Jump to content

12 Extremely Disappointing Facts About Popular Music

• Reacties 33
  • Bezichtigingen 4.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1907628

@GreyFox-Smurf: Het is 'cool' om Justin Bieber te haten, maar het blijft me verbazen hoe veel mensen er in trappen. Zijn allemaal gewoon jaloers dat ie zo jong is en elk meisje kan krijgen dat ie wil!

Geplaatst:
comment_1907632

Nummer 1-12 boeit me helemaal geen flikker eigenlijk, en ik verbaas me er ook niet over. Populaire muziek is met een reden populair, niet omdat er genoeg reclame voor is gemaakt. Wanneer een foeilelijk pimpelpaars jurkje in de aanbieding komt die brad pitt aanheeft, dan ga je die toch niet kopen, ondanks dat de reclame goed genoeg is geweest? Je koopt (= luistert in dit geval) wat je leuk en mooi vind.

En je hebt altijd die sneue types die het kopen (=luisteren) omdat hun vriendje het ook doet, maar das gewoon een apart geval.

Geplaatst:
comment_1907633

Urgh... Zijn sommige mensen nou nog steeds zo butthurt dat Katy Perry de weet ik veel wie van vroeger is/word? Haar carrière is nog maar net begonnen, weet jij veel hoe bekend ze later nog wordt? Weet je wat mijn opa en oma vroeger tegen m`n ouders zeiden als ze de Elvis goed vinden? Precies hetzelfde.. "Dit is toch geen muziek meer!"

Echt het de helft van die feiten lijken rechtstreeks van m`n ouders te komen...

1: Luister geen Creed, kan ik niet over oordelen.

2: Led Zeppelin is goed, maar Rihanna is populair. Waarom is Rihanna populair, omdat ze goed kan zingen volgens veel mensen. The end. Rihanna heeft echt geen 10 nummer 1 hits omdat ze niet kan zingen of omdat haar liedjes pure bagger zijn of zo.

3: Inderdaad, erg jammer. Ke$ha is wel echt het laagste van het laagste(als je Bieber en Rebecca nietW mee telt), en de Beatles waren inderdaad master... Waren. Nu is het gewoon een band van vroeger die goed was. Niet meer, niet minder.

4: Flo Rida - Low is een masterlijk nummer. The end. Dat je er dan zo`n foto bij zet in plaats van een foto die beter bij het nummer past(b.v. een scene uit Step up 2), tja, da's gewoon inspelen op je publiek / drogredenen gebruiken om je publiek te overtuigen

5: Black Eyed Peas kun je zien als de Beatles van nu, op 'n bepaalde manier. Ik ben er zelf geen fan van, en Elvis Presley was inderdaad een van de beste zangers ooit en alles, maar de Black Eyed Peas zijn NU heel goed. Je gaat nu een bandje van nu vergelijken met een zanger van vroeger. Nogal logisch dat een band van nu populairder is op dit tijdstip. Elvis was vroeger véél populairder dan de Black Eyed Peas NU zijn.

6: Luister ik niet naar, kan ik niet over oordelen.

7: Dito

8: Katy Perry is gewoon lekker, dus dat verklaart al een hoop :puh: Daarbij kan ik nou écht niet zeggen dat Katy Perry niet kan zingen, of dat haar liedjes niet leuk zijn, en dat zeg ik als 19 jarige jongen zonder me ervoor te schamen.

9: Moet zeggen dat dat nummer 'Duck Sauce' van Barbara Spreidstand(:D) best lekker draait, maar voor de rest heb ik er geen mening over, aangezien ze daarin nou niet echt heel goed zingt of zo :puh:

10: Bob Marley ís wel 20 keer beter.

11: Glee zuigt.

12: .... Geen woorden voor.

Ze zijn 13 vergeten!

13: This girl exists!

rebecca-black-friday-song-thumb.jpg

EDIT: Deze post zegt het perfect:

'Oh my god people, seriously? STFU about pop music not being real music because its not the music YOU listen to. Just because YOU don't like it doesn't mean that others can't. Is it sad that Glee has more songs charted than the Beatles? Not if you're a fan of Glee AND DON'T LIKE THE BEATLES. Get off your high horses and let people listen to what they want to hear and stop being pretentious douches. If these facts seriously upset you, then you have to grow up because whether you like it or not, music has changed. We don't need more annoying dicks preaching about the lack of good music these days. Because millions in the world love pop music...you're just not one of them.'

en:

'And yeah, this guy clearly isn't even talking about good music vs. bad music. He's talking about rock vs. not-rock. Stupid and close-minded article on the whole.'

... En jullie doen precies hetzelfde.

Oh trouwens... Ik luister dubstep meer dan Elvis. Ik weet dat ik nu door jullie aan het kruis genageld wordt, maar iedereen mag leuk vinden wat hij wil leuk vinden :)

@GreyFox-Smurf: Het is 'cool' om Justin Bieber te haten, maar het blijft me verbazen hoe veel mensen er in trappen. Zijn allemaal gewoon jaloers dat ie zo jong is en elk meisje kan krijgen dat ie wil!

Hahaha xD Ja vast. Ik wil er graag uitzien als een pussy waar meiden op vallen :puh: En ik heb inderdaad geen vriendin, goed gezien, en goed gezien, ik zou er best een willen. Maar weet je wat? Ik zie er liever normaal uit met normaal redelijk lang haar en heb liever een redelijk lage stem dan dat ik een gast ben met vrouwenhaar, een vrouwenstem, en die gaat huilen alstie tegen een glazen deur aan loopt. Kom op zeg...

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.