Geplaatst: 2 november 201113 jaren comment_1892206 Wat kunnen we allemaal zeggen over de omgeving gezien in de eerste GTA V trailer?
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896008 Zeer handig, die samenvatting. Geeft eens een overzichtelijk beeld van wat we nu allemaal hebben besproken. Wat de snelwegen betreft: In de trailer van GTA V kunnen we voorlopig afleiden dat er 3 snelwegen zijn, die allemaal aangeduid worden met het interstate-teken: Interstate 1,2 en 5. Aangezien de Interstate 5 in het echt ook door LA loopt, lijkt het waarschijnlijk dat Rockstar zich tot in de details baseert op het echte LA, toch lopen de Interstate 1 en 2 niet door LA, sterker nog: ze bestaan gewoon niet. Wat ik hier zelf aan wil toevoegen is dat de California State Routes 1 en 2 wel door LA lopen, mogelijk hebben ze zich hierop gebaseerd. De laatste optie zou kunnen zijn dat ze random wegen hebben uitgevonden. De snelwegen zouden de theorie kunnen ondersteunen dat er meerdere steden in het spel zitten, want het lijkt toch absurd dat er, sowieso 3 en misschien meer, snelwegen in het spel zitten, terwijl die naar nergens leiden? Daarom zouden er meerdere steden zijn. In het echt loopt de Interstate 5 van de grens in Mexico, door San Diego en Los Angeles, langs Bakersfield (niet door) in de richting van San Francisco (maar ook niet door). Hij loopt van Noord naar Zuid (of omgekeerd) net zoals alle oneven Interstates. Voor State Route 1 is het verhaal kort: hij loopt langs de gehele kust van California en in het spel zou hij dus de functie kunnen vervullen van het strand (of de verschillende stranden?) te verbinden. De State Route 2 loopt van Los Angeles door Hollywood (Vinewood in GTA) en daarna door een bos naar een berg. Deze loopt van West naar Oost (of omgekeerd). Even verklaren waar mijn hypothese voor meerdere stranden vandaan komt: we kennen natuurlijk de San Maria Beach vanuit San Andreas, die lijkt ook goed in beeld te komen in de trailer. Daarnaast staat er op een poster ook Vespucci Beach (waarschijnlijk afgeleid van Amerigo Vespucci, de 'ontdekker' van Amerika en de man waaraan het continent zijn naam te danken heeft). Dit zou er op kunnen leiden dat er meerdere stranden zijn, al kan het ook een nieuwe benaming zijn voor de East Beach. De State Route 1 (Interstate 1 in GTA V) zou dus deze stranden kunnen verbinden en verder langs de kust lopen. Het is eigenlijk een benaming voor de weg die in SA langs de kust liep. Mijn samenvatting is misschien niet zo duidelijk en handig en vooral een eigen interpretatie: sorry hiervoor. Bewerkt: 7 november 201113 jaren door thebig
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896041 Zeer handig, die samenvatting. Geeft eens een overzichtelijk beeld van wat we nu allemaal hebben besproken. Geen probleem, vondt de reposts van bepaalde dingen een beetje irritant worden dus ik dacht ik doe er wat aan. Mijn samenvatting is misschien niet zo duidelijk en handig en vooral een eigen interpretatie: sorry hiervoor. Je uitleg over de snelwegen is duidelijk (in ieder geval voor mij), dus bedankt!
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896080 Vond net op GTAForums deze foto: weet niet of die hier al ergens staat. Anyway, Walk of Fame dus. Zou vrij logisch zijn aangezien we in Los Angeles zitten. En dan nog even iets anders, het is jullie misschien al opgevallen, maar die shots uit die scene met de blauwe auto zijn volgens mij op exact dezelfde boulevard. Alleen telkens langs de andere kant bekeken. heb even dit kaartje getekend, maakt het allemaal wat duidelijker: de rode lijn met het pijltje staat voor de blauwe auto natuurlijk..
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896081 Het meeste van dat is wel al vermeldt hoor, maar nog niet zo vaak benadrukt dat het dezelfde straat is. Die 'haven' in de verte is trouwens de 'Pleasure Pier' (Santa Monica Pier), je kan mogelijk net het reuzerad onderscheiden Edit: Onder mij, uiteraard... :3 Bewerkt: 7 november 201113 jaren door Hearv94
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896099 Het meeste van dat is wel al vermeldt hoor, maar nog niet zo vaak benadrukt dat het dezelfde staart is. Die 'haven' in de verte is trouwens de 'Pleasure Pier' (Santa Monica Pier), je kan mogelijk net het reuzerad onderscheiden ik neem aan dat dit straat hoort te zijn?
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896118 Ik weet niet of jullie deze video al geplaatst hebben, maar je krijgt met deze video een beeld van waar sommige elementen van de stad zich bevinden
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896124 en deel 2: Bewerkt: 7 november 201113 jaren door Sniickers.
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896178 Bekijk dit filmpje eens: http://www.youtube.com/watch?v=DZ-uybsDePE&feature=channel_video_title Dit zou best wel een real filmpje kunnen zijn, maarja, dat kun je bijna niet zeker zeggen, want wat je allemaal met MOD's kunt doen...
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896184 Nee het is hoogstwaarschijnlijk niet real, om te beginnen is Chilliad verkeerd gespelt. Wel mooi gevonden, maar er is een zeer grote kans dat dat het niet is.
Geplaatst: 7 november 201113 jaren comment_1896188 Mensen steken wel veel tijd om dingen te maken waarmee ze mensen voor de gek mee houden. Ach, het is in ieder geval creatief. Maar niet echt, natuurlijk.
Geplaatst: 9 november 201113 jaren comment_1896768 Hoi iedereen, na lang zoeken hoe ik mij moest "valideren" heb ik het toch voor elkaar gekregen =p Ik vind het niet erg dat het LS alleen word maar dan mogen ze wel veel bos-achtig gebied erin steken
Geplaatst: 9 november 201113 jaren comment_1896796 Vond net op GTAForums deze foto: weet niet of die hier al ergens staat. Anyway, Walk of Fame dus. Zou vrij logisch zijn aangezien we in Los Angeles zitten. En dan nog even iets anders, het is jullie misschien al opgevallen, maar die shots uit die scene met de blauwe auto zijn volgens mij op exact dezelfde boulevard. Alleen telkens langs de andere kant bekeken. heb even dit kaartje getekend, maakt het allemaal wat duidelijker: de rode lijn met het pijltje staat voor de blauwe auto natuurlijk.. >>> Door Jacky-2007: Quote met afbeeldingen in spoiler geplaatst, zodat het topic niet zo erg vervuild. <<< Scherp opgemerkt Het zou inderdaad best kunnen dat die auto op dezelfde plaats rijdt. Ook mooi plaatje gemaakt met paint Al heb ik er ook mijn twijfels over. Op de onderste foto zie je namelijk een dubbele gele streep, en op de twee foto's daarboven lijkt er midden op de weg een enkele witte streep te staan...
Wat kunnen we allemaal zeggen over de omgeving gezien in de eerste GTA V trailer?