Jump to content

Problemen met inloggen Social Club en opstarten spel

Geplaatst:
comment_1904262

Hallo,

Ik heb GTA IV laatst gekregen en inmiddels staat deze op mijn computer. Om het spel te kunnen spelen heb je een account bij de Social club nodig. Deze heb ik, maar iedere keer wanneer ik het spel wil spelen dan kan ik niet inloggen. Dat terwijl ik gewoon het juiste emailadress en wachtwoord gebruik. Als ik op internet naar de site ga van Rockstar Social club kan ik gewoon wel inloggen. Maar zodra ik wil inloggen om het spel te kunnen spelen, geeft hij de melding 'login failed, The username or password was incorrect'

Daarnaast start GTA IV niet op als ik op het icoontje ervan klik. Ik krijg dan zo'n 10 seconden een zwart schermpje te zien, en vervolgens gebeurt er niks.

Jullie zijn vast meer ervaren als mij met dit spel dus bij deze, kunnen jullie mij helpen?

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1904447

Maar je hoort in te loggen met het email adres waarmee hij gelinkt is, en je moet inloggen met het wachtwoord waarmee je ook inlogt bij Rockstar Games Social Club

Dat lukt nog steeds niet. Daar moet echt wel wat mis zijn. Ik log wel 10x gewoon in met mijn emailadress van live, gevolgd door het wachtwoord daarvan, maar het is steeds niet goed.

Ik al er morgen nog eens naar kijken... Ben het wel beu nu.. Nog nooit een spel gehad waarbij installeren zo'n rare en lastige klus was...

Bewerkt: door ili....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.