Jump to content
  • Reacties 748
  • Bezichtigingen 90.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1907899

Als er nu eens 1 land is waar ik niet zou willen wonen (buiten Noord-Korea dan...) dan is het wel de VS, wat een k*utland is het eigelijk wel niet.

Het is een prachtig land om te komen als toerist, zoals Jarno91 boven me allemaal wel omsomt, maar er wonen is echt niet zo'n pretje hoor.

Daarom hou ik zo van GTA's, je hebt de echte vrijheid, je kan alles maar je woont er niet huis, de realiteit voel je niet ^^

Geplaatst:
comment_1907901

Ik was eens in Boston en als je dan over zo'n weg rijdt in een dikke wagen met een enorm ijsje in je hand terwijl Nelly uit de radio knalt met Ride With Me... dat soort momenten heb je in NL inderdaad niet. =P

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1912567

*Bump* ( :$ )

Ja, misschien een onnodige bump maar ik kwam er net op dat ik iets was vergeten melden, dat wellicht (hoop ik) wel al is opgemerkt maar nog niet is gezegt.

Op 0.25-0.27 zie je rechtsboven enkele 'afdakjes' waarvan de randjes meebewegen met de wind. Ik vind dit zelf eigelijk een heel geavanceerde toevoeging naar een sandboxgame. Echter is het natuurlijk wel onduidelijk of het dynamisch is naar de omgeving en het weer, of dat het gewoon een animatie is; bij beide situaties vind ik het nog altijd wel leuk dat aan zo'n dingen worden gedacht. Ik hoop dat hetde dynamische beweging is, maar dat zou wat 'waar' lijken voor het spel, of ben ik daar verkeerd in? ;3

Geplaatst:
comment_1912572

Inderdaad, goed opgemerkt. Het is inderdaad zeer gedetailleerd.

Het lijkt alsof het beweegt door de auto die even gas geeft. Zou wel ongelooflijk zijn dat wanneer je voorbij iets of iemand vlamt dat je de kleren ziet meebewegen.

Trouwens, ik had net even de demo van MP2 geïnstalleerd en nu ik voor het eerst in een maand (en voor het eerst in 2012) naar de trailer van GTA V kijk, vind ik de stemmen heel goed op elkaar lijken. Ze zijn niet helemaal dezelfde, maar de manier van praten...

En ik kijk net iets van GTA IV en ik vind die schaduw ook goed gedetailleerd. Tot zover dingen die niet relevant zijn aan wat jij zei en me vandaag opvielen.

Bewerkt: door thebig

Geplaatst:
comment_1912662

Op het einde van de trailer, op het moment dat de Shamal over het Vinewood bord vliegt zie je als je goed kijkt de wielen van de Shamal uitklappen, wat dus een hint is dat de Shamal dicht bij een vliegveld is. Ik vond het wel interessant om te melden. ^_^

[table=border]Dit is opgemerkt door een lid op GTAForums.com! [/table]

Geplaatst:
comment_1912690

Op het einde van de trailer, op het moment dat de Shamal over het Vinewood bord vliegt zie je als je goed kijkt de wielen van de Shamal uitklappen, wat dus een hint is dat de Shamal dicht bij een vliegveld is. Ik vond het wel interessant om te melden. ^_^

[table=border]Dit is opgemerkt door een lid op GTAForums.com! [/table]

Dat is lastig te zien op het eerste gezicht , maar wel goed gevonden. Wie weet kunnen we bij de volgende trailer al een beetje de map "schetsen".

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_1912723

Met die taak wil ik me wel opzadelen hoor ^^ *Opent Paint...*

Maar ik denk dat er wel leden zijn die dat beter zijn, ook denk ik dat er een maand geleden hier een dergelijke link naar Gtaforums.com is geplaatst waar iemand al een tijdelijk map had gemaakt, even zoeken.

Edit: Niet teruggevonden, weet iemand anders het staan? :3

Bewerkt: door Phoenyxar

  • 7 maanden later...
Geplaatst:
comment_1961704

Op gtaforums.com is er een groot topic over alle gebouwen te zien in de trailer.

Elk gebouw is aangeduid en overal staat een foto bij van het echte gebouw.

Hierbij ook de link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242

Ze hebben ook een forum over het in kaart brengen van Los Santos.

Link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242&st=380entry1060874592

Bewerkt: door Grandlordm

Geplaatst:
comment_1962213

Zolang er maar genoeg bochten in liggen...

Want een lange rechte baan door de woestijn is nu toch niet zo aantrekkelijk, ik heb toch liefst dat die wat kronkelt, al is het maar een beetje :3

Zolang het geen scherpe bochten heeft :D

Gewoon lekkere flauwe bochten ^^

Geplaatst:
comment_1962243

Zolang er maar genoeg bochten in liggen...

Want een lange rechte baan door de woestijn is nu toch niet zo aantrekkelijk, ik heb toch liefst dat die wat kronkelt, al is het maar een beetje :3

Zolang het geen scherpe bochten heeft :D

Gewoon lekkere flauwe bochten ^^

Bochten, ik denk dat alles recht gaat zijn zoals het wegennetwerk in de VS.

Geplaatst:
comment_1962316

Zolang er maar genoeg bochten in liggen...

Want een lange rechte baan door de woestijn is nu toch niet zo aantrekkelijk, ik heb toch liefst dat die wat kronkelt, al is het maar een beetje :3

Zolang het geen scherpe bochten heeft :D

Gewoon lekkere flauwe bochten ^^

Bochten, ik denk dat alles recht gaat zijn zoals het wegennetwerk in de VS.

Denk toch dat er wat bochten zullen zijn. In San Andreas hadden we ook geen rechte wegen. GTA zal die moeilijkheidsgraad wel wat omhoog houden, en zeker de bochten om de bergen te vermijden.

Geplaatst:
comment_1962331

Er zullen natuurlijk bochten zijn voor de bergen, anders geraak je ze niet op. Het lijkt me alleen niet dat ze een bochtige weg in de woestijn gaan aanleggen. Als ze de woestijn rechtdoor kunnen doorkruisen, gaan ze heus geen kronkelweg aanleggen.

Natuurlijk kan je altijd off-road gaan als je een uitdaging wilt en waarschijnlijk zal de stad zelf wel bochten kennen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.