Jump to content
Geplaatst:
comment_1906488

screenshot_221641_thumb_wide300.jpg

Beste bezoekers van de GTA IV fora,

Welkom in het "Missies"-topic van GTA IV! Met dit topic wil ik samen met elkaar GTA IV missies gaan doen. Het is een gezamenlijk forumspel, waarin je hier de missie bekijkt, daarna in het spel de missie doet, en daarna hier laat weten hoe het ging. Het gaat zo:

GTAGames.nl afbeelding

Voorbeeld[table=border]Heb minstens 5 minuten politie met 6 sterren achter je aan, en raak ze daarna kwijt zonder dood te gaan[/table]

1. Je gaat in je spel de missie doen, en als het je gelukt is geef je dat aan in dit topic
  2. Wanneer 5 leden in dit topic hebben aangegeven dat het hun gelukt is mag de eerste die ziet dat er nog geen nieuwe missie is, een nieuwe missie verzinnen
  3. Er wordt één missie tegelijk gespeeld

Houdt de missie wel leuk! Hopelijk is het voor iedereen duidelijk wat de bedoeling is. Mocht je vragen hebben, stel ze dan gerust. In antwoord op de vraag die MostWantedKid hieronder stelt: Nee, bewijzen kan je natuurlijk niet. Reken op elkaars eerlijkheid. yep.gif

GTAGames.nl afbeelding
De eerste missie is:

Missie!

Schiet 10 mensen neer, maar hou ze levend op de grond. Wanneer je er per abuis één helemaal doodschiet begin je opnieuw.

Succes!

Missie invullijstje:

[b]Missie![/b]

** VUL MISSIE IN**

[b]Succes![/b]

Bewerkt: door GTAKevin023

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1909114

Het is mij ook gelukt, met een Dukes wel te verstaan. De Dukes is verreweg mijn favoriete auto, heb er ook heel wat tijd aan besteed om deze stunt onder de knie te krijgen:

Nog één forumlid te gaan die de missie "maak een kurkentrekker zonder schade op te lopen" te voltooien! Wie, o wie? :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1909406

Pfff, wat een takkenmissie puh2.gif

Maar het is me gelukt, op het vliegveld. Ik kreeg elke keer voor ik die stunt wilde doen een kogelgat. Of dan kreeg ik weer schade. Dan reden er weer politie auto's in de weg of een bus of voertuigen van het vliegveld personeel. Eerst een aantal pogingen met een Dukes maar die bleef op z'n dakkie liggen na een paar pogingen. En toen heb ik een politie hummer gepakt en met die is het gelukt. icon_mrgreen.gifMet als bonus onder een vliegtuigvleugel door icon_mrgreen.gif

Nieuwe missie!

Blijf 1 minuut op het vliegveld racen, dus niet sloom rijden, met politie achter je aan zonder beschoten te worden of schade te krijgen smile3.gif

Geplaatst:
comment_1909414

Weet je, die missie was nooit bestemt om op het vliegveld uit te voeren, maar hier (Ga maar eens kijken wat er ligt :7 )

Kleine vraag: is er een minimum aan sterren vooraf? Of begint je tijd pas vanaf dat de sterren komen? ;P

Bewerkt: door Phoenyxar

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1909443

Weet je, die missie was nooit bestemt om op het vliegveld uit te voeren, maar hier (Ga maar eens kijken wat er ligt emo.gif )

Kleine vraag: is er een minimum aan sterren vooraf? Of begint je tijd pas vanaf dat de sterren komen? ;P

Heb het gewoon op het vliegveld uitgevoerd. Stond nergens dat dat niet mocht.

En op je vraag. Gewoon de politiesterren die je al krijgt als je op het vliegveld verschijnt. Begint pas als je politie achter je aan hebt. emo.gif

Geplaatst:
comment_1909463

Missie Voltooid (#1) [Nog 4 dus]

Bij de eerste poging gelukt, heb amper politie gezien, zelfs met de 5 sterren. Heb er zelfs -per ongeluk- een schroef ingestoken.

Ik vloog over een rand de lucht in -dacht al: Ja lap, alles opnieuw- maar met mijn schroefskills landde ik perfect, een beetje onverwacht maar toch nog leuke missie ^^

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1909652

Missie Voltooid (#1) [Nog 4 dus]

Bij de eerste poging gelukt, heb amper politie gezien, zelfs met de 5 sterren. Heb er zelfs -per ongeluk- een schroef ingestoken.

Ik vloog over een rand de lucht in -dacht al: Ja lap, alles opnieuw- maar met mijn schroefskills landde ik perfect, een beetje onverwacht maar toch nog leuke missie ^^

Ik neem aan dat je echt geracet hebt?? Niet ergens stilstaan of zo? Want mij lukt het niet. Krijg elke keer een kogelgat in m'n wagen en dat mag niet.

Geplaatst:
comment_1912147

Missie voltooid!

Het was wel even een stress momentje omdat ik me auto niet mocht beschadigen. Ik heb hem namelijk op het vliegveld gehaald waardoor ik telkens politie achter me aan kreeg die m'n auto vol schoten met kogels.

Maar uiteindelijk, naar dik 45 minuten is het me eindelijk gelukt! :D

Geplaatst:
comment_1912338

Ik neem aan dat je echt geracet hebt?? Niet ergens stilstaan of zo? Want mij lukt het niet. Krijg elke keer een kogelgat in m'n wagen en dat mag niet.

Ik denk dat ik gewoon veel geluk heb gehad, de politie is nooit echt dicht bij me geweest en ik heb het met een Turismo voltooid dus dan weet je wel of ik heb doorgeracet... :7

Vind het stilstaand trouwens niet 'veel' makkelijker hoor, je moet gewoon van de politie wegblijven ;P

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1912887

Ik denk dat ik gewoon veel geluk heb gehad, de politie is nooit echt dicht bij me geweest en ik heb het met een Turismo voltooid dus dan weet je wel of ik heb doorgeracet... emo.gif

Vind het stilstaand trouwens niet 'veel' makkelijker hoor, je moet gewoon van de politie wegblijven ;P

Oke thumbsup2.gif

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1925297

Als mede-oprichter (Samen met Jacky) zie ik al dat dit topic niet lekker loopt op dit moment. Om dit te herstellen wil ik een nieuwe missie toevoegen.

Ik wil dat je (Als je Dwayne als vriend heb met Backup) 5 minuten 6 wanted sterren hebt en alleen een gevecht in een gebouw, straat of weg. Niet vanuit een achtervolging. Je mag je backup niet dood laten gaan en jijzelf ook niet (Logisch emo.gif ).

Succes.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.