Ik wilde laatst mijn GTA San Andreas opstarten, en toen kreeg ik een foutmelding, dat de geluidskaart niet gevonden kan worden. Dus ik kijken m.b.v. "dxdiag", en daar zie ik ook staan "Er is geen geluidskaart gevonden. Als u er wel een heeft, moet u het geluidsstuurprogramma van de hardwarefabrikant installeren."
Nu heb ik deze pc gewoon bij de Aldi gekocht () en heb ik ook geen idee wat de specificatie is. Drivers updaten lees ik wel ergens op internet, maar welke drivers moet ik hebben, als ik niet eens weet wat voor geluidskaart ik heb?
Ik wilde laatst mijn GTA San Andreas opstarten, en toen kreeg ik een foutmelding, dat de geluidskaart niet gevonden kan worden. Dus ik kijken m.b.v. "dxdiag", en daar zie ik ook staan "Er is geen geluidskaart gevonden. Als u er wel een heeft, moet u het geluidsstuurprogramma van de hardwarefabrikant installeren."
Nu heb ik deze pc gewoon bij de Aldi gekocht (
) en heb ik ook geen idee wat de specificatie is. Drivers updaten lees ik wel ergens op internet, maar welke drivers moet ik hebben, als ik niet eens weet wat voor geluidskaart ik heb? 
Any help? Ik weet echt niets van hardware...