Hallo als ik gta opstart en alle filmpjes enzo heb gezien en een game load en in de game zit en een stukje loop gaat hij hangen en gaat naar een blauw scherm met text erop dat ik eerst moet kijke of alle drivers goed zinn geinstalleerd en als het meer dan 1x is voorgekomen contact moet opnemen met het bedrijf
maar ik heb dit probleem pas gekregen toen ik me onboard sound heb ingesteld
ik had n.l problemen met die k*t sounds ik had een creative soundblaster 5.1 live toen ik erachter kwam dat iemand de zelfde sound card als ik had en het probleem had dacht ik ik kijk hoe het zit met onboard sounds maar nu doet het helemaal niks meer
windows xp home
nvidia fx 5700 (driver 77.72)
256 ram geheugen(d8 ik )
ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven
groeten,
(ps kunnen wat spelfouten inzitten ben dislecties en ik typ blind dus )
Hallo als ik gta opstart en alle filmpjes enzo heb gezien en een game load en in de game zit en een stukje loop gaat hij hangen en gaat naar een blauw scherm met text erop dat ik eerst moet kijke of alle drivers goed zinn geinstalleerd en als het meer dan 1x is voorgekomen contact moet opnemen met het bedrijf
maar ik heb dit probleem pas gekregen toen ik me onboard sound heb ingesteld
ik had n.l problemen met die k*t sounds ik had een creative soundblaster 5.1 live toen ik erachter kwam dat iemand de zelfde sound card als ik had en het probleem had dacht ik ik kijk hoe het zit met onboard sounds maar nu doet het helemaal niks meer
windows xp home
nvidia fx 5700 (driver 77.72)
256 ram geheugen(d8 ik )
ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven
groeten,
(ps kunnen wat spelfouten inzitten ben dislecties en ik typ blind dus
)
Bewerkt: door godsong