GTA IV wil niet starten op win7
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Beste gtaforumleden,
GTA IV start niet meer op na installeren van Games for Windows Live.
Ik heb dus de laatste patch (patch 7) geïnstalleerd. (installatie .MSI extensie werkte niet, installatie .EXE extensie wel)
Maar geen verschil tussen ongepatchte en gepatchte patch 7 (de CMD.exe blijft staan en het spel start niet op.)
GTA IV werkt wel op een ander pc (patch 4)
Ik heb Windows 7 64 bit Home Premium.
Misschien komt het doordat de onderstaande heb gedaan.
Ik heb de hele spel van een externe harde schijf op de C: schijf geïnstalleerd en het spel gevalideerd met GTA DVD1.
De hele spel (inhoud 2 DVD's gecomprimeerd) is door een ander computer op de externe harde schijf gezet.
Want de Pc met win7 kan data2.cab en data3.cab niet helemaal lezen. En de pc met XP kan de cab bestanden wel lezen.
Ik hoop dat jullie mij verder kunt helpen.
Gr T2own-Gamer
edit: ik heb Games for Windows Live handmatig gedownload, geeen resultaat.
ik heb GTA IV Maintenance repair gedaan. Resultaat is dat cmd.exe en DVD oneindig opnieuw blijven starten. De spel start zelf niet
edit2: ik heb GTA IV opnieuw geïnstalleerd zonder Games for Windows Live en zonder patch. werkt tergend sloom maar geen crash of ander tegenslag.
Morgen patch 4 downloaden. vandaag al patch 7 gedownload.
Het ligt zeker niet aan de installatie.Ik hoop dat patch 4 GTA IV voor minder framedrops zorgt.
edit3: Topic gaat in een ander topic verder met een ander probleem namelijk over GFWL http://www.gtaforum.nl/topic/122645-gfwl-blijft-opnieuw-updaten/
Bewerkt: door T2own-Gamer