Verwachtingen van GTA voor de PSV 25 leden hebben gestemd
-
1. Verwacht jij dat er een GTA voor de PSV komt?
-
Ja19
-
Nee6
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Terwijl iedereen op dit moment aan het speculeren is over GTAV wil ik het eens over iets heel anders hebben.
GTA op de PSV; Playstation Vita. De opvolger van de PSP!
Zelf hoop ik dat er een GTA op komt. Aangezien het apparaatje niet zo duur zal worden (slechts €250,-) denk ik dat dit een heel interessante optie wordt voor R*. Het feit dat ze al drie GTA's op de toch wat geflopte PSP uitbrachten geeft voor mij aan dat ze de PSV (waarvan ik toch iets meer verwacht, aangezien het Sony's tweede handheld is) al helemaal niet in de kouw zullen (en kunnen) laten staan!
Ik denk dat dit een compleet nieuwe GTA zal worden (geen port dus) en dat men verder zal borduren in het GTAIV-era. Áls men toch nog een GTA in het GTAIII-era maakt dan zal dat toch wel GTA San Andreas Stories worden. Lijkt me ook wel wat. Misschien dat we dan als lid van de Ballas zouden kunnen spelen in 1987, of iets in die richting. Maar ik verwacht gewoon een GTA in het GTAIV-era.
Misschien dat we zelfs een of andere spin-off of 'n Race'n'Chase-achtig iets zouden kunnen krijgen, lijkt me ook wel gaaf :3 .
Ik ben zeer benieuwd naar jullie meningen hierover!