Ondanks dat GTA2 onderhand wel antiek genoemd kan worden, ben ik recent toch weer begonnen met GTA2, en ook (voor het eerst) begonnen met het maken van een map.
Ik kan redelijk overweg met de map editor nu, maar wanneer ik de map launch beginnen bochten en delen van gebouwen te knipperen (worden om de seconde vervangen door andere tiles die redelijk veel op de tile zelf lijken).
Screenshots (beetje donker, aangezien ik nog niet weet hoe je het licht aan moet passen, maar het is volgens mij wel redelijk zichtbaar).
Zie de bocht
Dit is bij bijna alle tiles, behalve bij de rode tiles.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er ?2? .sty files geladen zijn, maar ik heb geen idee of dat zelfs mogelijk is, en/of hoe dat je het kunt oplossen.
Het zou ook een geheel ander iets kunnen zijn.
Ik gebruik Windows 7 64 bits, en maps als tiny tiny tiny town werken wel zoals ze moeten werken.
Ondanks dat GTA2 onderhand wel antiek genoemd kan worden, ben ik recent toch weer begonnen met GTA2, en ook (voor het eerst) begonnen met het maken van een map.
Ik kan redelijk overweg met de map editor nu, maar wanneer ik de map launch beginnen bochten en delen van gebouwen te knipperen (worden om de seconde vervangen door andere tiles die redelijk veel op de tile zelf lijken).
Screenshots (beetje donker, aangezien ik nog niet weet hoe je het licht aan moet passen, maar het is volgens mij wel redelijk zichtbaar).
Zie de bocht
Dit is bij bijna alle tiles, behalve bij de rode tiles.
Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er ?2? .sty files geladen zijn, maar ik heb geen idee of dat zelfs mogelijk is, en/of hoe dat je het kunt oplossen.
Het zou ook een geheel ander iets kunnen zijn.
Ik gebruik Windows 7 64 bits, en maps als tiny tiny tiny town werken wel zoals ze moeten werken.
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.