Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fullscreen video naar tweede monitor

Hallo,

Over een tijdje heb ik een opstelling nodig waarin mijn laptop verbonden is met een tweede monitor. Op deze tweede monitor moeten video's (van YouTube) afgespeeld worden in volledig scherm, zonder dat ik vensters o.i.d. naar de tweede monitor hoef te 'slepen'.

Ik zoek dus een mogelijkheid om een Flash-video automatisch naar het tweede scherm door te sturen wanneer ik op de volledig scherm-knop druk.

Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Featured Replies

Hallo,

Over een tijdje heb ik een opstelling nodig waarin mijn laptop verbonden is met een tweede monitor. Op deze tweede monitor moeten video's (van YouTube) afgespeeld worden in volledig scherm, zonder dat ik vensters o.i.d. naar de tweede monitor hoef te 'slepen'.

Ik zoek dus een mogelijkheid om een Flash-video automatisch naar het tweede scherm door te sturen wanneer ik op de volledig scherm-knop druk.

Is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Het zal vast wel mogelijk zijn, tegenwoordig zit er in flash dual-screen support.

Het makkelijkst zou een addon zijn in de browser die automatisch youtube films op de 2e monitor laat afspelen.

Welke browser gebruik je?

• Author

Google Chrome (16), maar als het nodig is wil ik best ook Firefox nog installeren.

Zoiets, maar dan zet hij fullscreen in het chrome venster.
  • Author

Zoiets zoek ik helaas niet, omdat hij de video in het Chrome-venster vergroot, terwijl ik wil dat de video op een ander beeldscherm dan dat Chrome-venster in fullscreen weergegeven wordt.

Alleen het niet-slepen deel weet ik niet of dat bestaat, want als ik me chrome venster naar me andere beeldscherm doe (Speciaal knop dat in DisplayFusion zit) en dan op fullscreen klik, maximaliseerd ie zonder vensters of dergelijke op m'n 2de scherm.

Edited by Shotyoudie

• Author

Dat had ik zelf ook al uitgevonden, alleen zoek ik dus iets wat automatisch het fullscreen naar het tweede beeldscherm doorstuurt.