Jump to content
Geplaatst:
comment_1894119

Hey GTAForum

:),

Wij (bassieboy35 en Flixiee) presenteren u *trommel geroffel* Top Gear GTA IV met dit bedoelen we de Top Gear maar dan op GTA IV, hierbij willen we elke week een aflevering maken. Als dit lukt is nog de vraag, want ik ben al langer dan 10 uur met de eerste aflevering bezig geweest. Iedereen kan een rondje wagen op ons circuit met een kort interview. Wij willen alvast onze excuses aanbieden dat het in het Engels onder titeld is, mijn stem is niet geschikt voor dat soort dingen :N daardoor kan het wat saaier zijn. Ik geef toe alles is niet leuk maar het zou leuk zijn als het maar op de buis PC kan blijven. :Y

Hierbij onze aflevering van deze week:

Hopen dat jullie het leuk vonden, graag op en aanmerkingen die het project beter kunnen maken of leuker natuurlijk ;)

Tijden van gasten op ons circuit:

1. Mythbuster tijd: 00:57,3

2. Msigamer08 tijd: 00:57,7

3. Big Boss tijd: 00:59,3

4. BiglifeRPG tijd: 01:00,6

Eerdere afleveringen:

Made by: Bassieboy35 en Flixiee (TGGC)

Laatste aanpassing:

Bewerkt: door bassieboy35

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 23k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1899678

Zeker een hele stap vooruit! Ik zie dat het is gelukt om de video schermvullend te maken, dat kijkt al wat prettiger, en de stem voegt inderdaad zo veel toe! Helemaal op de goeie weg! Ik kijk uit naar de volgende! :tu:

Geplaatst:
comment_1899773

Ik dacht eerst dat is niks maar heb eens gekeken het het is echt leuk. Strax laten ze een stukje zien van dit in een echte aflevering :puh:

Echt top ga zo door jongens :tu:

Oh en als je nog een gast rijder zoekt ik meld me bij deze aan :D

Geplaatst:
comment_1899882

Net beide filmpjes bekeken en ik moet zeggen, erg leuk gedaan hoor :tu: Ik hoop dat jullie hier nog een hele tijd mee door gaan en dat er nog een heleboel goede tijden worden neergezet, succes ermee.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1901593

Hier ben ik weer! De nieuwe aflevering is er weer, iets korter als volgende week en hopelijk net zo leuk! :)

Ik laat jullie niet langer in spanning, alvast tot de volgende keer!:

Er zit trouwens een kleine aanpassing in de intro (niet dat allereerste) jullie mogen zien wat er veranderd is ;)

Bewerkt: door bassieboy35

Geplaatst:
comment_1901624

Je zou misschien je beeld wel iets beter kunnen afstemmen op je geluid, zo mis ik op een begeven moment wel brandende vaten die naast de Coquette zouden staan zoals het klinkt op de audiotape.

Die kun je vast wel inspawnen neem ik aan? ;P

Verder vind ik het nog altijd leuk hoor, maar wacht wel wat langer tussen je afleveringen, zo kun je wel wat extra in je aflevering steken en zo.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1901627

Bedankt, ik kan ze wel in spawnen maar niet laten ontploffen :N

Het instemmen is vrij moeilijk, je moet eerst een goede audio vinden, dan kijken wat geschikt is en dan het maken op IV of EFLC maar dan moet je dat het precies hetzelfde doen als de audio, wat dus op gevoel moet dat maakt het helaas zo moeilijk :(.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.