Aangezien wij hier thuis niet echt een mogelijkheid hebben om kabels te trekken (en daar ook geen zin in hebben ) zoek ik dus een manier (als het kan goedkoop) om mijn netwerk op zolder een lichte boost te geven. Ik heb wel een internet-kabel naar de 1ste verdieping liggen dus kan ik mogelijk mijn router daar aansluiten maar zijn er nog andere opties?
Qua snelheid gaat het op zich wel, maar de verbinding mis ik gewoon. Het valt wel eens gewoon weg.
Het betreft een Belkin F6D4230-4 v3. Ik heb ook al wat aluminium folie achter mijn antenne gezet als "shielding"/reflector zodat het signaal wat normaal naar buiten gaat nu meer richting het huis gaat (al word het nu naar de woonkamer verspreid). Ook heb ik mijn antenne gedraaid richting mijn pc maar het is nog steeds niet heel erg snel te noemen.
Iemand nog enig idee dus wat ik kan doen zonder de router echt te moeten verplaatsen? En graag ook zo goedkoop mogelijk aangezien ik er gewoon niet te veel aan wil uitgeven
Hallo,
Aangezien wij hier thuis niet echt een mogelijkheid hebben om kabels te trekken (en daar ook geen zin in hebben
) zoek ik dus een manier (als het kan goedkoop) om mijn netwerk op zolder een lichte boost te geven. Ik heb wel een internet-kabel naar de 1ste verdieping liggen dus kan ik mogelijk mijn router daar aansluiten maar zijn er nog andere opties?
Qua snelheid gaat het op zich wel, maar de verbinding mis ik gewoon. Het valt wel eens gewoon weg.
Het betreft een Belkin F6D4230-4 v3. Ik heb ook al wat aluminium folie achter mijn antenne gezet als "shielding"/reflector zodat het signaal wat normaal naar buiten gaat nu meer richting het huis gaat (al word het nu naar de woonkamer verspreid). Ook heb ik mijn antenne gedraaid richting mijn pc maar het is nog steeds niet heel erg snel te noemen.
Iemand nog enig idee dus wat ik kan doen zonder de router echt te moeten verplaatsen? En graag ook zo goedkoop mogelijk aangezien ik er gewoon niet te veel aan wil uitgeven