Jump to content
Geplaatst:
comment_1909804

Nou wat zijn je Meest Memorabele Movie Scènes? Post ze hier, je Meest Memorabele Movie Scènes dus. Mijn Meest Memorabele Movie Scènes (het klinkt zo mooi) zijn:

Meest Memorabele Movie Scène 1:

Mijn eerste Meest Memorab... goed ik hou al op: De scène uit Scarface waarin Tony Montana samen met een creepy gast in een auto zit, en een andere auto achtervolgt die ze willen laten ontploffen. Zodra Tony echter merkt dat er kinderen in die auto zitten, ziet hij er vanaf en als die creepy gast niet wil luisteren, schiet Tony hem neer. Beautiful!

Scène 2:

Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban: 2 scènes: De eerste het stukje dat ze in de stromende regen naar school rijden in combinatie met het geweldige schoolliedje. 2e scène: Op het laatst als Sirius zegt van "Yo moe je eens luisteren, liefde zit in je hart en zo" of zoiets clichématigs en er dan tussenuit knijpt op Scumbeak - het is weer de combinatie met de geweldige muziek die dit zo geweldig maakt. Nu moet ik ophouden, want als ik alle scènes uit Harry Potter films neer ga zetten die ik memorabel vond, dan kan ik beter het complete script copy-pasten.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2052311

Die Pulp Ficition scene is inderdaad zowat de beste scene ooit gemaakt. Blijkbaar heeft Tarantino daar echt een talent voor, want ik heb er hier nog eentje:

Tja, ik moest selecteren, want die film is gewoon een opeenvolging van beste filmscenes ooit gemaakt.

Geplaatst:
comment_2053289

In Shawshank redemption dat hij door het riool naar buiten kruipt en dan in de regen en onweer staat :tu:

SPOILER ALERT:

Oh, en natuurlijk dat Dale in the walking dead dood gaat :cry:

Bewerkt: door supergtagamer

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.