Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

hotdog stalletje

ik zie in san fierro overal van die hotdog stalletjes kun je die ook achter je fiets doen

Featured Replies

ik zie in san fierro overal van die hotdog stalletjes kun je die ook achter je fiets doen

nee dat kan niet. anders zou je er wel meer mensen mee zien fietsen. attans ik heb er nog nooit een gezien.

Wat bedoel je met een hotdog stalletje?

Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto

Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro?

Gr

HeerdeTerror

Wat bedoel je met een hotdog stalletje?

Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto

Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro?

Gr

HeerdeTerror

Tegen over Zero staat er een.

Wat bedoel je met een hotdog stalletje?

Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto

Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro?

Gr

HeerdeTerror

bij het stadion bijvoorbeeld.

maar die kun je er niet achter hangen.

Wat bedoel je met een hotdog stalletje?

Ik zie wel heel vaak zo hotdog kraam zo auto

Maar wat bedoel je dan met hotdog stalletje?Waar staan die dan in San Fierro?

Gr

HeerdeTerror

hij bedoelt die kraampjes die daar langs de weg staan B)

maar die kun je niet achterop de fiets spannen!!!!!!

Ow die neej dat kan zeker niet neej!!

Maar kan je wel een caravan achter je trekker doen dan of kan dat ook niet?

(zal wel leuk zijn :lol: )

Ow die neej dat kan zeker niet neej!!

Maar kan je wel een caravan achter je trekker doen dan of kan dat ook niet?

(zal wel leuk zijn  :lol: )

Nee, dat kan ook niet. Zou nog iets leuk zijn voor de volgende GTA. B)

Edited by SayHello!

Ow die neej dat kan zeker niet neej!!

Maar kan je wel een caravan achter je trekker doen dan of kan dat ook niet?

(zal wel leuk zijn  :lol: )

Nee, dat kan ook niet. Zou nog iets leuk zijn voor de volgende GTA. B)

Jah maar er komt geen volgende GTA. :(

Zou inderdaad lache zijn :puh:

Maar eigenlijk heb je in San Andreas al zoiets.. de trailers....

EDIT: @ HeerdeTerror, hoezo komt er geen volgende GTA? natuurlijk komt die er wel...

Edited by Nasty-Toilet-Man

Neej die komt niet ik had op een site gelezen dat het allemaal nep was wat ze zeiden!

Want er zouden nu dieren in komen enzo!

Maar dat is allemaal nep omdat rockstargames nu het spel Bully gaat maken

Neej die komt niet ik had op een site gelezen dat het allemaal nep was wat ze zeiden!

Want er zouden nu dieren in komen enzo!

Maar dat is allemaal nep omdat rockstargames nu het spel Bully gaat maken

Er komt wel een volgende Gta... ze weten alleen nog niet hoe hij zal heten, maar R* kan toch aan verschillende games tegelijk werken...

Neej die komt niet ik had op een site gelezen dat het allemaal nep was wat ze zeiden!

Want er zouden nu dieren in komen enzo!

Maar dat is allemaal nep omdat rockstargames nu het spel Bully gaat maken

op welke site heb je dat dan geleze???? en op gtagames.nl staat gwoon dat gta 4 of sin sity komt dus er komt WEL een nieuwe gta

Rockstar ontkent informatie over next-gen GTA

De informatie die onlangs over Grand Theft Auto voor de volgende generatie spelcomputers verscheen, is nep. Dat heeft uitgever Rockstar tegenover de Britse gamesite Eurogamer bevestigd. De Franse gamesite Jeux-France plaatste woensdag de geruchten op haar website, waarna de informatie al snel het hele Internet over ging.

Ook de screenshot die opdook van een GTA voor de PlayStation 3 blijkt niet echt te zijn. Jeux-France beweerde dat Grand Theft Auto 4 als eerste op de PS3 zal verschijnen en dat de speelomgeving zes keer zo groot is als in San Andreas. Daarnaast zouden er in het spel meer dan 350 voertuigen aanwezig zijn en zou er ook een online multiplayer optie overwogen zijn.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.