Als ik gta 4 aan het installeren ben en belandt bij de voltooiing van de installatie, moet ik disc 1 er in doen, deze doe ik erin en druk op ok.
Hierna lijkt het alsof hij de installatie afrond, maar komt er na 10 seconden een schermpje dat ik disc 1 er in moet doen, maar die heb ik er dan al in, hij ziet hem dus als het ware niet.
Ik heb windows 7 service pack 1. Daar zou het niet aan moeten liggen, wie kan mij helpen?
Mvg. Servais
>>> Door Jacky-2007: Onnodige bump samengevoegd met je hoofdpost. Ik begrijp dat je graag wil installeren en spelen, maar een topic bumpen na een paar uur is zeker nutteloos. Een beetje geduld a.u.b. <<<
Hallo allemaal,
Als ik gta 4 aan het installeren ben en belandt bij de voltooiing van de installatie, moet ik disc 1 er in doen, deze doe ik erin en druk op ok.
Hierna lijkt het alsof hij de installatie afrond, maar komt er na 10 seconden een schermpje dat ik disc 1 er in moet doen, maar die heb ik er dan al in, hij ziet hem dus als het ware niet.
Ik heb windows 7 service pack 1. Daar zou het niet aan moeten liggen, wie kan mij helpen?
Mvg. Servais
>>> Door Jacky-2007: Onnodige bump samengevoegd met je hoofdpost. Ik begrijp dat je graag wil installeren en spelen, maar een topic bumpen na een paar uur is zeker nutteloos. Een beetje geduld a.u.b.
<<<