Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1895059 Wat denk jij? Gaat het daadwerkelijk énkel Los Santos zijn met zijn platteland en gebergte of zullen er toch meerdere steden zijn? Verklaar je antwoord. Mijn verklaring: LS + SF + LV Er zijn grote snelwegen + er zijn vliegtuigen aanwezig
Geplaatst: 9 november 201212 jaren comment_1980294 Ik sluit mij aan bij @ajaxjeroenajx. Zou vet zijn als ze op een later moment nog met een DLC komen. Zie het niet snel gebeuren, maar zou leuk zijn.
Geplaatst: 10 november 201212 jaren comment_1980546 Ik sluit mij aan bij @ajaxjeroenajx. Zou vet zijn als ze op een later moment nog met een DLC komen. Zie het niet snel gebeuren, maar zou leuk zijn. Voeg mij maar ook bij @ajaxjeroenajx zou wel tof zijn om San Fierro en Las Venturras in aparte DLC te zien (zoals vb EFLC van GTA IV)
Geplaatst: 10 november 201212 jaren comment_1980549 Ik denk dat dat niet zal gebeuren. Dat zou namelijk hetzelfde zijn als een hele nieuwe GTA maken, en dat doen ze wel met GTA VI gok ik. Ik zie in een DLC niet zo snel uitbreiding van de map komen, eerder een uitbreiding op het verhaal of iets dergelijks. In GI hadden ze ook gezegd dat ze met opzet SF en LV er niet in hebben gedaan. Ze konden zich dan beter focussen op LS en dan dat gewoon zo mooi mogelijk maken. Bewerkt: 10 november 201212 jaren door p-p
Geplaatst: 10 november 201212 jaren comment_1980604 Doet me eerder denken aan 't Theme Building op Los Santos International Airport, of ligt dat aan mij?
Geplaatst: 10 november 201212 jaren comment_1980606 Kan ook gewoon een normale brug zijn. Zie namelijk aan het rechter uiteinde een tweede deel daarvan.
Geplaatst: 10 november 201212 jaren comment_1980626 Doet me eerder denken aan 't Theme Building op Los Santos International Airport, of ligt dat aan mij? +1 Was ook mijn eerste reactie. Hoewel het centrale stukje dan wat vetter moet zijn, maar ik zet mijn geld toch eerder in op LAX dan op Tijuana Daarij denk ik dat, mocht Tijuana in GTA V zitten, het toch wat verder zou liggen dan wat hier 2-4 km lijkt... :3 Bewerkt: 10 november 201212 jaren door Phoenyxar
Geplaatst: 10 november 201212 jaren comment_1980628 WELKOM TIJUANA Haha ik mag jouw optimisme wel. Maar Tijuana lijkt me vrij onwaarschijnlijk. Maar ja, wie weet?
Geplaatst: 10 november 201212 jaren comment_1980631 Doet me eerder denken aan 't Theme Building op Los Santos International Airport, of ligt dat aan mij? +1 Was ook mijn eerste reactie. Hoewel het centrale stukje dan wat vetter moet zijn, maar ik zet mijn geld toch eerder in op LAX dan op Tijuana Daarij denk ik dat, mocht Tijuana in GTA V zitten, het toch wat verder zou liggen dan wat hier 2-4 km lijkt... :3 Kan niet anders dan dat dat het vliegveld is. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het Tijuana is..
Geplaatst: 11 november 201212 jaren comment_1981070 Het zal wel KLAX zijn want er staan geen gebouwen achter de palmbomen en als je goed kijkt staat er achter de bomen een controlemast.
Geplaatst: 12 november 201212 jaren comment_1981227 Correct me if i'm wrong. Maar heeft Rockstar niet bevestigd dat LV en SF geen terugkeer zouden maken in GTAV? Nutteloos topic verder dus! Wel heel leuk om te lezen :>
Geplaatst: 12 november 201212 jaren comment_1981238 Ja hoor, dat hebben ze inderdaad bevestigd, maar het is soms toch nodig om het nutteloze aan het aangename te koppelen Heb eigelijk ook totaal geen idee meer waarom dit topic nog bestaat, maar het is wel handig om speculaties over andere (kleinere) steden, die mogelijk in de game zouden voorkomen, samen te groeperen onder dit topic :3
Geplaatst: 12 november 201212 jaren comment_1981246 Dit topic bestond omdat mensen hoopten dat ze alsnog zouden komen. Maar door het laatste nieuws is deze hoop weg.
Geplaatst: 12 november 201212 jaren comment_1981256 Iemand al opgevallen dat er nog geen luchthaven is gespot op de foto's en trailer? Want al in iedere GTA is er wel één luchthaven waar je kei snel kan rijden!
Geplaatst: 12 november 201212 jaren comment_1981260 Iemand al opgevallen dat er nog geen luchthaven is gespot op de foto's en trailer? Want al in iedere GTA is er wel één luchthaven waar je kei snel kan rijden! Het omcirkelde gebouw doet denken aan de Theme Building van Los Angeles (Santos) International Airport. De haven en het vliegveld liggen in Los Angeles redelijk dichtbij elkaar, dus het zou zomaar kunnen dat dit inderdaad de luchthaven is.
Wat denk jij? Gaat het daadwerkelijk énkel Los Santos zijn met zijn platteland en gebergte of zullen er toch meerdere steden zijn?
Verklaar je antwoord.
Mijn verklaring:
LS + SF + LV
Er zijn grote snelwegen + er zijn vliegtuigen aanwezig