

Killstreaks

Killstreaks zou ikzelf een leuke toevoeging vinden aan GTA V. Je moet niet denken aan de Killstreaks zoals je ze kent uit de Call of Duty Serie. Ze zijn helemaal voor GTA aangepast, dus verwacht niet dat als je op een mooie motor aan het rondrijden bent er ineens een AC-130 boven je vliegt. Een voorbeeld van Killstreaks in GTA V zouden kunnen zijn:

3 Kills - Recon (Alleen beschikbaar in Games waarbij de Blips op Off, Near of Shooting staan!)

5 Kills - Armor

7 Kills - Ammo voor al je wapens

10 Kills - *$10000

*Geld

Geld zou een leuke toevoeging zijn in de Multiplayer. Je kan er wapens, ammo en voertuigen van kopen. Deze voertuigen kan je dan wanneer je geld overhebt modden in een van de Garages. Wanneer je een stoere auto hebt gepimpt moet je niet bang zijn dat je hem nooit meer terug ziet als hij kapot gaat. Je kan er namelijk voor kiezen dat je je mooie auto opslaat in de Multiplayer Save Slots. Wanneer je auto kapot gaat kan je hem opnieuw laden, je zal dan samen met je auto op de dichtstbijzijnde parkeerplaats komen te staan.

Outfitter

Deze optie komt geheel uit de Multiplayer van Red Dead Redemption. Je karakter kan jezelf uitkiezen. Zo zijn er verschillende categorieën (bijvoorbeeld):

• Russian Maffia
  • FBI
  • Brandweer
  • Politie
  • Etc...

Je speelt karakters vrij door te levelen. Je kan levelen door Gang Hideouts te spelen, andere spelers te vermoorden, geld oprapen van voetgangers en winkels te beroven.

Mini Games

Zoals je in de DLC's van RDR kon Pokeren met vrienden, kan je dat nu ook in GTAV. Je kan verschillende mini games verzinnen.

Forge

Dit komt geheel uit de Halo Serie. Je kan je eigen stukje map bouwen. Dat is wat ik altijd al wou zien in GTA. Een Game Mode waarin je met vrienden je eigen basis kan maken.

Wat zijn jullie ideeën, wat moet er allemaal in de Multiplayer komen van GTAV!?

Bewerkt: door VWO-er
tags geüpdatet

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 11.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1933840

Er was geen online multiplayer op de Playstation 2 en xbox versie van San Andreas.

Je had wel dat 2 spelers op één scherm gedoe, maar dat was heel irritant omdat je dan heel de tijd bij elkaar moest blijven. :{

Geplaatst:
comment_1933919

Zolang het maar is dat je ze met twee kunt doen dunkt het mij goed, want als 2 spelers een vereiste zijn dan zie ik mij niet geholpen door mijn vriendenkring van niet GTA-spelende kneuzen.

Maar hebben we het dan over nevenmissie's zoals in San Andreas of daadwerkelijk over verhaallijnmissie's? Want dat lijkt me inderdaad wel een leuke offline-toevoeging voor de multiplayer ^^

Geplaatst:
comment_1933921

Ik zou het meer als nevenmissie doen, juist omdat als je niemand hebt die samen met je speelt, het redelijk frustrerend moet zijn. Ofwel kunnen ze een verhaallijn online maken. Dat doen ze geloof ik ook bij de COD's, waar je in online co-op met 2 missies moet uitspelen.

Geplaatst:
comment_1933926

Of... er is een offline multiplayer waar je met 2(-4) een willekeurige missie kunt herspelen die je al hebt uitgespeelt in de verhaallijn. Sommige missie's zijn daar gewoon perfect voor, anderen wat minder... Maar het verhoogt het plezier wel. Nevenmissie's zijn natuurlijk ook welkom, maar het "herspelen" van de verhaallijn (of een willekeurige missie) met 2 lijkt me fijn ^^

• 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_1958047

ik hoop wel dat er multiplayer komt zeker free roaming enzo

maar de kans is klein dat er geen MP komt omdat dit spel veel te groot kan worden misschien alleen coop? wie weet nog een tijdje wachten maar.

