Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vliegende meeuwen

Leden,

Ik zou niet weten in welk topic ik dit moet plaatsen dus daarom maak ik maar een nieuwe aan.

Ik speelde laatst weer eens de singleplayer van GTA IV en ik was een beetje aan het rondvaren met de Tug, ik besloot om naar de Alderney Ferry Terminal te varen en tot mijn grote verbazing zag ik op een gegeven moment, boven in de lucht een paar meeuwen vliegen in een soort van cirkel. Vond het wel merkwaardig aangezien ik ze nog nooit eerder had gezien in de game zelf, alleen in eerste trailer van IV. Waarschijnlijk kom je ze alleen (zelden) tegen bij de Ferry in Alderney. Weet niet of dit detail al is gevonden door iemand van hier, wel ben ik even op Youtube wezen zoeken en dit was het resultaat:

Featured Replies

Oke. Wist ik ook niet :D Ik dacht alleen duiven die je moet zoeken en dan moet dood schieten voor punten. Ik ga gelijk evne kijken :)

Maar je kunt ze dus niet neerschieten? Heb het filmpje wel gezien maar daar kwamen ze niet echt in de buurt. :puh:

Ik had ze wel eens heel hoog in de lucht zien vliegen maar nog nooit zo laag :puh:

• Author

Maar je kunt ze dus niet neerschieten? Heb het filmpje wel gezien maar daar kwamen ze niet echt in de buurt. :puh:

Je kunt ze inderdaad niet neerschieten, heb dat zelf ook nog geprobeerd. Als je dat wilt doen zou je even RDR moeten opstarten. :puh:

Er stond me ook iets van bij dat ik ze vaak vond aan het strand van bohan.

Als ik met m'n lijpe boot vaar, dan zie ik ze ook altijd vliegen, de ene keer weer hoog, de andere keer best laag.

_O_Ode aan de meeuwen! _O_

Het is mij nog nooit opgevallen, waarschijnlijk simpelweg omdat ik er niet op let... Nice find. Die ga ik binnenkort maar eens van dichtbij bekijken.

Die ga ik binnenkort maar eens van dichtbij bekijken.

Doe ik met je mee.