Geplaatst: 12 november 201113 jaren comment_1897813 Hallo. Ik heb sinds bijna een maand een Linux server bij ServerFFS gekocht. Alles deed het goed, geen gezeur ofzo, totdat ik er een Gamemode opzette. Het verbinden met de server gaat allemaal goed, Totdat ik het commando /teles intypte. Na dat ik het commando intypte, start de server weer opnieuw op Wat zal het probleem zijn? Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt... Iemand een idee?
Geplaatst: 14 november 201113 jaren comment_1898667 Ik zou 't echt niet weten, ik heb je dialog even geprobeerd en hij werkt gewoon bij mij, zonder enige crashes.
Geplaatst: 17 november 201113 jaren Auteur comment_1899535 Ik zou 't echt niet weten, ik heb je dialog even geprobeerd en hij werkt gewoon bij mij, zonder enige crashes. Zou het dan aan Linux liggen? Ik heb momenteel een andere gamemode erop staan, en daar probeer ik een Teleport Dialog in te maken.
Geplaatst: 7 januari 201213 jaren comment_1914656 Zou het dan aan Linux liggen? Ik heb momenteel een andere gamemode erop staan, en daar probeer ik een Teleport Dialog in te maken.Linux is een OS. en kan geen problemen geven met samp aangezien samp server compatible met linux is , tis gwn een script fout. post het eens Bewerkt: 7 januari 201213 jaren door Crusher!!
Hallo.
Ik heb sinds bijna een maand een Linux server bij ServerFFS gekocht.
Alles deed het goed, geen gezeur ofzo, totdat ik er een Gamemode opzette.
Het verbinden met de server gaat allemaal goed, Totdat ik het commando /teles intypte.
Na dat ik het commando intypte, start de server weer opnieuw op
Wat zal het probleem zijn? Ik heb al van alles geprobeerd maar niks helpt...
Iemand een idee?