Jump to content

[Stelling] 2011 was een goed jaar qua games


Fiegel5

Recommended Posts

Met nog een week tot het einde van het jaar, kunnen we wel oordelen over deze stelling. We hebben veel goede games in onze consoles mogen stoppen dit jaar, maar ook veel games die uiteindelijk tegenvallen. Nu ben ik benieuwt wat jullie vinden vergeleken voorgaande jaren.

De stelling: 2011 was een goed jaar qua games

[Hoofdtopic]

Brand los, en tot volgend jaar!

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

2011 wàs ook een goed jaar qua games ! Uncharted 3, Saints Row: The Third, Batman: Arkham City, LA Noire, Battlefield 3, Bulletstorm, Call Of Duty: Modern Warfare 3,... Het zijn slechts enkelen van de vele toppers die dit jaar verschenen. Het is dus zeker dat dit jaar niet onderdoet aan 2010. Daar zijn ook vele toppers verschenen uiteraard, maar het was toch wel uitkijken naar bv. MW3. Ook op het vlak van hardware hebben we ook kunnen genieten: PSVita aangekondigd, OnLive wordt steeds beter, 3DS (imo niet eens een notatie waardig, maar kom). Deze drie regels moeten jullie ervan overtuigen dat de stelling waar is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Games zijn dit jaar best wel goed ( eigenlijk heb ik het dan over 2 games maar.. ) Call Of Duty MW3 en GTA V

Met MW3 is de jeugd best wel veel mee bezig heb ik gehoord..

En dan ook nog Black Ops die verkocht volgens mij betr dan MW3 maar wat de graphics aan gaat bij MW3 en Black Ops.. Goed gedaan

De vernieuwing van GTA V is knap. Dat van GTA IV was ook mooi ( zoals de graphics enzow ) nu ook honden zitten er in GTA V (een kleine verbetering ) Een nadeel heb ik gezien/gehoord dat bij sommige plaatjes van GTA IV over gezet en bijgeknipt zijn op GTA V zonde want ik had verwacht dat GTA V een knaller word. Nou ga ik denken dat GTA V een fake wordt en dat we de helft al kennen van de stad Los Santos.

Het zal misschien ook wel zijn dat Los Santos kleiner is.. het zijn misschien geruchten maar het kan ook waar zijn..

Nog steeds sta ik er versteld van..

Ook de game Saints Row The Third is ook beter dat de 1e 2 games van Saints Row. Ik heb het spel nog niet gespeeld alleen kzou het wel willen, de graphics zijn ook beter in de nieuwe Saints Row..

Volgens PowerUnlimited ( die waren op een beurs geweest van de 'Nieuwe game' ) zeiden dat Saints Row echt grappig is, als iemand vanachter op z'n hoofd geslogen wordt ging die man die dat deed gwn er naast liggen.. die man die geslagen werd viel op z'n bek.. en wat ik net als zei die man die dat deed ging er gwn chil naast liggen.. die gozer van PowerUnlimited had zich helemaal dood gelachen op die beurs.. tja je zou zo'n game maar hebben..

Dat was dus eigenlijk mijn verhaal van de games van dit jaar.. het waren er niet maar 2 maar er toch meer toen er nog meer in me op kwam..

ik hoop dat ik geen typfouten heb of afgebroken zinnen heb.. en khoop dat jullie het beetje kunnen lezen dus dat over de ongv. 3 tot 4 games..

spreek je latrzzz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het wel een goed jaar, niet vaak dat ik regelmatig uitkijk naar nieuwe games. Portal 2, MW3 & Skyrim heb ik gekocht. LA Noire zou ik ook nog altijd graag willen, maar dat komt misschien ooit nog wel.

Naja, ik vond het zeker een geslaagd jaar, misschien volgend jaar een nieuwe COD en een nieuwe GTA, dus 2012 wordt mogelijk ook niet slecht =).

EDIT: Oh ja, en eigenlijk zijn we ook allemaal Minecraft vergeten lol. Die is dit jaar tenslotte ook 'officieel' uitgekomen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een game waar we zelfs nog maar één trailer van hebben gezien...

Hmm, voor mij was 2011 echt geen goed jaar voor games hoor, er is niks uitgekomen waar ik van dacht: 'Ja, dat moet ik hebben!' (De enige game waar ik bij twijfelde was Skyrim) In tegenstelling tot 2009 (The Saboteur) en 2010 (Red Dead Redemption) was dit een beetje een droog jaar, ik had misschien wel voor LA Noire kunnen gaan, maar dat was ook niet de game waar ik op wachtte. Ik hoop vooral dat volgend jaar GTA V uitkomt en ik eindelijk eens een degelijke game nog kan zien, lang geleden dat ik nog een nieuwe game van formaat heb kunnen verwelkomen hier ;3

Link to comment
Delen op andere websites

2011 was zeker een mooi jaar, in begin 2011 had je Portal 2, L.A Noire enzovoort. In het na jaar Deus Ex, Batllefield 3, Skyrim, Mario Kart 7 en Super Mario 3D Land, en nog veel meer. Maar toch zit ik het meest uit te kijken naar GTA V, met de vraag of die game nog op de huidige consoles verschijnt.

