BTycoon Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 IK HEB EEN LEUKE FOTO GEVONDEN OVER GTA V Reageren
Dippie Geplaatst: 9 november 2011 Rapport Geplaatst: 9 november 2011 (bewerkt) IK HEB EEN LEUKE FOTO GEVONDEN OVER GTA V Haha, die is inderdaad leuk Dit zou ook nog best eens kunnen kloppen, maar dan ligt de snelweg tussen het personage en het witte gebouw, of zie ik dat nu verkeerd EDIT: Ja, dat zie ik verkeerd, haha Bewerkt: 10 november 2011 door Doemar Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Er is nieuwe info gelekt, met name over de omgeving: bit.ly/veLSkE. Of het waar is is natuurlijk vraag 2. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Het zou best eens waar kunnen zijn There are at least two cities apart from Los Santos which are the size of Alderney; They do not share a border with Los Santos or each other. The city of Los Santos alone is larger than GTA IV combined. Los Santos is the largest and most important city. Unlike San Andreas, players will not be moving from one city to the next, doing missions restricted to that specific location. They will be structured in a way that's unlike what has been done in any previous Grand Theft Auto game. Als dit waar is word het echt een hele grote map, maar als ik het goed lees zijn alle eilanden dus straks als je het spel begint al bereikbaar? Reageren
PimFRFC Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Er is nieuwe info gelekt, met name over de omgeving: bit.ly/veLSkE. Of het waar is is natuurlijk vraag 2. Meh. Denk niet dat het waar is. Iedereen met een beetje fantasie kan die dingen verzinnen op basis van de trailer. Plus 'endless mountains' als je om het eiland heen wilt varen? Klinkt niet Rockstar-like. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Er is nieuwe info gelekt, met name over de omgeving: bit.ly/veLSkE. Of het waar is is natuurlijk vraag 2. Hmm, aangezien het gelijk werd verwijdert door de moderators heeft het sowieso wel kans dat het waar is... Dit klinkt héél erg mogelijk, vooral qua steden is de info best gedetailleerd, en die steden zijn nou niet meteen het eerste waar je op zou kunnen komen als je dit allemaal zat te verzinnen. Ik denk eerlijk gezegd dat dit best eens waar kan zijn! Heb overigens de tekst opgeslagen voor als de website alles door Rockstar moet verwijderen straks... Reageren
EazyEvert Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Er wordt echt veel tijd besteed in het opmaken van zulke informatie he, wel grappig moest het waar zijn terwijl het nu door iedereen ontkent wordt. Het wordt puur wachten op informatie van Rockstar zelf. Hopelijk laat die trailer 2 niet te lang meer op zich wachten! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 IK HEB EEN LEUKE FOTO GEVONDEN OVER GTA V Okey handig, dan weten we al zeker dat het in Los Santos ligt en ook al tamelijk wat. Achter dit gebouw hebben we tamelijk lang liggen zoeken... goed werk ;P Reageren
thebig Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 (bewerkt) Aah, ik had zo gehoopt dat je wel over de bergen kon en niet dat de hoogtelimiet net bij de top werd bereikt (tenminste als deze info waar is). De hoogste berg is bijna 9km hoog in real life, daar kunnen vliegtuigen met gemak overheen. Bewerkt: 10 november 2011 door thebig Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 november 2011 Rapport Geplaatst: 10 november 2011 Je weet wel dat dit puur alleen geruchten zijn, ik geloof het pas als Rockstart het zelf heeft bevestigt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Maar zonder geruchten valt er anders weinig te speculeren hè? Ik wacht ook tot R*s bevestiging voor alleer ik echt ergens zeker van zal zijn, maar ondertussen hoop ik wel op leuke dingen hoor Reageren
Mestdagh11 Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Aah, ik had zo gehoopt dat je wel over de bergen kon en niet dat de hoogtelimiet net bij de top werd bereikt (tenminste als deze info waar is). De hoogste berg is bijna 9km hoog in real life, daar kunnen vliegtuigen met gemak overheen. Dat zou inderdaad jammer zijn. Maar is dit allemaal wel waar? Plus nog enkele opmerkingen.... 1) Als in het westen de Stille Oceaan ligt en ongeveer in het noorden die zogezegd hoge bergen(met limiet), dan vraag ik me toch wel af hoe ze je gaan afstoppen als je die bergen even omzeilt door over het water heen te vliegen/zwemmen? 2) hetzekfde verhaal in het oosten, daar is zogezegd een eindeloze woestijn maar dus ook in het zuiden de stille Oceaan. Dus dat betekent als je even nadenkt, een eindeloze kust? Kortom 2 zaken die me heel veel doen twijfelen aan deze bron van informatie. Moest het wel kloppen dan ben ik benieuwd hoe Rockstar die probleempjes eruit haalt... Reageren
Grandlordm Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Bermudadriehoek effect? Het lijkt mij ook wel vreemd om de map op die manier af te bakenen. Reageren
PimFRFC Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 (bewerkt) Ik vond dit op gtaforums.com haha, waarschijnlijk gewoon toeval maar wel grappig. Dat stukje is van die poster uit GTA 4 waaruit iedereen ging proberen te bepalen waar de GTA 5 plaats ging vinden. Edit: Even de foto's in een spoiler geplaatst ivm overzicht. Bewerkt: 11 november 2011 door PimFRFC Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 november 2011 Rapport Geplaatst: 11 november 2011 Ik had het ergens gelezen ja, deze aanname. Het lijkt heel erg grofweg ergens wel een beetje misschien soms op mooie zomerdagen wanneer de wind naar het zuidoosten gedraaid is een beetje op de kustlijn op Google Maps... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.