Jump to content
Geplaatst:
comment_173427

Hier kan je je beste stunt ooit gemaakt zetten, met alle informaties.

Je kan natuurlijk ook screens van maken en dan hierop zetten

PS: als dit soort topic al eerder dan deze bestaat, sorry :unsure:

• Reacties 60
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_317487

hij doet t niet windows media player blijft op connecting staan :ch:

mja iig mijn beste stunt was tog wel met de nrg-500 heel hard de trap op rijden bij t strand dan kom je op een flatgebouw en dan doorrijden tot j naar het flatgebouw daarna gaat en dan nog verder door :bier::*D

Geplaatst:
comment_317506

Even het filmpje van hierboven. Netjes gedaan. Zou ik niet opkomen.

En de eerste post hier boven, hij doet het bij mij wel. Weet je wat jij doet, heb je hem wel gedownload en op je computer gezet? Denk het niet anders zou hij geen connectie nodig hebben. Download hem normaal en zet hem ergens op je pc en open hem dan.

Geplaatst:
comment_318083
keb doel opslaan als gedaan en toen gedownload maar keb alleen maar geluid :ch:

Het kan zijn dat je er een codec voor nodig hebt omdat ik em gecomprimeerd heb met de XviD codec (hier te downloaden: http://www.xvidmovies.com/codec/)

Nog eentje uit de oude doos: Zo parkeren we tegenwoordig in met geleende auto's

Download filmpje

Nog eentje die ik erg humor vind: Proberen om met een traktor door middel van een schans naar de overkant van het meer te springen :schater:

Download filmpje

Bewerkt: door dev0wn

Geplaatst:
comment_318199

Eerst met Jetpack naar een hoge brug in het Noord-Westen van SA. Daarboven met een parachute van de top af, en toen lindde ik op een auto.

Alleen geen screenshot van :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.