Geplaatst: 7 december 201113 jaren comment_1904904 Hallo, Ik wil IV opstarten,en dan krijg ik deze foutmelding. Dus ik klik op het icoontje van IV om hem op te starten. Dan krijg ik gelijk al die foutmelding. En als ik op dit icoontje klik. Dan komt dit in beeld. Dan vul ik alles in en klik ik op play. En dan komt ook die foutmelding. eerst deed die het. hoe kan ik dit fixen? En waar staan de savegames van IV? Mijn Messenger doet het ook niet meer. Zal ik een virus hebben? ook komt elke keer als ik de pc opstart in beeld van RGSC of dat je de voorwaarden accepteert.en dan komt dat van login en skip login in beeld. ook vaag,ik druk elke keer op accepteer voorwaarden. Bewerkt: 7 december 201113 jaren door myron.b
Geplaatst: 8 december 201113 jaren comment_1905146 Waarschijnlijk moet je ook nog je Games for Windows Live updaten Hier is de link
Geplaatst: 8 december 201113 jaren comment_1905179 Lol. Loopt alles vast ofzo? Probeer Games for Windows Live en Windows Live Messenger eens opnieuw te installeren.
Geplaatst: 9 december 201113 jaren Auteur comment_1905331 Ik heb gfwl verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. ik downloadde hem van microsoft.com. Toen kreeg ik een venter van GFWl. En toen sprong msn aan. Ik me gegevens invullen. En nu doet me msn het weer. Alleen bij RGSC lukt het wel om op de site in te loggen. Maar in dat venster niet.(zie foto hierboven van RGSC) Dus ik denk dat als RGSC het weer doet dat dan ook IV het doet. EDIT: Ik start me pc op en toen deed msn het ook niet meer. Kan me ook niet meer aanmelden bij GFWLmarketplace. Bewerkt: 10 december 201113 jaren door myron.b
Hallo,
Ik wil IV opstarten,en dan krijg ik deze foutmelding.
Dus ik klik op het icoontje van IV om hem op te starten.
Dan krijg ik gelijk al die foutmelding.
En als ik op dit icoontje klik.
Dan komt dit in beeld.
Dan vul ik alles in en klik ik op play.
En dan komt ook die foutmelding.
eerst deed die het.
hoe kan ik dit fixen?
En waar staan de savegames van IV?
Mijn Messenger doet het ook niet meer.
Zal ik een virus hebben?
ook komt elke keer als ik de pc opstart in beeld van RGSC of dat je de voorwaarden accepteert.en dan komt dat van login en skip login in beeld.
ook vaag,ik druk elke keer op accepteer voorwaarden.
Bewerkt: door myron.b