Geplaatst: 2 november 201113 jaren comment_1892281 Heb je iets gezien, maar je kan het niet kwijt in de andere topics? Gebruik de reageerknop en laat zien wat jij hebt gevonden in de trailer!
Geplaatst: 20 maart 201213 jaren comment_1934097 Aha, het blijkt dus toch mogelijk. Nu ik er zo over nadenk, denk ik niet dat ze het met nummerborden doen. Ze weten gewoon dat je een auto hebt gestolen en welke, als je daar nog in zit als ze je vinden, dan krijg je wanted. Misschien is het wel irritant dat je vlug politie achter je aan kan krijgen, maar langs de andere kant is het ook realistisch. Als je een auto steelt, zal de persoon dat sowieso aangeven aan de politie. Alleen is het natuurlijk niet zo makkelijk om in een drukke stad elke auto af te gaan en nummerplaten te vergelijken, da's bijna onmogelijk. Over het eventuele tanken heb ik niet echt een mening. Het verhoogt het realisme, maar ik kan me levendig voorstellen dat het frustrerend moet zijn zonder benzine te vallen in het midden van een race, achtervolging, vlucht... Het mag er in van mij, maar ik zal er niet over klagen als het niet het geval was.
Geplaatst: 11 januari 201312 jaren comment_2004486 Ik denk dat de Mount Chilliad terug is van weg geweest! (SA) 0:20 in de trailer!
Geplaatst: 11 januari 201312 jaren comment_2004492 Beetje onnodig om een topic van bijna een jaar oud te bumpen, en dit was trouwens ook al bekend.
Heb je iets gezien, maar je kan het niet kwijt in de andere topics? Gebruik de reageerknop en laat zien wat jij hebt gevonden in de trailer!