Jump to content
Geplaatst:
comment_1897585

Acteur Ned Luke heeft mogelijk zijn stem en beeltenis verleend aan het hoofdpersonage van Grand Theft Auto V. Dat blijkt uit speurwerk van websites iGTA5.com en GTAV.net.

Op Twitter heeft Rebecca Halls, die beweert de nicht van Luke te zijn, bevestigd dat het zijn stem en gelijkenis is.

Ook een vriend, acteur Jimmy Taenaka, zegt op Twitter dat Ned Luke de stem inspreekt van de hoofdpersoon in de game.

Uit de demovideo van Luke op filmsite IMDB blijkt dat zijn stem veel overeenkomsten vertoont met de voice-over van de eerste trailer van het spel.

Bovendien lijkt Luke qua uiterlijk op iemand in diezelfde trailer, waarvan het vermoeden bestaat dat hij de hoofdpersoon is.

De hoofdpersonen van Grand Theft Auto IV en Grand Theft Auto: San Andreas lijken ook veel op de acteurs die verantwoordelijk waren voor de stemmen. Luke speelde onder andere in Law & Order, JAG, As the World Turns, All My Children en NYPD Blue.

Bron: nu.nl

gta-5-main-character-possibly-ned-luke.jpg

EDIT:

De hoofdpersoon van Grand Theft Auto V heet mogelijk Albert De Silva. Deze naam is te lezen op het IMDB-profiel van stemacteur Ned Luke, van wie gedacht wordt dat hij de hoofdrol vertolkt in de game.

Hoe IMDB aan de naam komt is onduidelijk. Mogelijk is die ingediend door Luke zelf, of zijn manager. Hoewel bezoekers ook zelf informatie over acteurs kunnen aandragen op de betrouwbare filmsite, wordt dit niet klakkeloos door IMDB overgenomen.

Als de site bovendien niet zeker is over zijn informatie, zet het doorgaans 'rumored' (gerucht) achter de betreffende gegevens. Dat is hier niet het geval.

Volgens IMDB zou Young Maylay in GTA V opnieuw de rol van Carl Johnson vertolken, de hoofdrolspeler uit GTA: San Andreas. Hier geeft de site echter wel aan dat het een gerucht betreft. Het is wel waarschijnlijk dat Johnson opduikt in GTA V, aangezien die game zich net als San Andreas afspeelt in Los Santos.

De naam Albert De Silva is in een eerder geruchten over GTA V al eens opgedoken. In maart van dit jaar zocht een castingbureau dat eerder met ontwikkelaar Rockstar Games heeft samengewerkt naar acteurs voor een aantal typetjes die erg bij GTA leken te passen.

Hieronder werd ook de rol van Kevin De Silva omschreven: "Achttien jaar oud, Alberts dikke first-person-shooters-spelende zoon. Rookt veel wiet, heeft angstproblemen en een slechte rug, is erg zacht en heeft een sterke mening.

Maakt veel racistische opmerkingen tijdens het online gamen." In de eerste trailer van GTA V wordt bevestigd dat de hoofdrolspeler kinderen heeft, wat uniek is voor een GTA-game.

Vorige week kwam het gerucht naar buiten dat Ned Luke de voice-over doet van de eerste GTA-trailer. Dit werd op Twitter bevestigd door meerdere bekenden van de Amerikaanse acteur.

Bovendien vertoont Luke's uiterlijk grote overeenkomsten met het uiterlijk van één van de personages in de trailer. Het is gebruikelijk voor Rockstar Games om het uiterlijk van zijn hoofdrolspeler te laten aansluiten bij het uiterlijk van de acteur.

Bron: nu.nl

Bewerkt: door Jarno91

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 8.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1900263

Ik denk dat het als de classics word je kan kiezen tussen de oude man en de zwarte...

wat ook leuk zou zijn dat elk hoofdpersonage een eigen uniek verhaal heeft.

Vraag me af hoe ze dat gaan doen om met meerdere personages te spelen als ze die manier gebruiken, ik heb zelf liever 1 personage met 1 groot verhaallijn. Want dat zijn toch al ongeveer 100 missies. Als er dus 2 personages spelen zullen ze zeker een verhaallijn bedenken van 50 missies per personage.

En als ze het zo doen dat je met 2 personages 1 verhaallijn moet spelen vraag ik me ook af hoe ze dat willen doen. Als je dan in de ene missie de oude man speelt en in de volgende missie de donkere man, dan weet ik niet hoe ze de overgang tussen die personages erin verwerken.

