Jump to content

[GFX] GTA V Cover Contest

Recommended Posts

Geplaatst:

post-7574-1320376127,09.png

De GTA V hype dringt natuurlijk ook door tot in het graphics forum. Enkele leden zijn al druk bezig geweest met het maken van covers voor de nieuwste telg uit de serie, en dit is dan ook een prima gelegenheid om een speciale contest te starten. Hoe je die cover gaat maken mag je zelf weten: Je kunt screencaps gebruiken, echte afbeeldingen zoeken en die een make-over geven, een template zoeken, Paint of Photoshop gebruiken.... Het is helemaal aan jou verder. Om je alvast een beetje op weg te helpen, vind je hier (*) een uitgeknipt logo die je kunt gebruiken.

Hoe werkt het?

Als deelnemer maak je een cover voor GTA en deze stuur je vervolgens op naar .Levi. of -Matthijs-. Hier heb je t/m 14 november de tijd voor. Alle inzendingen worden na het verstrijken van de inleverdatum verzameld en gepost in een speciaal stemtopic. Vanaf 15 november kun je dan gedurende een week stemmen op je favoriete ontwerp, waarbij de cover met de meeste stemmen vanzelfsprekend wint.

Meedoen

Meedoen is simpel. Ontwerp een cover voor GTA V en stuur deze per PB op naar .Levi. of -Matthijs-

Titel: GTA V Cover Contest

Naam: (Deelnemer)

Cover: (URL)

Let op: Een eenmaal ingestuurde cover kan niet meer veranderd worden! Wees dus zeker van je zaak als je je ontwerp instuurt.

Prijzen

• 1e prijs: 3 punten voor de ranking, de eeuwige roem, GTAGames keycord, (en onder voorbehoud een thumbnail boven Graphics Arena).
  • 2e prijs: 2 punten voor de ranking.
  • 3e prijs: 1 punt voor de ranking.

Regels

• Je meldt je aan door middel van een PB naar .Levi. of -Matthijs-.
  • Eén cover per persoon. Heb je je cover eenmaal ingestuurd, dan kun je deze niet meer wijzigen.
  • De cover moet, uiteraard, gerelateerd zijn aan GTA V.
  • De cover moet het logo van GTA V bevatten.
  • De cover mag een premade zijn. Heb je voor de aankondiging van deze contest al een cover gemaakt waar je tevreden mee bent, dan mag je deze ook insturen.

Data

Inleveren: t/m 14 november.

Stemmen: 15 november t/m 21 november.

Vragen?

Heb je nog vragen, dan kun je deze kwijt in het topic.

Geplaatst:

ik doe mee! Ik had toevallig al iets ontworpen voor de lol. Ik stuur je een PB

Geplaatst:

Waar kun je stemmen?

In het stemtopic, die open ik straks. ;)

haha die had er gisteren al moeten zijn eigenlijk :puh:

Geplaatst:

Liefst 54 leden hebben gestemd, hartelijk bedankt daarvoor! Uiteindelijk is Hiphoppah de gevierde man, hij wist met 19 stemmen de concurrentie achter zit laten. Jouw cover staat de komende twee weken boven Graphics Arena te pronken! Daarnaast win je een GTAGames keycord en ontvang je 3 punten voor de Graphics ranking. Aan de overige deelnemers: bedankt voor jullie deelname! Houd Graphics in de gaten voor nieuwe contests. :)

Geplaatst:

Proficiat en een terechte winnaar! (aangezien ik twijfelde tussen Hiphoppah en Jacky-2007)

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je overwinning Hiphoppah! Erg leuk om te zien dat er zoveel is gestemd, bedankt allemaal. ;)

Geplaatst:

Gefeliciteerd Hiphoppah, hij scheelde niet veel met die van .Levi.!

Geplaatst:

Ik had ook op de cover van Hiphoppah gestemd, dus zeg ik met recht "een terechte winnaar". Hiphoppah, gefeliciteerd :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...