Jump to content
Geplaatst:
comment_1905319

8nKRz.png

Welkom in mijn après-ski-bar! Hier kunnen jullie onder het genot van een drankje naar hartelust overleggen en discussiëren over de tips op de Remember Calendar. Ik wil jullie de glühwein van harte aanraden, maar drink met mate. Er moet namelijk wel genoeg voor mijzelf overblijven. Ik ben hier zelf dus ook regelmatig te vinden om mee te praten. Hopelijk schiet me af en toe te binnen waar een hint precies naar verwijst en kunnen we elkaar zo helpen.

• Reacties 214
  • Bezichtigingen 48.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1910891

Oh ja, op die manier had ik het nog niet bekeken :puh: Makes sense now :puh:

Kom er weer op gepaste wijze ook achter dat dit soort "raadsels" niks is voor mij.

Bewerkt: door Zamg0d1

Geplaatst:
comment_1913255

Klein bumpje.

Vandaag kwam de Kerstman langs mijn huis om een envelop af te geven! :dans:

WP_000040.jpg

Wat zat er in?

Een Wockstar T-Shirt, GTAGames keycoard, 4 GTAGames stickers en een GTA IV sticker! :*D

Ik wil de kerstman en de hele GTAGames crew bedanken voor mijn prijs en de strakke organisatie! :klap:

Geplaatst:
comment_1913263

Klein bumpje.

Vandaag kwam de Kerstman langs mijn huis om een envelop af te geven! :dans:

Wat zat er in?

Een Wockstar T-Shirt, GTAGames keycoard, 4 GTAGames stickers en een GTA IV sticker! :*D

Ik wil de kerstman en de hele GTAGames crew bedanken voor mijn prijs en de strakke organisatie! :klap:

Gefeliciteerd jongen!

Wockstar Games? xD Wie heeft dat bedacht?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.