Jump to content
Geplaatst:
comment_1894119

Hey GTAForum

:),

Wij (bassieboy35 en Flixiee) presenteren u *trommel geroffel* Top Gear GTA IV met dit bedoelen we de Top Gear maar dan op GTA IV, hierbij willen we elke week een aflevering maken. Als dit lukt is nog de vraag, want ik ben al langer dan 10 uur met de eerste aflevering bezig geweest. Iedereen kan een rondje wagen op ons circuit met een kort interview. Wij willen alvast onze excuses aanbieden dat het in het Engels onder titeld is, mijn stem is niet geschikt voor dat soort dingen :N daardoor kan het wat saaier zijn. Ik geef toe alles is niet leuk maar het zou leuk zijn als het maar op de buis PC kan blijven. :Y

Hierbij onze aflevering van deze week:

Hopen dat jullie het leuk vonden, graag op en aanmerkingen die het project beter kunnen maken of leuker natuurlijk ;)

Tijden van gasten op ons circuit:

1. Mythbuster tijd: 00:57,3

2. Msigamer08 tijd: 00:57,7

3. Big Boss tijd: 00:59,3

4. BiglifeRPG tijd: 01:00,6

Eerdere afleveringen:

Made by: Bassieboy35 en Flixiee (TGGC)

Laatste aanpassing:

Bewerkt: door bassieboy35

• Reacties 88
  • Bezichtigingen 23k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2050804

Death Inc. heeft nog steeds een banner klaarstaan om het resultaat op de Death Blog te presenteren. Mits hier nog oren naar zijn? Moet de banner denk ik wel aangepast worden, of is dit nog steeds een prohect op naam van Golden Guys?

@ Bassie: Ik heb de video's nog niet teruggevonden van mijn rit helaas... zoektocht gaat verder!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2050829

Inmiddels heb ik zelf ook de mogelijkheid om een eigen blog aan te maken, maar ik heb er geen problemen mee als het op jullie blog komt. ;) De clannaam is inderdaad niet meer van toepassing en heb ik ook verwijderd uit de intro. Geen probleem van dat filmpje, is al lang geleden.

Overigens bedankt voor het aanmelden, ik heb tot nu toe aan aanmeldingen:

Flixiee (Via Skype)

Svenie

Venzio

Myron.B

Cabyon (Via Skype)

Dat betekent dat ik nog één persoon nodig heb en dan hoop ik samen een datum te kunnen prikken. :) Svenie, kan jij trouwens ook op de normale IV?

Ben verder al bezig geweest met een andere scène, moet het volgende week maar gaan editten.

Geplaatst:
comment_2051928

als ik ervoor kan zorgen dat mijn PC snel genoeg is zodat hij niet steeds disconnect ( :duh:) wil ik ook wel meedoen. (ik heb alleen IV BTW)

Bewerkt: door ballas4life

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.