Jump to content
Geplaatst:
comment_1899088

post-7574-1320376127,09.png

Welkom in het stemtopic voor de GTA V Cover Contest! Stemmen kun je doen door in de poll de maker van je favoriete cover te kiezen. Uiteraard kun je in dit topic ook reageren op de ingezonden covers. Stemmen kan t/m 23 november!

Klik op de covers voor een grotere weergave!

BiglifeRPG

15ez75y.png

Exmpletree

317d10n.png

SpacyColours

ju7t3a.png

Hiphoppah

md35vt.png

Jacky-2007

2yki8th.png

.Levi.

2j3h205.png

55 leden hebben gestemd

1. 1. Welke cover vind jij het mooist?

• BiglifeRPG
      1
    • Exmpletree
      5
    • SpacyColours
      3
    • Hiphoppah
      19
    • Jacky-2007
      10
    • .Levi.
      16

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1899925

Jacky-2007, waarom; Gewoon. Deze spreekt mij het meeste aan. Wel snap ik niet goed waarom je die weerspiegeling deed maar goed. Hij is mooi!

De weerspiegeling wordt vaak gebruikt om covers te showen op websites ;)

Ah ok, dat wist ik dan niet, ben ook niet zo diep in de Photoshop wereld :puh:, maar ik vond ze eigenlijk allemaal wel mooi. Heb toch de keuze voor Jacky niet ongewijzigd.

Geplaatst:
comment_1901320

Mijn viel keuze viel tussen de designs van Exmpletree, Hiphoppah en .Levi. Door de wat mislukte cartoon-achtige stijl van Exmpletree is die bij mij afgevallen, maar wel leuk geprobeerd. .Levi. en Hiphoppah hebben dezelfde soort design die mij het meest bevalt. Mijn stem is uiteindelijk naar Hiphoppah gegaan, vanwege zijn net iets betere keuze van afbeeldingen.

@Hierboven: Je bent een te laat met je inzending. De stemronde loopt al en de deadline is al een paar dagen verstreken.

Bewerkt: door Jesperkaj

Geplaatst:
comment_1901336

Ahh jammer .Nicole., als je had meegedaan had je een goeie kans gemaakt. Mooi gedaan! =)

Bedankt voor de stemmen, het zijn er al 3 meer dan ik aanvankelijk had verwacht. :dans:

Ik ga toch maar stemmen, en wel op BigLifeRPG (zoals ik in m'n vorige post al zei). Waarom? Ik vind de zijne het mooiste. De anderen zijn echte GTA-style covers, maar ik vind originaliteit leuker dan traditie, en dan nog vind ik BigLifeRPG's cover gewoon mooier.

Geplaatst:
comment_1901436

Ik heb voor Levi gekozen, aangezien hij als enige één thema aanhoudt in zijn design. Het sporten en de rust die het design uitstraalt vind ik erg mooi. De rest heeft allemaal plaatjes door elkaar heen. Vandaar mijn stem.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.