Geplaatst: 2 november 201113 jaren comment_1892281 Heb je iets gezien, maar je kan het niet kwijt in de andere topics? Gebruik de reageerknop en laat zien wat jij hebt gevonden in de trailer!
Geplaatst: 4 november 201113 jaren comment_1894507 Reeds bekend, dat artikel is geschreven (en bijzonder in Telegraaf-stijl geïnterpreteerd) naar aanleiding van het officiële persbericht wat Rockstar Games op 3 november jl. heeft uitgegeven. EDIT @ Hieronder: ..
Geplaatst: 4 november 201113 jaren comment_1894508 Lees dit eens http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/10856407/__Rockstar__GTA_V_onze_grootste_game_ooit__.html?sn=games Besef je wel dat dit nieuwsbericht puur een vertaling is van de eerdere officiële aankondiging die R* maakte? De Telegraaf schrijft zulke nieuwsberichten alleen maar vluchtig voor geïnteresseerden, maar meer verstand dan honderden GTAForum'ers die elke seconde van een trailer uitpluizen hebben ze er in ieder geval niet van. Edit: Jacky was me (opnieuw) voor.. Damn you Jacky! Bewerkt: 4 november 201113 jaren door Die Hard
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894557 Mogelijke info? >>> Door Jacky-2007: Graag mogelijke spoilers ook in spoiler regel plaatsen<<<
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894559 Die guy heeft ook een map gelekt van GTA V. Alleen wordt er op andere forums gezegd dat zijn grammatica bagger is en dat het misschien fake is. >>> Door Jacky-2007: Graag mogelijke spoilers ook in spoiler regel plaatsen<<<
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894561 Nee, het gaat hier over twee verschillende personen. De man die de map heeft gelekt is een ex-medewerker van Rockstar. Maar de info die ik heb gepost (En die blijkbaar ook al was gepost in het algemene topic.) komt van een gamejournalist die verhalen op zijn werk heetf gehoord. En zijn grammatica is echt geen bagger hoor.
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894577 Mogelijke info? >>> Door Jacky-2007: Graag mogelijke spoilers ook in spoiler regel plaatsen<<< Waarom zou Rockstar een Playstation magazine het spel laten spelen? Lijkt me zeer onlogisch, aangezien ze alles mysterieus houden, er geen woord over naar buiten brengen (op de trailer na) en al zeker niet willen hebben dat iemand het spel al kan spelen. Ze weten zelf ook best dat alles dan meteen op internet zou worden geplaatst, en bij Rockstar zijn ze daar dus fel op tegen. Ik zou zulke verhalen maar met een korreltje zout nemen.
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894586 Mogelijke info? >>> Door Jacky-2007: Graag mogelijke spoilers ook in spoiler regel plaatsen<<< Waarom zou Rockstar een Playstation magazine het spel laten spelen? Lijkt me zeer onlogisch, aangezien ze alles mysterieus houden, er geen woord over naar buiten brengen (op de trailer na) en al zeker niet willen hebben dat iemand het spel al kan spelen. Ze weten zelf ook best dat alles dan meteen op internet zou worden geplaatst, en bij Rockstar zijn ze daar dus fel op tegen. Ik zou zulke verhalen maar met een korreltje zout nemen. Ik denk ook als hij dan toch zo veel weet etc dat hij echt wel ook een foto ingame zou hebben ipv één of andere cheape donkere map dat op niets slaagt Die snelweg stopt ineens in Vinewood?
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894613 Volgens die gast zou Los Santos alleen al 4x groter zijn dan IV. En dan moeten ze daar nog woestijn, bergen, bossen en eventueel andere dorpen/steden bijzetten. Grote map. Leuk dat je je auto gaat moeten bijtanken, alleen rot als je dan opeens zonder benzine valt terwijl je iemand achtervolgt of achtervolgd wordt. Ook leuk dat je mensen kunt gebruiken als schild en deuren sluiten en objecten verplaatsen was ook al iets dat ik op mijn verlanglijstje had gezet. De politie gaat realistischer zijn, ze kunnen je huis zomaar binnenvallen, stond ook op mijn verlanglijstje. Als die dingen waar zijn, dan gaat het echt een vette game zijn. Bewerkt: 5 november 201113 jaren door thebig
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894739 Reken er maar niet op dat dit waarheid is. Weet ik, ik hoop het alleen ;p We shall see Bewerkt: 5 november 201113 jaren door thebig
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894975 ik had gelezen in een intertoys nieuwsbrief dat GTA V uitkomt in 2012 en het kost €64,99
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1894978 ik had gelezen in een intertoys nieuwsbrief dat GTA V uitkomt in 2012 en het kost €64,99 Bij intertoys, andere winkels zullen misschien een andere prijs kiezen. Maar dan nog: ik koop het. Bewerkt: 5 november 201113 jaren door thebig
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1895003 Check dit op 5.20 minuut. Zelfde scene als in de trailer
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1895011 Jup,inderdaad. Bij het opblazen van de brug in GTA III
Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1895032 Na drie dagen herhaaldelijke zaadlozingen agv het bekijken van de trailer, moest ik toch even naar de dokter. Bleek dat ik GTA-ero ben (iemand die zich seksueel aangetrokken voelt tot GTA games). Na al het witte spul op mijn slaapkamermuren met Kleenex te hebben opgekuist zou ik graag mijn interpretaties van de trailer met jullie delen. 1. We keren terug naar Los Santos. Volgens mij wordt het gewoon een gi-gan-tisch Los Santos met veel binnensteden, natuurgebieden waarin je net als in SA in verdwaald en platteland. Toen ik eerst dacht dat het alleen maar om Los Santos zou gaan in GTAV , was ik wat sceptisch omdat ik Los Santos wat klein vond in SA in vergelijking met andere steden. Maar nu ben ik gewoon in extase, want dit spel wordt gewoon gigantisch! 2. Er komen 3 speelbare hoofdpersonages volgens mij, want R* heeft aangekondigd dat het met missies en verhaallijn wil innoveren. Volgens mij wordt het die oudere man, die in de eerste trailer zijn verhaal doet. Oudere man: een man die van Europa naar LS is verhuisd en een succesvolle zakenman was aldaar die met louche zaken bezig was. Rond zijn 45ste stop hij met werken in Europa en wil hij geniet van het leven in het zonnige Los Santos. Maar voor hij het weet komt hij weer in de criminaliteit terecht. Ook die man die op CJ lijkt en de man met zijn zonnebril in die auto en op die berg zullen misschien speelbaar zijn. 3. Zoals algemeen geweten komen er nieuwe voertuigen, en doen vliegtuigen weer hun intrede. Zo, dit was het zo een beetje in grote lijnen. Bewerkt: 5 november 201113 jaren door Miek
Heb je iets gezien, maar je kan het niet kwijt in de andere topics? Gebruik de reageerknop en laat zien wat jij hebt gevonden in de trailer!