Ondanks GTA V nog een tijdje op zich laat wachten hebben we eerst een mooie winter ( begin 2012 ) met goede games. Max Payne 3, The Darkness II, en de nieuwste SSX kijken veel mensen en ik ook erg naar uit.

Maar de beste gamesjaren blijven voor mij 2006 en 2007, waarin Gears of War, Halo 3 en Call of Duty 4 Modern Warfare verschenen. Daar is nog niets over heen gekomen, zelfs dit prachtige gamesjaar niet.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal met de mensen boven mij eens dat 2011 een goed jaar was. De echte toppers vond ik Portal 2, Skyrim en Uncharted 3. Portal 2 is een vernieuwend spel, iets wat je nog nooit had gezien. En ook nog hartstikke leuk. Skyrim is prachtig, omdat er ongelooflijk veel in die wereld te doen is en Uncharted 3 heeft een mooi verhaal en ziet er prachtig uit.

L.A. Noire vond ik zoals Portal 2 ook erg vernieuwend, maar ik vond het qua gameplay toch niet zo leuk. Ik had bijv. al verwacht dat het een game zou worden met niet veel actie, maar ik vond dat het verhaal ook erg sloom werd verteld.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een goed jaar. Het begon al in februari met Killzone3. Geweldig spel. Toen een tijdje daarna zeker kunnen geniet van Portal 2. En toen ergens in juni kocht ik zowel LA Noire als Infamous 2 :D Geweldige spellen. En in september was het weer raak met mn xbox vrienden, Gears3 yep.gif En zeker ook FIFA-12. :) En natuurlijk de dinsdag van MW3. Heb er vele kilometers voor moeten fietsen, maar had hem toch nog net voor sluitingstijd. En nou heb ik de afgelopen 2 weken zowel Revelations, Uncharted3 en Batman gekocht. Yeah, met deze 3 heb ik nog genoeg te doen tot GTA V (hoop ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig kan je echt oordelen over games die je nog nooit gespeeld hebt, sterker nog, die nog niet eens in de winkels ligt... :cab:

Ofja, waar eigenlijk maar een simpel trailertje van is uitgegeven :schater:

Maar om heel eerlijk te zijn, ben ik niet iemand die games bij launch of vlak erna koop.

Meeste games vallen dan toch tegen of vind ik niet of niet genoeg vernieuwend waardoor ik ze de 50(PC) of 60(PS3) euro niet waard vind.

Heb dit jaar enkel BF3 gepreordert(wat mijn eerste preorder is maar ook mijn laatste, tenzij het een keyless/console game is), en dus de volle (45) euro voor betaald.

Hoef nog enkel Skyrim te halen, maar eerst mijn huidige games uitspelen, zoals RDR(100%) en Undead nightmare volledig, LA Noire, TDU 2 en Modnation Racers omdat die anders onafgemaakt in de cdkast liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het enige spel wat ik zelf heb gekocht Portal 2. Een leuk spel, maar het heeft nog steeds niet de epischheid van Half-Life... (waarvan de geruchten weer op gang aan het komen zijn, dus je weet maar nooit... :D :D)

Daarnaast is Skyrim wel een leuk spel, en ook Anno 2070 heb ik me wel wat vermaakt. Voor de rest is er niet zo heel veel geweest wat me echt lang heeft vermaakt.

Niet echt een goed jaar als je het mij vraagt. Redelijk... maar niks meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Of 2011 een topjaar is voor gamers, is natuurlijk mede afhankelijk van welke spellen iemand als top beschouwt. Ik ben echt een fan van GTA en daarop gelijkende games, de enige game die ik dit jaar een topper vond was LA Noire. Had ik een PS3 gehad, dan was Uncharted 3 daar natuurlijk ook aan toegevoegd. Ik heb me afgelopen jaar vooral bezig gehouden met oudere games, waaronder Vice City en San Andreas op de PC en Fable 3 en Alan Wake op de Xbox. Ik kijk meer uit naar volgend jaar, met Max Payne 3 en hopelijk in het najaar GTA V, die twee games zouden mijn game-jaar meer dan voortreffelijk maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een hele berg goed spul is uit gekomen; Portal 2, Crysis 2, MW3, Battlefield 3, Skyrim en Minecrafts officiele release ect. Lijkt me een prima jaar. Kan me niet herinneren dat het de afgelopen jaar zo druk was met zoveel titels van goede kwaliteit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet eerlijk zeggen, ik vind er bij elk jaar wel leuke games tussen zitten. De ene keer deze game , de andere keer weer die game :puh:

maar de klassieke november-game maand gold weer dit jaar, er kwamen veel goede games in November uit :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...