Jump to content
Geplaatst:
comment_1892209

Daar is hij dan eindelijk. De eerste echte trailer van Grand Theft Auto 5 in HD. Zoals je in de trailer kan zien gaan we terug naar Los Angeles, of zoals het in GTA heet Los Santos. Onder de trailer zit de muziek van The Small Faces met het nummer Ogden's Nut Gone Flake.

Speciaal voor de mensen die elk HD detail van de trailer willen zien, zijn er ook GTA5 trailer screencaps online.

Wil je verder over de trailer doorpraten en heb je mooie details ontdekt dan ben je welkom in ons GTA5 forum.

• Reacties 83
  • Bezichtigingen 24.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1892300

Genoten van de countdown in de chat, was erg vermakelijk. En dan zo'n mooie trailer er achteraan, helemaal toppie _O_

Wanneer komt de volgende trailer?

Geplaatst:
comment_1892305

Aan de graphics te zien draait deze op de Rage engine, met veel aanpassingen waarschijnlijk.

Dus dat ze het nu goed porten, en ik hem spelen kan. :eten:

Denk het niet, als je op internet kijkt zijn de graphics eerder gelijkwaardig aan CryEngine 3.. Gekeken naar dat natuur-gebeuren enzo dan vooral.

CryEngine 3 is een feit, dat kan mijn laptopje niet draaien..:(

Het hoogst gebouw van Los Santos gespot @ 0:17/0:19 en nog een paar keer. Prachtige trailer..

Geplaatst:
comment_1892378

San Andreas + geile graphics = _O_

Ook zag ik in het begin een hond. Dus nu ook dieren in GTA V ? :D

Als ik het me goed herinner, was er in de trailer van GTA IV ook een dier te zien toch?

Geplaatst:
comment_1892404

Echt goeie trailer, ik had ook wel verwacht dat hij goed zou zijn. De stad is leuk, ik hoop dat het volledig met san andreas is. Maar met los santos kan ik ook wel tevreden zijn als hij maar opnieuw wordt gemaakt zoals gta iv. Verder denk ik dat het wel het gta iv era is, ik heb namelijk een ecola gespot. IK hoop dat hij snel uitkomt maar niet te snel. het zou wreed zijn als de mobiel terugkomt met verbeteringen. Maar goed, het is afwachten.

Bewerkt: door nnnnnn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.