Geplaatst: 12 november 201113 jaren comment_1897780 hallo ik ben bryan vullers ik ben nieuw hier ik speel heel vaak gta iv. alleen ik weet niet hoe ik gta iv mods moed installeren ik heb meegelezen aan jullie adviezen ik heb alles nagedaan maar dan loopt gta iv vast en doet hij het niet meer het is de originele cd. kan iemand me hiermee helpen groetjes bryan vullers
Geplaatst: 12 november 201113 jaren comment_1897782 Hallo Brian. Ik zie dat je het topic op het zelfde tijdstip als mij hebt geplaatst XDD. Maar ik denkt dat het topic in het Modding hulp moet. En ik heb geen antwoord op je vraag sorry. De mods/Admins zullen dit den ik wel verplaatsen. Houd het topic goed in de gaten.
Geplaatst: 12 november 201113 jaren Auteur comment_1897783 Hallo Brian. Ik zie dat je het topic op het zelfde tijdstip als mij hebt geplaatst XDD. Maar ik denkt dat het topic in het Modding hulp moet. En ik heb geen antwoord op je vraag sorry. De mods/Admins zullen dit den ik wel verplaatsen. Houd het topic goed in de gaten. oke groetjes bryan vullers
Geplaatst: 12 november 201113 jaren comment_1897792 Ten eerste welkom op het forum Kan je zeggen om wat voor een modificatie het gaat?
Geplaatst: 12 november 201113 jaren comment_1897797 Ik heb even de topictitel aangepast, in het vervolg maak je best een duidelijke titel zodat het voor iedereen duidelijk is waarover het topic gaat en zal je dus ook veel sneller antwoord krijgen. "hallo" geeft dus totaal niet weer waarover het topic gaat. Topic verplaatst naar het Modding forum.
Geplaatst: 12 november 201113 jaren Auteur comment_1897798 Ten eerste welkom op het forum Kan je zeggen om wat voor een modificatie het gaat? gta iv auto mods groetjes bryan vullers
Geplaatst: 12 november 201113 jaren comment_1897820 Daarmee kan ik je wel helpen Wat snap je niet precies?
Geplaatst: 12 november 201113 jaren Auteur comment_1897825 Daarmee kan ik je wel helpen Wat snap je niet precies? ik snap er eigenlijk niet van :$ groetjes bryan vullers
Geplaatst: 12 november 201113 jaren Auteur comment_1897829 Snap je wat je met SparkIV moet doen. nee groetjes bryan vullers
hallo ik ben bryan vullers
ik ben nieuw hier
ik speel heel vaak gta iv.
alleen ik weet niet hoe ik gta iv mods moed installeren
ik heb meegelezen aan jullie adviezen ik heb alles nagedaan maar dan loopt gta iv vast en doet hij het niet meer het is de originele cd.
kan iemand me hiermee helpen
groetjes bryan vullers