Geplaatst: 5 november 201113 jaren comment_1895059 Wat denk jij? Gaat het daadwerkelijk énkel Los Santos zijn met zijn platteland en gebergte of zullen er toch meerdere steden zijn? Verklaar je antwoord. Mijn verklaring: LS + SF + LV Er zijn grote snelwegen + er zijn vliegtuigen aanwezig
Geplaatst: 15 november 201212 jaren comment_1983054 Mensen in volgende een beetje random opvattingen. Eerst en vooral: Lijkt me duidelijk waarop Rockstar zich gebaseerd heeft. Ligt in Wat is dit ? Midden in de woestijn een stad. Niet Los Santos, maar ook niet San Diego. Het ljkt mij echter ook niet een olieraffinaderij. Grootste kanshebber lijkt mij Tijuana Skyline, aangezien er daar een skyline is maar wel gebrekkig, en op deachtergrond gebergte, wat ook logisch kan zijn als dat de border wordt. Kijk goed naar de spleet tussen de gebergtes van Tijuana ten zuiden ervan. ! Echter denk ik wel dat Tijuana wel niet op schaal zal getekend zijn, maar who cares. En dan ... Kijk naar de lantaarnpalen, moeten allemaal screens zijn van zelfde gebied. Trevor's county. Kijk ook naar de heuvels op achtergrond De bewoonbare woestijn, En het golfterrein En dan het huis van Michael Een stad ten zuiden van LS ? Bewerkt: 15 november 201212 jaren door Vahnstad
Geplaatst: 15 november 201212 jaren comment_1983082 Mocht Tijuana in de game zitten dan zit San Diego zeker in de game. Het zou dan natuurlijk ook wel een originele beperking zijn voor het Zuiden, de hekken van de grens met Mexico waar je dan Tijuana achter ziet liggen. Maar ik vind het onwaarschijnlijk, het kan evengoed een verbasterde versie zijn van San Diego (of anders)
Geplaatst: 16 november 201212 jaren comment_1983234 Ik heb na RDR voorlopig effe m'n buik vol van Mexico, dus laat het alsjeblieft San Diego zijn
Geplaatst: 17 november 201212 jaren comment_1983516 Si, dit is een leuke topic Ik denk dat het wel LS, andere steden en zijn gebergte wordt =)
Geplaatst: 17 november 201212 jaren comment_1983661 Nou als het werkelijk die stad is in Mexico is het wel mogelijk dat ze de kaart afsluiten met de grensovergang. Dat ze een grens bouwen waar je niet over kan. Maar het zou realistischer zijn dat als je toch over probeert te steken je gigantisch veel politie over je heen krijgt. Ik spreek dan van zes sterren waar je niet aan kan aan ontsnappen. En dan Far Cry 2-stijl gewoon kilometers woestijn bouwen zodat je het niet overleeft voor je bij de stad aankomt. Maar dit is misschien wat ver gezocht?
Geplaatst: 17 november 201212 jaren comment_1983746 Leuke fantasie / idee maar dat is inderdaad een beetje ver gezocht. Ga er maar gewoon vanuit dat er Los Santos is en wat omringende dorpjes en allerlei omgevingen.
Wat denk jij? Gaat het daadwerkelijk énkel Los Santos zijn met zijn platteland en gebergte of zullen er toch meerdere steden zijn?
Verklaar je antwoord.
Mijn verklaring:
LS + SF + LV
Er zijn grote snelwegen + er zijn vliegtuigen aanwezig