Jacky-2007 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Wat kunnen we allemaal zeggen over de personages gezien in de eerste GTA V trailer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 CJ in de rode auto op 0:25? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Ik twijfel wie nu de hoofdrol speler is (de wat donkere man op 0:23 of de zakenman op 0:41) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houstyn Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Ik twijfel wie nu de hoofdrol speler is (de wat donkere man op 0:23 of de zakenman op 0:41) ik denk toch de donkere man omdat die meerdere keren in beeld komt (als hij wegrent van politie en als hij in de auto zit bijvoorbeeld) Ook vind ik de stem best klinken alsof het van een jong persoon is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Ik twijfel wie nu de hoofdrol speler is (de wat donkere man op 0:23 of de zakenman op 0:41) ik denk toch de donkere man omdat die meerdere keren in beeld komt (als hij wegrent van politie en als hij in de auto zit bijvoorbeeld) Ook vind ik de stem best klinken alsof het van een jong persoon is. Ik denk hetzelfde. De man leek heel erg veel op een Latino/Hispanics, maar hij spreekt zonder accent die Latino's/Hispanics vaak hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Houstyn Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Shit. Na de trailer een paar keer te hebben gezien twijfel ik weer. De hoofdpersoon zegt dat hij met pensioen wou, hij kocht een groot huis en wilde weer een goede vader zijn voor zijn kinderen. Het kan zijn dat dit bij een jong persoon is en dat hij met pensioen niet zo letterlijk neemt maar deze teksten zijn eigenlijk meer te verwachten uit de mond van de wat oudere man... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Even Pauzeren op 0:17 ligt het aan mij of lijkt die golfer niet erg veel op Niko ? Edit: Lijkt er wel veel op. Bewerkt: 2 november 2011 door PorZ19 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 De hoofdrolspeler is volgens mij deze kerel: Verder dacht ik Niko ook nog ergens gezien te hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 De hoofdrolspeler is volgens mij deze kerel: Verder dacht ik Niko ook nog ergens gezien te hebben. Doet me denken aan CJ, en je ziet ook een oudere man meerdere keren voorbij komen, hij doet mij een beetje denken aan Tommy Vercetti. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 de gene die praat heeft het wel over groot huis, veel geld etc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maxmeyer Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Vind niemand die voice-over op Tommy lijken? Qua stem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Ik verwacht dat er 2 hoofdpersonen zijn, die ene met zijn gezin en die donkere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Wie zegt dat de verteller de hoofdpersoon is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Bij de livestream van IGN werd gezegd dat de onderstaande man héél veel op een oudere Tommy Vercetti leek, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal met ze eens. Ik zou het geweldig vinden... Wat zeggen jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2011 Bij de livestream van IGN werd gezegd dat de onderstaande man héél veel op een oudere Tommy Vercetti leek, en eerlijk gezegd ben ik het helemaal met ze eens. Ik zou het geweldig vinden... Wat zeggen jullie? Zeker mee eens, dat viel mij ook op. Maar als het er nu zo op lijkt. Niko (zie mijn post) CJ (zie de post van Big Boss) en Tommy Vercetti. in een GTA, dat vind ik wel apart, maar ook wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.