Jump to content

Iets irritant bij Msn

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een irritant probleem met Msn (Windows Live Messenger). Ik heb steeds 1 ding geopend maar de computer zegt dat ik 2 dingen geopend heb. Als ik helemaal niks geopend heb zegt ie dat er 1 open is. Ik heb 2 screens gemaakt en bij elkaar gedaan (Klik of Klik)

Weet iemand hoe ik dit weg kan doen?

Gr. Nyltje ;)

Geplaatst:

Ik heb een irritant probleem met Msn (Windows Live Messenger). Ik heb steeds 1 ding geopend maar de computer zegt dat ik 2 dingen geopend heb. Als ik helemaal niks geopend heb zegt ie dat er 1 open is. Ik heb 2 screens gemaakt en bij elkaar gedaan (Klik of Klik)

Weet iemand hoe ik dit weg kan doen?

Gr. Nyltje ;)

Je bedoelt dat ie zegt aangemeld op meerdere locaties?? Dat komt omdat je Hotmail.com ook open hebt staan.

Geplaatst:

Dat is gewoon je Messenger die op staat, dat werk je enkel weg door je Messenger af te sluiten. Kun je natuurlijk niet meer chatten...

Maar als je het echt weg wilt...

Geplaatst:

Ik had dat ook maar is wist niet hoe je dat oplost maar wat ik heb gedaan is de nieuwe msn downloaden en dan heb je dat niet meer. :)

Geplaatst:

Dat is gewoon je Messenger die op staat, dat werk je enkel weg door je Messenger af te sluiten. Kun je natuurlijk niet meer chatten...

Maar als je het echt weg wilt...

Ja dat heb ik ook eens gedaan toen had ik gewoon rechtermuisknop en dan "Venster sluiten" maar dan inderdaad dat je dan afgemeld wordt.

Ik had dat ook maar is wist niet hoe je dat oplost maar wat ik heb gedaan is de nieuwe msn downloaden en dan heb je dat niet meer. :)

Ja de nieuwe msn vind ik niet echt goed. Blijf bij de oude, heb volgens mij 2008/2009 :puh:

Geplaatst:

Dit is inderdaad normaal bij Windows 7 in combinatie met MSN 2009. Ik heb het zelf ook. Het ene venster heeft geen echt venster en laat enkel zien wie er aangemeld is, terwijl het andere venster je lijst met contactpersonen bevat. Daarnaast kan je ook nog wat gespreksvensters hebben. Ik weet niet precies waarom het zo werkt, maar als je er echt problemen mee hebt, kan je ook besluiten om toch naar MSN 2011 te gaan.

Geplaatst:

Draai je msn onder Windows XP comptabiliteit gedeuns en het is opgelost, je krijgt een icoontje bij je volume/netwerk en als je hem opent krijg je 1 venster.

Geplaatst: (bewerkt)

Draai je msn onder Windows XP comptabiliteit gedeuns en het is opgelost, je krijgt een icoontje bij je volume/netwerk en als je hem opent krijg je 1 venster.

Hoe doe je dit? ^_^

(msn onder w XP doen)

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Rechtermuisklik op het icoon > Eigenschappen > Compatibiliteit tab > Compatibiliteit modus > Windows XP selecteren > opslaan. thumbsup2.gif

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt allemaal het werkt ;D

En nog ff een vraagje: Krijg je doordat je het veranderd hebt geen problemen met msn?

Bewerkt: door nyltje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...