Geplaatst: 1 januari 201213 jaren comment_1912326 sinds kort kan ik niet meer op gta sa (en online) en hij geeft ook geen fout aan en ik heb gta al opnieuw geinstalleerd en samp ook maar hij doet het nog steeds niet. weet iemand misschien wat ik moet doen??
Geplaatst: 1 januari 201213 jaren comment_1912341 Heb je het spel al uitgevoerd 'als Administrator'? (Rechtermuisknop op de snelkoppeling van GTA San Andreas > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren aanvinken.)
Geplaatst: 1 januari 201213 jaren comment_1912351 Ga naar mijn documunten en dan GTA San Andreas User Files. Dan moet je het bestandje gta_sa.set verwijderen
Geplaatst: 1 januari 201213 jaren comment_1912401 Titel iets concreter gemaakt. Wellicht kun je ons wat meer vertellen, want met de huidige informatie is het alleen maar giswerk.
Geplaatst: 2 januari 201213 jaren Auteur comment_1912689 Ga naar mijn documunten en dan GTA San Andreas User Files. Dan moet je het bestandje gta_sa.set verwijderen thnx man hij doet het weer!
sinds kort kan ik niet meer op gta sa (en online) en hij geeft ook geen fout aan en ik heb gta al opnieuw geinstalleerd en samp ook maar hij doet het nog steeds niet. weet iemand misschien wat ik moet doen??