Als ik daar zo aan denk lijkt me dat helemaal niks :N

Geplaatst:
comment_1900264

Ik denk dat het als de classics word je kan kiezen tussen de oude man en de zwarte...

wat ook leuk zou zijn dat elk hoofdpersonage een eigen uniek verhaal heeft.

Vraag me af hoe ze dat gaan doen om met meerdere personages te spelen als ze die manier gebruiken, ik heb zelf liever 1 personage met 1 groot verhaallijn. Want dat zijn toch al ongeveer 100 missies. Als er dus 2 personages spelen zullen ze zeker een verhaallijn bedenken van 50 missies per personage.

En als ze het zo doen dat je met 2 personages 1 verhaallijn moet spelen vraag ik me ook af hoe ze dat willen doen. Als je dan in de ene missie de oude man speelt en in de volgende missie de donkere man, dan weet ik niet hoe ze de overgang tussen die personages erin verwerken.

Als ik daar zo aan denk lijkt me dat helemaal niks :N

Zeker, en als je zoals je zei ongeveer dan 50 missie's per personage doet dan word de verhaallijn voor dat ene personage wel best kort. Ik vond het veel fijner zoals in IV, dat je maar met één personage speelt (Niko dus) en dan heb je ook veel meer tijd voor de verhaallijn.

Geplaatst:
comment_1900334

Het moeten niet altijd soepele overgangen zijn tsusen de twee hoofdpersonages, de ene keer speel je met de ene en de andere keer met de andere.

Ze kunnen ook de verhaallijn apart doen en ze stilaan laten samensmelten.

Trouwens, Rockstar zei dat dit hun meest ambitieuze game ooit ging zijn, dus waarom zouden ze 'maar' 100 missies doen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1900338

Misschien dat ze met groot bedoelen alleen de map

Elke GTA heeft tot nu toe nog maar ongeveer 100 hoofdmissies, of het nou Vice city was met een kleine map of San Andreas met een grote map.

Mij lijkt het gewoon veel beter om 1 verhaallijn te hebben met 1 personage maar dat komt omdat ik nog niet weet hoe ze dit erin gaan verwerken met meerdere personages, als ze dat al willen doen want R* heeft nog niks hierover gezegd

Bewerkt: door Jarno91

Geplaatst:
comment_1900368

In IV hebben we meerdere speelbare personages gezien, wanneer je TLAD en TBOGT meetelt. Ik vond het een knap staaltje werk om op die manier drie verhalen te vertellen die elkaar kruisen, en ze allemaal speelbaar te zien. Tenslotte heb ik vaak genoeg na missies gedacht "wat zou die personage nu gaan doen" en dat werd bij IV/TLAD/TBOGT prachtig beantwoord. Het is ook wonderlijk hoe in één stad drie totaal verschillende belevingen werden gecreëerd, heel bijzonder.

Ik had dit "wat gaat 'ie nu doen"-gevoel het sterkste bij Lance Vance met z'n Lamborgini Countach in Vice City... :D

Geplaatst:
comment_1900390

Inderdaad, je moet geen twijfel hebben dat Rockstar in staat is om op een goede manier meerdere speelbare personages in 1 spel te verwerken.

De vraag is of ze het gaan doen.

Geplaatst:
comment_1900746

Inderdaad, je moet geen twijfel hebben dat Rockstar in staat is om op een goede manier meerdere speelbare personages in 1 spel te verwerken.

De vraag is of ze het gaan doen.

Nou ik vind meerdere speelbare personages dus echt niks. Vond dit in bijvoorbeeld CoD goed uitgewerkt, maar in een free raom game als GTA lijkt mij dit niks. Vond dat in Red Dead Redemption echt niks. Was veel te gehecht aan John

toen ik opeens met Jack moest spelen...

.

Ik vind zelf een oudere ervaren personage eigenlijk wel leuk. Ik zie het al voor me, zo'n oude man in pak, met een M16 voor zich. Dat vind ik wel een mooi plaatje. Die Louis van Tbogt, mijn god wat een irritante vent. Maarja, we zullen zien! :D

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia

Geplaatst:
comment_1901139

Het zal sowieso een "oudere" protagonist zijn, want in de trailer verteld hij al dat hij kinderen heeft. Dan ben je waarschijnlijk geen 25. Niko was ook niet erg jong meer, en want maakt het uit als ie wat ouder is? Dan heeft hij ook meer levenservaring, lijkt me allemaal wel leuk en vernieuwend.

Inderdaad. Ik hoop dat we meer georganiseerd misdaad krijgen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.