Geplaatst: 2 november 201113 jaren comment_1892206 Wat kunnen we allemaal zeggen over de omgeving gezien in de eerste GTA V trailer?
Geplaatst: 18 december 201113 jaren comment_1907899 Als er nu eens 1 land is waar ik niet zou willen wonen (buiten Noord-Korea dan...) dan is het wel de VS, wat een k*utland is het eigelijk wel niet. Het is een prachtig land om te komen als toerist, zoals Jarno91 boven me allemaal wel omsomt, maar er wonen is echt niet zo'n pretje hoor. Daarom hou ik zo van GTA's, je hebt de echte vrijheid, je kan alles maar je woont er niet huis, de realiteit voel je niet ^^
Geplaatst: 18 december 201113 jaren comment_1907901 Ik was eens in Boston en als je dan over zo'n weg rijdt in een dikke wagen met een enorm ijsje in je hand terwijl Nelly uit de radio knalt met Ride With Me... dat soort momenten heb je in NL inderdaad niet. =P
Geplaatst: 1 januari 201213 jaren comment_1912567 *Bump* ( :$ ) Ja, misschien een onnodige bump maar ik kwam er net op dat ik iets was vergeten melden, dat wellicht (hoop ik) wel al is opgemerkt maar nog niet is gezegt. Op 0.25-0.27 zie je rechtsboven enkele 'afdakjes' waarvan de randjes meebewegen met de wind. Ik vind dit zelf eigelijk een heel geavanceerde toevoeging naar een sandboxgame. Echter is het natuurlijk wel onduidelijk of het dynamisch is naar de omgeving en het weer, of dat het gewoon een animatie is; bij beide situaties vind ik het nog altijd wel leuk dat aan zo'n dingen worden gedacht. Ik hoop dat hetde dynamische beweging is, maar dat zou wat 'waar' lijken voor het spel, of ben ik daar verkeerd in? ;3
Geplaatst: 1 januari 201213 jaren comment_1912572 Inderdaad, goed opgemerkt. Het is inderdaad zeer gedetailleerd. Het lijkt alsof het beweegt door de auto die even gas geeft. Zou wel ongelooflijk zijn dat wanneer je voorbij iets of iemand vlamt dat je de kleren ziet meebewegen. Trouwens, ik had net even de demo van MP2 geïnstalleerd en nu ik voor het eerst in een maand (en voor het eerst in 2012) naar de trailer van GTA V kijk, vind ik de stemmen heel goed op elkaar lijken. Ze zijn niet helemaal dezelfde, maar de manier van praten... En ik kijk net iets van GTA IV en ik vind die schaduw ook goed gedetailleerd. Tot zover dingen die niet relevant zijn aan wat jij zei en me vandaag opvielen. Bewerkt: 1 januari 201213 jaren door thebig
Geplaatst: 1 januari 201213 jaren comment_1912662 Op het einde van de trailer, op het moment dat de Shamal over het Vinewood bord vliegt zie je als je goed kijkt de wielen van de Shamal uitklappen, wat dus een hint is dat de Shamal dicht bij een vliegveld is. Ik vond het wel interessant om te melden. [table=border]Dit is opgemerkt door een lid op GTAForums.com! [/table]
Geplaatst: 2 januari 201213 jaren comment_1912690 Op het einde van de trailer, op het moment dat de Shamal over het Vinewood bord vliegt zie je als je goed kijkt de wielen van de Shamal uitklappen, wat dus een hint is dat de Shamal dicht bij een vliegveld is. Ik vond het wel interessant om te melden. [table=border]Dit is opgemerkt door een lid op GTAForums.com! [/table] Dat is lastig te zien op het eerste gezicht , maar wel goed gevonden. Wie weet kunnen we bij de volgende trailer al een beetje de map "schetsen". Bewerkt: 2 januari 201213 jaren door Davedavy
Geplaatst: 2 januari 201213 jaren comment_1912723 Met die taak wil ik me wel opzadelen hoor ^^ *Opent Paint...* Maar ik denk dat er wel leden zijn die dat beter zijn, ook denk ik dat er een maand geleden hier een dergelijke link naar Gtaforums.com is geplaatst waar iemand al een tijdelijk map had gemaakt, even zoeken. Edit: Niet teruggevonden, weet iemand anders het staan? :3 Bewerkt: 2 januari 201213 jaren door Phoenyxar
Geplaatst: 25 augustus 201212 jaren comment_1961704 Op gtaforums.com is er een groot topic over alle gebouwen te zien in de trailer. Elk gebouw is aangeduid en overal staat een foto bij van het echte gebouw. Hierbij ook de link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242 Ze hebben ook een forum over het in kaart brengen van Los Santos. Link: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=491242&st=380entry1060874592 Bewerkt: 25 augustus 201212 jaren door Grandlordm
Geplaatst: 27 augustus 201212 jaren comment_1962213 Zolang er maar genoeg bochten in liggen... Want een lange rechte baan door de woestijn is nu toch niet zo aantrekkelijk, ik heb toch liefst dat die wat kronkelt, al is het maar een beetje :3 Zolang het geen scherpe bochten heeft Gewoon lekkere flauwe bochten ^^
Geplaatst: 28 augustus 201212 jaren comment_1962243 Zolang er maar genoeg bochten in liggen... Want een lange rechte baan door de woestijn is nu toch niet zo aantrekkelijk, ik heb toch liefst dat die wat kronkelt, al is het maar een beetje :3 Zolang het geen scherpe bochten heeft Gewoon lekkere flauwe bochten ^^ Bochten, ik denk dat alles recht gaat zijn zoals het wegennetwerk in de VS.
Geplaatst: 28 augustus 201212 jaren comment_1962316 Zolang er maar genoeg bochten in liggen... Want een lange rechte baan door de woestijn is nu toch niet zo aantrekkelijk, ik heb toch liefst dat die wat kronkelt, al is het maar een beetje :3 Zolang het geen scherpe bochten heeft Gewoon lekkere flauwe bochten ^^ Bochten, ik denk dat alles recht gaat zijn zoals het wegennetwerk in de VS. Denk toch dat er wat bochten zullen zijn. In San Andreas hadden we ook geen rechte wegen. GTA zal die moeilijkheidsgraad wel wat omhoog houden, en zeker de bochten om de bergen te vermijden.
Geplaatst: 28 augustus 201212 jaren comment_1962331 Er zullen natuurlijk bochten zijn voor de bergen, anders geraak je ze niet op. Het lijkt me alleen niet dat ze een bochtige weg in de woestijn gaan aanleggen. Als ze de woestijn rechtdoor kunnen doorkruisen, gaan ze heus geen kronkelweg aanleggen. Natuurlijk kan je altijd off-road gaan als je een uitdaging wilt en waarschijnlijk zal de stad zelf wel bochten kennen.
Geplaatst: 1 september 201212 jaren comment_1963169 Ik geloof dat ze best wel eens elementen uit midnight club los angeles. Maar dan GTA style en gedetailleerder enzovoort
Wat kunnen we allemaal zeggen over de omgeving gezien in de eerste GTA V trailer?