Jump to content
Geplaatst:
comment_1895059

Wat denk jij? Gaat het daadwerkelijk énkel Los Santos zijn met zijn platteland en gebergte of zullen er toch meerdere steden zijn?

Verklaar je antwoord.

Mijn verklaring:

LS + SF + LV

Er zijn grote snelwegen + er zijn vliegtuigen aanwezig

• Reacties 276
  • Bezichtigingen 56.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1980546

Ik sluit mij aan bij @ajaxjeroenajx. Zou vet zijn als ze op een later moment nog met een DLC komen. Zie het niet snel gebeuren, maar zou leuk zijn.

Voeg mij maar ook bij @ajaxjeroenajx

zou wel tof zijn om San Fierro en Las Venturras in aparte DLC te zien (zoals vb EFLC van GTA IV)

Geplaatst:
comment_1980549

Ik denk dat dat niet zal gebeuren. Dat zou namelijk hetzelfde zijn als een hele nieuwe GTA maken, en dat doen ze wel met GTA VI gok ik. Ik zie in een DLC niet zo snel uitbreiding van de map komen, eerder een uitbreiding op het verhaal of iets dergelijks. In GI hadden ze ook gezegd dat ze met opzet SF en LV er niet in hebben gedaan. Ze konden zich dan beter focussen op LS en dan dat gewoon zo mooi mogelijk maken.

Bewerkt: door p-p

Geplaatst:
comment_1980626

Doet me eerder denken aan 't Theme Building op Los Santos International Airport, of ligt dat aan mij?

+1

theme-building-los-angeles-airport-6699.jpg

Was ook mijn eerste reactie. Hoewel het centrale stukje dan wat vetter moet zijn, maar ik zet mijn geld toch eerder in op LAX dan op Tijuana ;)

Daarij denk ik dat, mocht Tijuana in GTA V zitten, het toch wat verder zou liggen dan wat hier 2-4 km lijkt... :3

Bewerkt: door Phoenyxar

Geplaatst:
comment_1980631

Doet me eerder denken aan 't Theme Building op Los Santos International Airport, of ligt dat aan mij?

+1

theme-building-los-angeles-airport-6699.jpg

Was ook mijn eerste reactie. Hoewel het centrale stukje dan wat vetter moet zijn, maar ik zet mijn geld toch eerder in op LAX dan op Tijuana ;)

Daarij denk ik dat, mocht Tijuana in GTA V zitten, het toch wat verder zou liggen dan wat hier 2-4 km lijkt... :3

Kan niet anders dan dat dat het vliegveld is. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het Tijuana is..

Geplaatst:
comment_1981238

Ja hoor, dat hebben ze inderdaad bevestigd, maar het is soms toch nodig om het nutteloze aan het aangename te koppelen :clown:

Heb eigelijk ook totaal geen idee meer waarom dit topic nog bestaat, maar het is wel handig om speculaties over andere (kleinere) steden, die mogelijk in de game zouden voorkomen, samen te groeperen onder dit topic :3

Geplaatst:
comment_1981260

Iemand al opgevallen dat er nog geen luchthaven is gespot op de foto's en trailer?

Want al in iedere GTA is er wel één luchthaven waar je kei snel kan rijden!

346qc5g.jpg

2lsjfc8.png

Het omcirkelde gebouw doet denken aan de Theme Building van Los Angeles (Santos) International Airport. De haven en het vliegveld liggen in Los Angeles redelijk dichtbij elkaar, dus het zou zomaar kunnen dat dit inderdaad de luchthaven is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.