July 6, 200520 yr hallo allemaal, ik had een vraag: ik ben bezig met een skin te maken voor GTA:San andreas nu was mijn vraag of ik de naam Gtagames.nl op de rug mag zetten van de skin. hier een screenshot er van: (graag hoor ik ook wat jullie er van het design vinden ) groetjes Bws B) Edited July 6, 200520 yr by bws
July 7, 200520 yr Ik denk vast van wel....je kan ook gaan samenwerken met San GTAgames, die veranderen ook alles in gtagames.nl dingetjes.
July 7, 200520 yr Author ok thnx voor je reply ik zal ff kijken of ik iemand van die modding groep kan spreken
July 7, 200520 yr ik zou niet weten hoezo het niet mag. het is toch alleen maar reclame voor gtagames. ?
July 7, 200520 yr Zolang je fatsoenlijk werk aflevert, lijkt het me geen enkel probleem. Maar je moet natuurlijk geen rommel maken met onze naam erop. maar ik heb er alle vertrouwen sdat et goed komt.... veel modding plezier.
hallo allemaal,
ik had een vraag: ik ben bezig met een skin te maken voor GTA:San andreas nu was mijn vraag of ik de naam Gtagames.nl op de rug mag zetten van de skin.
hier een screenshot er van: (graag hoor ik ook wat jullie er van het design vinden
)
groetjes Bws B)
Edited by bws