Geplaatst:
comment_1958107

Ik hoop ook op een soort SA:MP voor GTA V, ik vond de RPG servers wel tof in SA:MP. Ik ben niet zo voor deathmatch in GTA, dan speel ik wel een shooter.

Free Roam was wel tof maar ik heb liever een RPG :puh:

Ik weet niet of een RPG wel makkelijk is voor Console, dus ik denk dat het gewoon zoals GTA IV wordt en dat mensen een mod gaan maken voor PC zoals SA:MP.

Bewerkt: door kevinarens

Geplaatst:
comment_1958512

Ik hoop dat je met gta V op de xbox 360 met 4 vrienden in je kamer kunt spelen met een concole. 1/4 consoles multiplayer.

Dan wil ik wel dat je ver uit elkaars buurt kan, appart in een auto kan rijden en veel meer skins dan in gta 2 players mode kan spelen.Dit wil ik omdat een paar vrienden van mij geen xbox 360 hebben en ik vond het heel jammer dat ik niet met ze in gta IV kon spelen.

Bewerkt: door GTAKevin023

Geplaatst:
comment_1958562

Multiplayer komt WEL in het spel.

Details

De volgende details zijn te zien in de trailer:

De trailer speelt zich af in een nieuwe versie van Los Santos. Op nummerborden is te zien dat de stad nog steeds in de staat San Andreas ligt, maar dat de steden San Fierro en Las Venturas ook aanwezig zijn is gezien de huidige informatie niet waarschijnlijk. In de officiële aankondiging van het spel en in interviews en andere berichten spreekt Rockstar Games consequent over "de stad Los Santos en de omringende bergen, het platteland en de stranden." [Ref]

Behalve een stedelijke omgeving zijn er ook natuurgebieden, waarvan in de trailer een bergketen te zien is.

Het dak van convertibles kan open en dicht gedaan worden.

Vliegtuigen en helikopters zijn aanwezig.

Honden zijn aanwezig.

Rockstar Games noemt GTA V het "grootste, meest ambitieuze spel dat ze tot dusver gemaakt hebben".

Multiplayer is weer mogelijk.

Het is onwaarschijnlijk dat Grand Theft Auto V voor april 2013 zal verschijnen. Het spel staat niet op Take Two Interactives planning van het boekjaar tot eind maart 2013

(BRON: WikiGTA)

Geplaatst:
comment_1958563

Geweldig, nu wordt onze eigen informatie als bron bij onszelf gebruikt, vicieuze cirkel in de maak :puh:

-Net las Redfire zegt, ik geloof ook niet dat 4 Player co-op zal worden opgenomen in het spel, daar gaan ze hun tijd niet insteken denk ik.

Geplaatst:
comment_1958621

Multiplayer komt WEL in het spel.

(BRON: WikiGTA)

Dat was al bekend toen het officiële persbericht van GTA V op het internet verscheen.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.

Verder is er dus tot op heden niets bekend welke modes er zullen zijn in de multiplayer.

Geplaatst:
comment_1958653

4 Player co-op komt er zeker niet. Als ze al co-op gaan doen word het waarschijnlijk gewoon splitscreen. Want 4 player co-op met die graphics lijkt me moeilijk haalbaar voor de xbox/graphics engine.

Mag ook, maar ik heb liever 4. Heb alleen maar 2 extra dure controllers gekocht voor Call of Duty en verder is er niks wat ik leuk vindt of m'n vrienden wat we met z'n vieren kunnen doen. Ik heb nog steeds m'n playstation 2 staan waarbij ik nog met 2 spelers San Andreas doe. Dan doen we het om de beurt. Wil het gewoon weer terug hebben voor mij en m'n maten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.