Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kan geen game meer opstarten.

Ik kan geen spellen meer spelen en wel door dit bericht:

geen idee wat dit is en nog nooit last van gehad. volgens mij heeft het iets met videodrivers te maken maar ben echt een leek hierin.

kan iemand me alstublieft helpen ? veel dank. Voor de duidelijk vanmorgen kon ik nog gewoon alle spellen spelen en het is niet dat mijn comp het niet aankon want het liep als een trein.

Edited by PowerPats

Featured Replies

• Author

Ja heb net de cd die bij de videokaart jwam erin gedaan en er was idd

Een updaye die heb ik geinstalleert maar na de instalattie kwam nogmaals

Dit bericht op. :/

Srry typ op iphone, iemand nog tips ?

Edited by PowerPats

Welke videocard heb je?

• Author

Saphire radeonHd 6950

Edited by PowerPats

Hen je de goede drivers voor die videokaart.

Lees eens de gehele topic door, hij heeft ook de drivers van het cdtje geïnstalleerd die met die videokaart is gekomen, lijkt mij dat ze geen Nvidia drivers bij een Ati kaart leveren ofwel?

PowerPats, probeer eens in veilige modus te komen, daarna alle Ati drivers verwijderen, en dan installeer je de laatste drivers van je videokaart ;)

Lees eens de gehele topic door, hij heeft ook de drivers van het cdtje geïnstalleerd die met die videokaart is gekomen, lijkt mij dat ze geen Nvidia drivers bij een Ati kaart leveren ofwel?

PowerPats, probeer eens in veilige modus te komen, daarna alle Ati drivers verwijderen, en dan installeer je de laatste drivers van je videokaart ;)

ok, ik dacht: drivers geinstalleerd van bijvoorbeeld een HD6670 ofzo. Niet gelijk van een ander merk.

ok, ik dacht: drivers geinstalleerd van bijvoorbeeld een HD6670 ofzo. Niet gelijk van een ander merk.

Volgens mij mag dat geen verschil maken ;) Ze maken drivers voor meerdere series tegelijk.

PowerPats, probeer eens in veilige modus te komen, daarna alle Ati drivers verwijderen, en dan installeer je de laatste drivers van je videokaart knipoog.gif

Volgens mij mag dat geen verschil maken knipoog.gif Ze maken drivers voor meerdere series tegelijk.

ok, was ik even vergetenpuh2.gifpuh2.gif

Ja, ATI maakt zelfde drivers voor bijv. de HD series. Hm, staat er geen instelling verkeerd ofzo?

Welke windows heb je ? (En hoeveel bits)

TIP: Ik zou nooit drivers van een cd af installeren, als ik jou was zou ik volgende keer meteen van de website af downloaden. Dan heb je meteen de laatste versie.

Edited by Shotyoudie

• Author

Ok het is opgelost ik had dus inderdaad mijn drivers moeten updaten maar probleem was dat mijn oude versie er nog was. dus ik heb toen alles verwijdert en clean begonnen met de nieuwste update. Nu is alles opgelost. bedankt iedereen. :bier: