Jump to content
Geplaatst:
comment_1905962

gallery_123064_241_3683.png

The Last Of Us

Een nieuwe game van Nuaghty Dog, de makers van Uncharted. Dit is het spel dat een tijd geheim werd gehouden door Sony.

TLOU1.jpgimg_4ee418b763b8b.jpg

Ontwikkelaar: Naughty Dog

Uitgever: Sony Computer Entertainment

Genre: Actie, Avontuur

Platform: Playstation 3

Aantal spelers: Singleplayer, Multiplayer

Release: 7 mei 2013

Trailer:

Concept Art:

Klik

Klik

Klik

Klik

Klik

Wat verwachten jullie van deze game? Ik had wel verwacht dat Naughty Dog de ontwikkelaar van de game zou zijn maar niet dat ze deze richting opgingen.

Bewerkt: door Visser23

• Reacties 107
  • Bezichtigingen 16.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2421531

Als je grounded gaat doen, doe de zogenaamde game plus glitch, ik heb het ook gedaan aangezien ik het niet zag zitten om grounded twee keer uit te spelen(het is al lastig zat), en zeker de knife glitch doen.

Je hebt twee lang durende online trophies, namelijk dat je moet overleven aan de firefly kant, en de andere trophy is voor overleven aan de hunter kant, rest van de online trophies krijg je van zelf.

Je moet 12 weken overleven, een potje is 1 dag dus je moet 84 potjes spelen per kant, soms duurt een potje 5 minuten, soms 15.

Je kan dagen skippen, en dat heb ik bij de tweede keer ook gedaan, nadelig voor andere spelers maar het gaat dan wel iets sneller.

Ik heb er ongeveer 2 weken per kant over gedaan, en per dag een paar potjes gespeeld.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.